Jak możemy Ci pomóc?
Wysyłka & Dostawa
Gdzie jest moja przesyłka?
Jeśli chcesz śledzić swoją przesyłkę, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace na stronie internetowej DHL. Można go znaleźć w e-mailu, który otrzymasz, gdy Twoja paczka opuści nasz magazyn lub sprawdzić na "Mój Hunkemöller".
Nie otrzymałem swojego zamówienia. Co powinienem zrobić?
Niestety, może się zdarzyć, że nie otrzymasz wszystkich produktów. Najlepiej jest skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem, co mam zrobić?
Niestety, czasami może się zdarzyć, że otrzymali Państwo coś, czego nie zamawiali. Wówczas najlepiej skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (hiperłącze do hunkemoller.pl/service-contact)
Nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem, co robić?
Może się zdarzyć, że wiadomość e-mail z potwierdzeniem wylądowała w spamie. Sprawdź najpierw to. Jeśli nadal nic nie otrzymałeś, możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.
Czy mogę anulować zamówienie?
Niestety, nie ma takiej możliwości. Jeśli zamówiłeś coś na Hunkemoller.pl, to dostawa jest ostateczna. Nie możesz wtedy już zrezygnować z zamówienia.
Co możesz zrobić,
Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (9,15 zł)*:
Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.
Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwracanym produktem, wyślemy Ci pocztą e-mail potwierdzenie zwrotu. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila z potwierdzeniem. Zwrócimy Ci pieniądze za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Zwrot pieniędzy nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów.
Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu wraz z kosztami dostawy (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł). W przypadku zwrotu części zamówienia, otrzymasz z powrotem tylko cenę zakupu za zwracaną część (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł). Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) za pomocą punktów lojalnościowych „Pasjonetki” i/lub kuponu rabatowego shop credit: Za każdy zwrócony produkt na Twoją (cyfrową) Kartę członkowską zostanie zwrócona kwota/liczba punktów pobrana przy zakupie. Może to potrwać do 48 godzin.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) kartą Hunkemöller Lingeriecard: środki za zakup dokonany za pomocą karty podarunkowej zwrócimy na kartę podarunkową, z której skorzystałaś(-eś) przy zakupie.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) (częściowo) bonem innym niż kupon rabatowy shop credit, to ponowne wykorzystanie tego bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Czy mogę przekierować dostarczenie zamówienia na inny adres?
Zawsze możesz ustalić, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone na inny adres w obrębie tego samego kraju. Adres do faktury i adres dostawy można podać w trakcie procesu składania zamówienia.
W zakładce "Mój Hunkemöller" można zapisać i dostosować swój stały adres dostawy na swoim koncie.
Jednak po złożeniu zamówienia zmiana adresu dostawy nie jest już niestety możliwa.
Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na adres skrzynki pocztowej?
Jest to niestety niemożliwe - dostarczamy przesyłki tylko na adres domowy lub firmowy.
Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Twoje zamówienie może zostać dostarczone w następujący sposób:
- Dostawa do domu za pośrednictwem DHL.
- Odbiór w punckie DHL.
Dostawa do domu z DHL:
Jeśli chcesz śledzić swoją paczkę, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace za pośrednictwem strony internetowej DHL. Można go znaleźć w e-mailu otrzymanym po opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu lub sprawdzić w zakładce "Mój Hunkemöller".
Odbierz przesyłkę w jednym z punktów DHL Service:
Nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia podczas odbierania przesyłki. W punkcie odbioru DHL Twoja paczka będzie przechowywana maksymalnie przez 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy za pomocą użytej metody płatności.
Jak mogę znaleźć artykuły na stronie internetowej?
W górnej części strony internetowej znajduje się okno wyszukiwania.
Wpisując w pole wyszukiwany tekst, możesz szybko znaleźć produkty lub odpowiedzi na pytania.
Jak mogę złożyć zamówienie na hunkemoller.pl?
Zamawianie artykułów na Hunkemoller.com jest bardzo proste. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
Następnie przejdź do strony potwierdzenia zamówienia.
Jeśli posiadasz konto w serwisie Hunkemöller, możesz zalogować się, podając swój adres e-mail.
Jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je lub złóż zamówienie, korzystając z opcji „potwierdź jako gość”.
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu, gdy zamówienie zostanie dostarczone?
Jeśli nie ma Cię w domu, gdy DHL przyjeżdża, ale jeden z Twoich sąsiadów jest w domu, paczka zostanie dostarczona do sąsiadów.
Jeśli nie ma w domu żadnego z sąsiadów, paczka zostanie doręczona ponownie następnego dnia. Od doręczyciela otrzymasz kartę braków kuriera DHL, za pomocą której możesz wybrać nowy dzień dostawy online lub punkt DHL, w którym w ciągu 7 dni możesz odebrać paczkę. Jeśli tego nie zrobisz, paczka zostanie odesłana do naszego magazynu.
A zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych za pośrednictwem użytej metody płatności.
Moje zamówienie spóźnia się. Co teraz?
Z powodu dużego ruchu w naszym centrum magazynowym i/lub dużego obłożenia pracą kuriera może to czasem potrwać dłużej.
Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej DHL.
Informacje te możesz znaleźć w potwierdzeniu otrzymanym pocztą elektroniczną po opuszczeniu przez paczkę naszego centrum magazynowego.
Warto wiedzieć, że zawsze otrzymasz potwierdzenie e-mailem, gdy Twoja paczka zostanie wysłana. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą się z tym wiązać i dziękujemy za cierpliwość.
Czy istnieje zestawienie wszystkich sklepów Hunkemöller?
W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.
Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.
Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Odbiór w ciągu kilku dni roboczych. Aktualne przewidywane dni dostawy można sprawdzić na banerze.
Mój kod Track & Trace nie działa, co powinienem zrobić?
Po otrzymaniu kodu Track & Trace opcja śledzenia zamówienia zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin.
Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie, spróbuj ponownie później.
Gdzie mogę znaleźć swój kod Track & Trace?
Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej DHL.
Kod zostanie wysłany w wiadomości e-mail, gdy zamówienie opuści nasz magazyn lub w zakładce Mój Hunkemöller.
Wskazówka: pobierz aplikację Hunkemöller, aby mieć wgląd w swoje zamówienia online.
Otrzymałem niewłaściwy rozmiar i/lub kolor, co powinienem zrobić?
Przykro nam, jeśli rozmiar lub kolor zamówionego produktu się nie zgadza. Możesz odesłać produkt/produkty do nas bezpłatnie, zaznaczając to w formularzu zwrotu i zamawiając go/je ponownie na stronie internetowej.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki są uzależnione od sposobu wysyłki:
- Dostawa do domu za pośrednictwem DHL 22,99 zł
- Odbiór w punkcie DHL 22,99 zł
Czy jest dostępne opakowanie prezentowe dla mojego zakupu?
Tak, do koszyka możesz łatwo dodać pudełko upominkowe.
Pudełko upominkowe jest dostępne tylko w jednym rozmiarze.
Jeśli zamówiłeś kilka artykułów i chcesz mieć pewność, że wszystkie będą pasować, zamów kilka pudełek upominkowych.
Należy pamiętać, że pudełko typu giftbox może być zwrócone tylko w stanie niezłożonym/nieużywanym, w przeciwnym razie nie będzie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.
Przesyłka zwrotna, zwrot środków i wymiana
Jak mogę zwrócić towar zamówiony za pośrednictwem Hunkemoller.pl?
Nie jesteś jednak w pełni zadowolona(-y) z zakupionych produktów? Nie ma problemu – w ciągu 30 dni od otrzymania produktów możesz zdecydować, czy chcesz je zwrócić.
Aby zwrócić zakupione produkty za pośrednictwem punktu odbioru DHL ponosząc przy tym koszty zwrotu 14 zł*, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zapakuj swój zwrot w oryginalne opakowanie wysyłkowe zamówienia lub w równoważne opakowanie. Usuń wszelkie stare etykiety z opakowania.
2. Wydrukuj etykietę zwrotną, którą można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem powiadomienia o zwrocie.
3. Naklej etykietę na paczkę i zanieś ją do punktu serwisowego DHL, a oni zajmą się resztą!
4. Gdy otrzymamy paczkę ze zwrotem, prześlemy Ci potwierdzenie pocztą e-mail. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych od daty naszego e-maila z potwierdzeniem, za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Koszty zwrotu w wysokości 14 zł* zostaną odliczone od wartości zwracanych produktów.
Przy zwrocie zakupionych produktów do Hunkemöller obowiązuje kilka warunków:
1. Należy zwrócić zakupione produkty w ciągu 30 dni. Okres ten rozpoczyna się od dnia, w którym otrzymałaś(-eś) zamówione artykuły.
2. Produkty nie mogą być używane i uszkodzone, a także muszą mieć przymocowane wszystkie oryginalne metki/etykiety.
3. Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy za zakupione produkty, jeśli nie zostaną one zwrócone w oryginalnym stanie.
*Uwaga: Pamiętaj, że nasz koszt zwrotu wynosi 14 zł i dotyczy wszystkich zwrotów.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu paczki otrzymasz potwierdzenie zwrotu pocztą elektroniczną. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Po otrzymaniu tej wiadomości e-mail zwrot kosztów nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Zwrotu dokonamy przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot kosztów nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwróconych produktów.
Jeśli zwrócisz całe zamówienie, otrzymasz całą cenę zakupu wraz z kosztami dostawy (pomniejszoną o koszty zwrotu w wysokości 14 zł). Jeśli zwrócisz część zamówienia, otrzymasz zwrot tylko tej części (minus koszty zwrotu w wysokości 14 zł). Koszty zwrotu zostaną rozliczone na zamówienie.
Jeśli wykorzystałeś Punkty Passion i/lub Shopcredit: za każdy zwrócony przedmiot proporcjonalna kwota zostanie przelana z powrotem na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Może to potrwać do 48 godzin.
W przypadku płatności karty podarunkowej Hunkemöller: zwrot kosztów zakupu z użyciem karty podarunkowej zostanie zwrócony na użytą kartę podarunkową.
W przypadku płatności (częściowej) bonem innym niż Shopcredit, ponowne wykorzystanie bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Ile wynoszą koszty zwrotu?
1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (14 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 14 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.
Czy istnieją produkty, których nie można zwrócić?
Nie, ale prosimy o pozostawienie wymienionych poniżej produktów szczelnie zamkniętych i nieotwartych, ponieważ ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.
1. Biustonosze samonośne
2. Wszystkie produkty z kategorii Uroda
3. Rajstopy i pończochy
4. Karty bieliźniane i karty członkowskie
5. Pudełko na prezent
Przedmioty muszą być nieużywane i nieuszkodzone, oraz z wszystkimi oryginalnymi zawieszkami/etykietami dołączonymi.
Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli przedmioty nie zostaną zwrócone do nas w oryginalnym stanie.
Należy pamiętać, że pudełko typu giftbox może być zwrócone tylko w stanie niezłożonym/nieużywanym, w przeciwnym razie nie będzie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.
Czy w przypadku zwrotu produktu automatycznie otrzymam inny produkt?
W przypadku zwrotu towaru do firmy Hunkemöller nie otrzymasz innego towaru.
Nowe zamówienie można jednak złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej.
W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?
Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską.
Może to potrwać kilka dni.
Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu towaru?
Gdy otrzymamy paczkę ze zwrotem, prześlemy Ci potwierdzenie pocztą e-mail. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych od daty naszego e-maila z potwierdzeniem, za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł zostaną odliczone od wartości zwracanych produktów.
Pytania związane z ochroną danych osobowych.
Hunkemöller B.V. zobowiązuje się do ochrony Państwa danych osobowych. To są Państwa informacje i my to szanujemy. Nasza Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje o tym, kiedy i dlaczego zbieramy Państwa dane osobowe, jak je wykorzystujemy i jak je zabezpieczamy.
Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub mieć dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z naszego formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej:
1. Przejdź do formularza zgłoszeniowego: usuwanie konta/łączenie kart członkowskich i wypełnij obowiązkowe pola
2. Wybierz odpowiedni temat
3. Wyślij formularz
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca od złożenia wniosku. Możliwe, że poprosimy Cię o dodatkowe informacje.
Czy mogę wymienić produkty zamówione za pośrednictwem hunkemoller.pl?
Wymiana artykułów za pośrednictwem strony Hunkemoller.pl nie jest jeszcze możliwa. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć produkty i złóż nowe zamówienie.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy - zakup rzeczy Hunkemoller.pl
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoź-nik i wskazana przez Państwa weszła w
posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umo-wy, muszą Państwo poinformować nas:
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
The Netherlands
MAIL
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta@hunkemoller.com
FORMULARZ KONTAKTOWY
Możesz również skontaktować się z nami wypełniając formularz kontaktowy.
W tej chwili jesteśmy bardzo zajęci, więc otrzymanie odpowiedzi może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.
O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego
oświadcze-nia (na przykład pismo wysłane pocztą, fak-sem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
*Wersja do druku Prawo odstąpienia od umowy
Ile wynoszą koszty zwrotu?
1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (9,15 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.
*Uwaga: od 15 sierpnia '24 nasza opłata za zwrot zostanie zwiększona do 14 zł i będzie zastosowana do wszystkich zwrotów zrealizowanych po tej dacie.
My Hunkemoller Account
Jak mogę założyć konto w serwisie Hunkemöller?
Aby utworzyć konto, na pasku u góry strony kliknij „Zaloguj się”, aby przejść do strony rejestracji.
-Nie masz jeszcze konta? Kliknij nagłówek „Jestem nowy(-a)”, wypełnij wszystkie wymagane pola i zaakceptuj warunki.
-Możesz też zarejestrować się i zostać Członkiem programu lojalnościowego za pośrednictwem aplikacji Hunkemöller.
Czym jest Mój Hunkemöller?
Dla firmy Hunkemöller najważniejsze są jej klientki i klienci. „My Hunkemöller” (Mój Hunkemöller) to bazujący na gromadzeniu punktów program lojalnościowy firmy Hunkemöller, do którego mogą dołączyć klientki i klienci sklepów stacjonarnych oraz internetowych, a także osoby robiące zakupy w aplikacji. Poprzez program My Hunkemöller chcemy docenić należących do niego Członków w osobisty i inspirujący sposób, a przy tym zapewnić im niesamowite wrażenia i korzyści. Nagradzamy naszych Członków zniżkami, prezentami i ekskluzywnymi usługami. Im więcej robisz zakupów i im bardziej angażujesz się w działania naszej marki, tym więcej punktów zdobywasz i tym wyższy poziom osiągasz. Na każdym kolejnym poziomie zyskujesz nowe i coraz bardziej ekskluzywne korzyści! Mogą to być produkty z limitowanej edycji (limited edition), zaproszenia na wydarzenia, kupony rabatowe, prezent na Twoje urodziny, zaproszenie do udziału w przedsprzedaży tylko dla Członków i wiele innych. Poznaj wszystkie korzyści, jakie płyną z naszego programu lojalnościowego na stronie: https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.
Wykorzystujemy dane otrzymane od naszych Członków, aby móc lepiej odpowiadać na ich potrzeby.
Członkowie zbierają punkty (Passion Points), które są dodawane do ich salda punktów.
Program składa się z 4 poziomów. Liczba punktów określa, na jakim poziomie znajdujesz się w naszym programie lojalnościowym. Każdy poziom ma swoje saldo początkowe i końcowe.
Liczba posiadanych punktów określa, jakie kupony (vouchery) otrzymasz. Członkowie otrzymują kwotę na kolejne zakupy (tzw. shop credit) o wartości 5 € oraz różne kupony rabatowe i podarunkowe. Jeśli przez 12 miesięcy nie dokonasz żadnych zakupów, Twój poziom w programie zostanie obniżony o jeden, a saldo punktów zostanie obniżone do końcowego salda punktów Passion Points przypisanego do tego poziomu.
Czy mogę korzystać z konta członkowskiego Mój Hunkemöller również w innych krajach?
Tak, możesz używać swojej karty członkowskiej w innych krajach, logując się na swoje konto za pośrednictwem naszych stron internetowych i aplikacji. Możesz zbierać punkty Passion Points i wykorzystać posiadaną kwotę na kolejne zakupy oraz kupony w sklepach w innych krajach, a także na stronach internetowych i w aplikacjach w wersjach przeznaczonych dla tych krajów. Za pomocą naszej wyszukiwarki sklepów (Sklepy) sprawdzisz, w których krajach działa Hunkemöller. Korzyści dla poszczególnych poziomów w programie są takie same w każdym kraju.
Nie mogę zalogować się do usługi Mój Hunkemöller, co mam zrobić?
Nie możesz się zalogować? Najpierw sprawdź, czy wpisałaś(-eś) prawidłowy adres e-mail i/lub hasło. Jeśli otrzymasz powiadomienie „Nieznany adres e-mail”, oznacza to, że nie masz u nas konta członkowskiego (zobacz także „Jak mogę założyć konto w serwisie Hunkemöller?”).
Jeśli zgubiłaś(-eś) lub zapomniałaś(-eś) swoje hasło, kliknij „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz od nas wtedy wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zmianę hasła.
Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego do utworzenia konta członkowskiego, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer swojej karty członkowskiej (patrz też „Gdzie mogę znaleźć numer mojej karty członkowskiej?”).
Jak mogę zmienić swój adres?
Aby zmienić swój adres, zaloguj się na swoim koncie. Przejdź do zakładki "Moja książka adresowa" i kliknij "edytuj". Po zmianie adresu rozliczeniowego i/lub dostawy, kliknij na "Zapisz". Możesz również dodać więcej adresów dostawy
Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.
-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.
Jak mogę zmienić swoje hasło?
Aby zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie Mój Hunkemöller.
-Kliknij "Mój profil", a następnie przewiń w dół do opcji "Zmień moje hasło".
-Wpisać aktualne hasło, a następnie nowe hasło.
-Sprawdź dwukrotnie te dane i kliknij "Zmień hasło".
Równie dobrze można najpierw poprosić o przesłanie linku do zresetowania hasła.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Przejdź do podstrony Kontakt na stronie internetowej lub wpisz https://www.hunkemoller.pl/contact w przeglądarce i/lub wypełnij wymagane pola, w tym numer karty członkowskiej.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.
Możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji.
Co muszę zrobić, aby otrzymywać newsletter firmy Hunkemöller?
Kliknij przycisk „Zarejestruj się teraz” w prawym dolnym rogu strony. Możesz też zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem swojego konta członkowskiego My Hunkemöller. Zaloguj się na swoje konto My Hunkemöller, przejdź do „Mój Profil”, kliknij „Zmień” i zaznacz „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach i wydarzeniach oraz osobiste rekomendacje od Hunkemöller”.
Nasz newsletter zawiera tylko informacje o nowych produktach i ofertach Hunkemöller lub osobiste rekomendacje polecane w oparciu o twoje poprzednie zakupy.
- Jak często: standardowo 3-4 razy w tygodniu, ale może to ulec zmianie w zależności od twojej aktywności w naszym sklepie.
- Informacje te dotyczą nowych produktów i ofert, inspiracji, zaproszeń do udziału w wydarzeniach, konkursów z nagrodami i osobistych rekomendacji. Członkowie otrzymają specjalne oferty przeznaczone tylko dla nich.
- Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu jego strony. Możesz też zrezygnować z subskrypcji newslettera za pośrednictwem swojego konta członkowskiego My Hunkemöller. Zaloguj się na swoje konto My Hunkemöller, przejdź do „Mój Profil”, kliknij „Edytuj” i następnie odznacz pole „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach i wydarzeniach oraz osobiste rekomendacje od Hunkemöller”.
Jak długo ważne są Passion Points i Shop Credit?
"Passion Points" wygasną, jeśli nie dokonałeś żadnych zakupów w ciągu ostatnich 365 dni. Zostaniesz przeniesiony w dół na poprzedni poziom, na najwyższym saldzie Passion Points na danym poziomie (patrz również "Czy mogę obniżyć poziom?").
Okres ważności Shop Credit może wynosić od 24 godzin do 3 miesięcy lub więcej. Informacja o wygaśnięciu Shop Credit pojawi się na Twoim koncie.
Twoje konto członkowskie nie wygasa, ale po 6 latach nieaktywności dokonamy anonimizacji Twojego konta."
Od jakiego poziomu zaczynają członkowie?
Nowy członek dołącza do programu na poziomie odpowiadającym liczbie Passion Points uzyskanych przy pierwszym zakupie. Zwykle jest to poziom 1, chociaż może on być również wyższy w zależności od wydanej kwoty i kompletności profilu podczas rejestracji.
Skąd mam wiedzieć, na którym poziomie się znajduję?
Na naszej stronie internetowej i w aplikacji możesz sprawdzić, ile masz punktów, na którym poziomie programu lojalnościowego się znajdujesz i ile punktów potrzebujesz, aby osiągnąć kolejny poziom. Informacje te będą też zawarte w każdym newsletterze, dzięki czemu będziesz zawsze na bieżąco znał(a) liczbę posiadanych punktów Passion Points. Co miesiąc otrzymasz także przegląd swoich dostępnych kwot na kolejne zakupy i kuponów! Ilość posiadanych punktów/kwot możesz też sprawdzić w sklepie, po zeskanowaniu karty członkowskiej przy kasie.
Jak mogę przejść na wyższy poziom?
Możesz przejść na wyższy poziom i uzyskać dostęp do bardziej ekskluzywnych korzyści, uzyskując więcej punktów Passion Points. Aktualne korzyści na każdym z poziomów można sprawdzić na stronie https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.
Moje saldo (punktów Passion Points) zmniejszyło się. Jak do tego doszło i co będzie dalej?
1) Nie dokonałeś żadnych zakupów w Hunkemöller w ciągu 365 dni, co oznacza, że program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie zmniejszone do końcowej liczby punktów przypisanej do tego poziomu.
2) Twoje punkty Passion Points zostały wymienione na kupon.
3) Zwróciłeś zakupiony produkt, a punkty Passion Points uzyskane za ten zakup są odejmowane z Twojego konta członka programu.
Kupony uzyskane po osiągnięciu (wyższego) salda punktów, zostaną usunięte z Twojego konta w związku z niższym saldem punktów. Nie wpłynie to na saldo uzyskanych punktów do wykorzystania na zakupy. Jeśli zwrócisz zakupiony produkt, na który wykorzystano punkty na zakupy po obniżeniu poziomu programu, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto.
Biorąc pod uwagę, że kupony mogą zostać użyte tylko jeden raz, obniżenie poziomu punktów nie uprawnia Cię do otrzymania kuponów dostępnych przy niższym saldzie punktów, jeśli już je otrzymałeś.
Czy mogę wymienić Passion Points?
Tak. Możesz odblokować voucher poprzez realizację Passion Points. Będziesz mógł wykorzystać swój kupony zniżkowy po zrealizowaniu odpowiedniej liczby punktów. Możesz zrealizować Passion Points przy zamówieniu online w kasie lub w sklepie przy kasie.
Nie otrzymałem Passion Points wraz z zakupem, co robić?
Po dokonaniu zakupu w sklepie, saldo Passion Points zostanie zaktualizowane niemal natychmiast (jednakże zawsze może wystąpić opóźnienie z jakiegokolwiek powodu).
W przypadku zakupów online Twoje saldo punktów Passion Points zostanie zaktualizowane po wysłaniu Twojego zamówienia. Może to zająć kilka dni. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami na ten temat. Może to zająć jeden lub dwa dni, zanim Twoje punkty Passion Points zostaną zapisane na Twojej karcie członkowskiej. Jeśli po kilku dniach punkty nadal nie zostaną zapisane, wyślij wiadomość e-mail w ciągu 30 dni od zakupu do naszego działu obsługi klienta. Prosimy podać numer swojej karty członkowskiej, kwotę zamówienia i numer zamówienia/paragonu – w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym dołączyć kopię paragonu do wiadomości e-mail.
Zapomniałem telefonu/rozładowała mi się bateria/nie mam przy sobie karty członkowskiej, ale chcę dokonać zakupu w sklepie. Czy nadal będę mógł zbierać Passion Points?
Tak. Jeśli przy kasie wylegitymujesz się ważnym dowodem tożsamości, kasjer będzie mógł sprawdzić Cię w naszej bazie danych i połączyć transakcję z Twoją kartą członkowską.
Zapomniałem się zalogować podczas transakcji, ale chciałabym dokonać zakupu na stronie internetowej firmy Hunkemöller. Czy nadal będę mogła zbierać Passion Points?
Tak, skontaktuj się z obsługą klienta, aby punkty zostały dodane do Twojego konta.
Kiedy za zebrane Shop Credit otrzymam nagrody, takie jak Passion Point do wykorzystania na zakupy czy kupony?
Jako członek My Hunkemöller możesz w różnych okresach otrzymać 25 kredytu na zakupy. W innych przypadkach otrzymasz osobiste vouchery, które możesz wykorzystać na zniżki, prezenty lub nagrody. Twoje Punkty Pasji, kupony i kredyty sklepowe są automatycznie dodawane do Twojego konta członkowskiego. W sklepach, na stronie internetowej i w aplikacji zawsze masz aktualny przegląd zapisanych punktów Passion, kuponów i kredytów sklepowych. Kredyty sklepowe i bony możesz zrealizować w sklepie, w aplikacji lub na stronie internetowej. Datę ważności kredytu sklepowego i bonu znajdziesz na swoim koncie członkowskim.
Jak mogę wykorzystać swoją kwotę na kolejne zakupy (tzw. Shop Credit), kod rabatowy lub kupon?
Nie można zrealizować wielu kuponów podczas jednych zakupów. Przy jednych zakupach możesz wykorzystać maksymalnie 20 euro zgromadzonej kwoty na kolejne zakupy.
Gdzie mogę zrealizować kody rabatowe na stronie internetowej lub w aplikacji?
Kod rabatowy możesz wprowadzić i wykorzystać w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji. Wpisz kod i kliknij „Dodaj”.
Czy korzystanie Shop Credit, kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?
Nie można zrealizować wielu kuponów podczas jednych zakupów. Przy jednych zakupach możesz wykorzystać maksymalnie 20 euro zgromadzonej kwoty na kolejne zakupy. Wszystkie warunki dotyczące wykorzystania kuponu znajdziesz na swoim koncie.
W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem swój Shop Credit przy zamówieniu?
Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*) Proces ten może zająć kilka dni.
Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwracanym produktem, wyślemy Ci pocztą e-mail potwierdzenie zwrotu. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila z potwierdzeniem. Zwrócimy Ci pieniądze za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Zwrot pieniędzy nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów.
Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu wraz z kosztami dostawy (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*). W przypadku zwrotu części zamówienia, otrzymasz z powrotem tylko cenę zakupu za zwracaną część (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*). Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł* będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) za pomocą punktów lojalnościowych „Pasjonetki” i/lub kuponu rabatowego shop credit: Za każdy zwrócony produkt na Twoją (cyfrową) Kartę członkowską zostanie zwrócona kwota/liczba punktów pobrana przy zakupie. Może to potrwać do 48 godzin.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) kartą Hunkemöller Lingeriecard: środki za zakup dokonany za pomocą karty podarunkowej zwrócimy na kartę podarunkową, z której skorzystałaś(-eś) przy zakupie.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) (częściowo) bonem innym niż kupon rabatowy shop credit, to ponowne wykorzystanie tego bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Zwrotu możesz też zawsze dokonać bezpłatnie w najbliższym sklepie Hunkemöller. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Aby znaleźć najbliższy sklep, kliknij tutaj.
Czy otrzymam z powrotem Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli zwrócę zamówienie w całości lub w części online lub w sklepie i co stanie się z moimi Passion Points?
Tak. W przypadku zwrotu produktu równowartość Shop Credit do wykorzystania na zakupy zostanie zwrócona na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Passion Points uzyskane w ramach tego zakupu zostaną odjęte z Twojego konta członka programu.
Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?
W przypadku wymiany produktu, wykorzystana kwota na następne zakupy (Shop Credit) zapłacona za zwracany produkt zostanie odjęta od jego ceny i uwzględniona w cenie nowego produktu. Punkty Passion Points zdobyte podczas zakupu zostaną odjęte z Twojego konta, a punkty zdobyte za zakup nowego produktu w ramach wymiany, zostaną na nie z powrotem dodane. Jeśli wykorzystałaś(-eś) kupon rabatowy uzyskany poprzez wymianę punktów Passion Points, punkty te nie zostaną Ci zwrócone i nie będziesz mogła (mógł) ponownie skorzystać z tego kuponu. Rabat otrzymany za zwrócony produkt zostanie odjęty od jego ceny i zastosowany do ceny nowego produktu, jeśli rabat ten będzie jeszcze ważny.
Czy otrzymam kupon z powrotem, jeśli zwrócę część lub całość zamówienia i co stanie się z punktami Passion Points, które wymieniłem, aby otrzymać kupon promocyjny?
Jeśli zwracasz całe zamówienie w jednej lub kilku częściach, użyte kupony zostaną dodane z powrotem do Twojego konta natychmiast po zwróceniu całego zamówienia. Passion Point, które zostały wymienione na kupony, zostaną również dodane z powrotem do Twojego konta.
Jeśli nie zwracasz całego zamówienia, a jedynie jeden lub kilka produktów, kupony użyte przy zakupie nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta. Passion Points, które zostały wymienione na kupony, nie zostaną zwrócone z powrotem na Twoje konto.
Kupony na prezenty, usługi, konkursy z nagrodami, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę nigdy nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po dokonaniu pełnego albo częściowego zwrotu.
Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie kuponem promocyjnym , jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?
W przypadku wymiany zniżka wykorzystana w ramach kuponu rabatowego podczas zapłaty za produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu. Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a Passion Points zdobyte za zakup nowego produktu zostaną dodane na Twoje konto. Nie dotyczy to kuponów na prezenty, usługi, konkursy, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę.
Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera pocztą elektroniczną?
Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu newslettera. Możesz również zaznaczyć, że nie chcesz otrzymywać newslettera na stronie swojego konta Hunkemöller.
Płatności, Kupony & Promocje
Czy korzystanie z kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?
Kod rabatowy może być użyty tylko raz. Po jego wykorzystaniu traci on ważność. Kody rabatowe obowiązują wyłącznie przy zamówieniach złożonych za pośrednictwem strony hunkemoller.pl.
Nie możesz wymienić kuponu na gotówkę ani zastosować kuponu do zamówienia, które zostało już złożone.
Informacje o cenach na stronie Hunkemöller.pl
Wszystkie nasze ceny zawierają podatek VAT i opłaty importowe, z wyłączeniem kosztów wysyłki.
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat moich Passion Points i punktów do wykorzystania na zakupy?
Więcej informacji można znaleźć po zalogowaniu się na stronie Mój Hunkemöller, w zakładce Moje konto.
Gdzie mogę znaleźć swoją fakturę?
Wyciągi z konta możesz przeglądać w zakładce „Ostatnie zamówienia” na stronie „Mój Hunkemöller”.
Aby wyświetlić wszystkie swoje zamówienia, kliknij przycisk „Wyświetl poprzednie zamówienia”.
Czym jest karta podarunkowa Hunkemöller?
Karta podarunkowa Hunkemöller jest kuponem upominkowym, którego wartość możesz samodzielnie określić.
To idealna niespodzianka dla przyjaciela. Kartę podarunkową Hunkemöller można wykorzystać w naszych sklepach i w Internecie.
Przechowuj kartę podarunkową Hunkemöller bezpiecznie, nawet po jej użyciu! Zwrot pieniędzy za zakupy dokonane kartą podarunkową Hunkemöller zostanie dokonany na tę właśnie kartę.
Gdzie mogę zrealizować moje kredyty sklepowe?
Kredyt sklepowy można zrealizować we wszystkich naszych sklepach oraz w Internecie.
Gdzie mogę znaleźć promocje i zniżki na stronie internetowej?
Tutaj znajdziesz nasze aktualne promocje na naszej stronie z rabatami
https://www.hunkemoller.pl/discount-code
Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy lub kupon?
Kod rabatowy lub kupon możesz wykorzystać w koszyku. Wpisz swój kod i kliknij przycisk „Dodaj”.
Czy zakupy na stronie Hunkemoller.pl są bezpieczne?
Zakupy na Hunkemoller.pl są bardzo bezpieczne. Korzystamy z metody zabezpieczenia SSL. Oznacza to, że dane osobowe są zaszyfrowane i nie mogą być odczytane przez osoby trzecie.
Jak długo trwa przetwarzanie płatności?
Czas przetwarzania płatności zależy od metody płatności.
Jeśli płacisz za pomocą systemu PayPal/Przelewy24, kwota jest zazwyczaj natychmiast pobierana z Twojego konta.
Jeśli płacisz kartą kredytową, kwota jest pobierana dopiero po opuszczeniu magazynu przez zamówienie.
Czy mogę zrealizować swój kredyt zakupowy w postaci Passion Points przy zamówieniu online?
Tak, jest to możliwe. Jeśli zaoszczędziłeś odpowiednią liczbę Passion Points, możesz je wymienić podczas rozliczania zakupów w kasie.
W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci Passion Points?
Za każdy zwrócony towar zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Może to potrwać kilka dni.
Jak mogę płacić w serwisie Hunkemoller.pl?
W serwisie Hunkemoller.pl dostępne są następujące metody płatności:
1. Przelewy24.
2. Karta kredytowa. Akceptujemy karty Mastercard i Visa.
3. Paypal.
4. Klarna Pay Later.
Czy otrzymam punkty Passion i kredyt na zakupy, jeśli (częściowo) zwrócę zamówienie internetowe?
Tak, zrealizowane kredyty sklepowe zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po zwrocie zamówienia online lub przyniesieniu go do sklepu. Może to potrwać kilka dni, zanim zostanie przetworzone.
Obsługa & Kontakt
Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?
Jeśli jesteś niezadowolony z artykułu lub naszych usług, chcielibyśmy się z Tobą skontaktować!
MAIL
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta@hunkemoller.com
FORMULARZ KONTAKTOWY
Możesz również skontaktować się z nami wypełniając formularz kontaktowy.
W tej chwili jesteśmy bardzo zajęci, więc otrzymanie odpowiedzi może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.
Legal guarantee?
The legal guarantee applies to all items that you buy in the Hunkemöller webshop. Legal guarantee means that a product is or must do what the consumer can reasonably expect from it. There is no legal term attached to this guarantee because it differs per item what you can expect as a consumer.
Czy mogę anulować zamówienie?
Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów? Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.
2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.
3. Przekaż paczkę w swoim oddziale DHL.
4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.
Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.
Jak mogę określić właściwy rozmiar i dopasowanie?
Rozmiary biustonoszy opierają się na dwóch wartościach:
-liczbie oznaczającej rozmiar paska (mierzony wokół ciała tuż pod biustem)
-oraz literze oznaczającej rozmiar miseczki (określany poprzez obliczenie różnicy między rozmiarem mierzonym w biuście a rozmiarem paska).
Dowiedz się, jak określić swój prawidłowy rozmiar biustonosza.
Jak najlepiej prać produkty?
Nowe rzeczy należy zawsze wyprać przed założeniem. Rzeczy czerwone i ciemne należy prać oddzielnie.
Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony z instrukcjami prania.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy - zakup rzeczy Hunkemoller.pl
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoź-nik i wskazana przez Państwa weszła w
posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umo-wy, muszą Państwo poinformować nas:
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
The Netherlands
MAIL
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta@hunkemoller.com
FORMULARZ KONTAKTOWY
Możesz również skontaktować się z nami wypełniając formularz kontaktowy.
W tej chwili jesteśmy bardzo zajęci, więc otrzymanie odpowiedzi może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.
O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego
oświadcze-nia (na przykład pismo wysłane pocztą, fak-sem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
*Wersja do druku Prawo odstąpienia od umowy
Ile wynoszą koszty zwrotu?
1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (14 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 14 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.
Gdzie mogę znaleźć najbliższy sklep Hunkemöller?
W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.
Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.
Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.