Jak możemy Ci pomóc?

Mój Hunkemöller

Czym jest Mój Hunkemöller?

W Hunkemöller nasi klienci są najważniejsi. Mój Hunkemöller to oparty na punktach program lojalnościowy firmy Hunkemöller, do którego klienci mogą dołączyć w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym i aplikacji. Program Mój Hunkemöller ma na celu docenienie członków w osobisty i inspirujący sposób oraz zapewnienie im niesamowitych wrażeń. Nasi członkowie otrzymują nagrody w postaci zniżek, prezentów i ekskluzywnych usług. Im więcej kupujesz, tym więcej punktów zdobywasz i osiągasz wyższy poziom. Na każdym poziomie programu pojawiają się nowe, coraz większe korzyści!

Mogą to być produkty z limitowanych edycji, zaproszenia na wydarzenia, kupony zniżkowe, prezent urodzinowy, zaproszenie do przedsprzedaży dla członków programu i wiele innych. Sprawdź wszystkie korzyści programu na stronie: https://www.hunkemoller.nl/passionpoints-benefits
Informacje, które otrzymujemy od naszych członków, są przez nas wykorzystywane, aby lepiej spełniać potrzeby naszych klientów.

Członkowie programu zbierają punkty (Passion Points), które są dodawane do salda.
Program składa się z czterech poziomów. Liczba punktów określa poziom programu.  Każdy poziom ma początkową i końcową liczbę punktów.
Saldo punktów decyduje które kupony otrzymasz. Członkowie programu otrzymują punkty do wykorzystania na zakupy na kwotę 25PLN oraz różne zniżki i bony podarunkowe.
Otrzymasz na:
250 punktów = 25PLN
750 punktów = 25PLN
1000 punktów = 25PLN
1500 punktów = 25PLN
2000 punktów = 25PLN

Jeśli nie dokonasz żadnych zakupów w ciągu 12 miesięcy, program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie obniżone do końcowej liczby punktów Passion Points przypisanej do tego poziomu.

W jaki sposób mogę zalogować się na stronie Mój Hunkemöller, aby zobaczyć dane mojego konta, moje punkty do wykorzystania na zakupy i kupony?

Aby wyświetlić, zmienić swoje dane lub zobaczyć aktualne saldo punktów do wykorzystania na zakupy i kupony zniżkowe, kliknij opcję „Zaloguj się” u góry strony.
Wprowadź swój adres e-mail i hasło oraz kliknij „Zaloguj się”. Zostaniesz przeniesiony na swoją osobistą stronę członka programu. Możesz zalogować się używając tych samych danych w aplikacji.

Czy mogę korzystać z konta członkowskiego Mój Hunkemöller również w innych krajach?

Tak, możesz używać swojej karty członkowskiej w innych krajach, logując się na swoje konto członkowskie na stronach internetowych i w aplikacjach. Możesz zbierać punkty Passion Points i korzystać z punktów do wykorzystania na zakupy oraz kuponów w sklepach w innych krajach oraz w powiązanych witrynach i aplikacjach w tych krajach.
W naszej wyszukiwarce sprawdzisz w których krajach firma Hunkemöller prowadzi sklepy. Korzyści dla każdego poziomu są takie same.

Nie mogę zalogować się do usługi Mój Hunkemöller, co mam zrobić?

Nie możesz się zalogować? Sprawdź najpierw, czy wprowadzony został prawidłowy adres e-mail i/lub hasło. Jeśli otrzymasz komunikat „Nieznany adres e-mail”, oznacza to, że nie masz konta (zobacz także sekcję „Jak mogę założyć konto Mój Hunkemöller?”).

Jeśli otrzymasz komunikat „Konto nie zostało jeszcze aktywowane”, musisz ponownie poprosić o wysłanie wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym na swoją skrzynkę odbiorczą. Uwaga! Otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o aktywację konta. Twoje członkostwo w programie Mój Hunkemöller rozpocznie się dopiero po kliknięciu linku aktywacyjnego w tej wiadomości e-mail. Następnie będziesz mógł korzystać z nagród, takich jak kupony i punkty do wykorzystania na zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online (na naszej stronie internetowej i w aplikacji)!

Jeśli utraciłeś hasło lub go nie pamiętasz, kliknij „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego do utworzenia konta członka programu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer swojej karty członkowskiej (patrz również „Gdzie mogę znaleźć numer mojej karty członkowskiej?”).

Jak mogę zmienić swój adres?

Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.
-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.
-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.

-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Przejdź do podstrony Kontakt na stronie internetowej lub wpisz https://www.hunkemoller.pl/contact w przeglądarce i/lub wypełnij wymagane pola, w tym numer karty członkowskiej.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji.

Co muszę zrobić, aby otrzymywać newsletter firmy Hunkemöller?

Kliknij „Zarejestruj się” w prawym dolnym rogu strony. Otrzymasz następnie wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Kliknij link w tej wiadomości e-mail, aby potwierdzić rejestrację.
Możesz również zapisać się do newslettera za pośrednictwem swojego konta członka programu Mój Hunkemöller.
Zaloguj się do Mój Hunkemöller, przejdź do „Mój profil”, kliknij „Zmień” i zaznacz „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach, wydarzeniach oraz indywidualne rekomendacje produktów od firmy Hunkemöller”.

Newsletter jest wysyłany tylko w przypadku nowych wyprzedaży i ofert Hunkemöller lub zawiera indywidualne rekomendacje produktów na podstawie wcześniejszych zakupów.
- Częstotliwość: standardowo 3-4 razy w tygodniu, ale może się to zmienić w zależności od aktywności użytkownika - wówczas newsletter zostanie wysłany w porze, kiedy jego przeczytanie będzie najbardziej prawdopodobne.
- Informacje obejmują nowe wyprzedaże i oferty, inspiracje, zaproszenia na wydarzenia, konkursy z nagrodami i indywidualne rekomendacje produktów. Członkowie otrzymają specjalne oferty dla członków programu.
- Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu newslettera. Możesz także zrezygnować z otrzymywania newslettera na swoim koncie. Zaloguj się na swoje konto Mój Hunkemöller, przejdź do „Mój profil”, kliknij „Edytuj”. Następnie odznacz pole „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach, wydarzeniach oraz indywidualne rekomendacje produktów od firmy Hunkemöller”.

Jak długo ważne są punkty Passion Points i punkty do wykorzystania na zakupy?

Twoje konto członka programu nie wygasa, ale Twoje punkty wygasają w przypadku braku aktywności na Twoim koncie przez 6 lat.
Punkty Passion Points wygasną również, jeśli nie dokonasz żadnych zakupów w ciągu ostatnich 365 dni. Poziom członkostwa zostanie obniżony do poprzedniego poziomu punktów (zobacz także „Czy poziom mojego członkostwa może zostać obniżony?”).

Od jakiego poziomu zaczynają członkowie?

Nowy członek dołącza do programu na poziomie odpowiadającym liczbie punktów uzyskanych przy pierwszym zakupie. Zwykle jest to poziom 1, chociaż może on być również wyższy w zależności od wydanej kwoty i kompletności profilu podczas rejestracji.

Skąd mam wiedzieć, na którym poziomie się znajduję?

Na stronie internetowej i w aplikacji zobaczysz liczbę zebranych punktów, poziom programu i ile punktów potrzebujesz, aby przejść na kolejny poziom. Informacje te będą również zamieszczane w każdym newsletterze, co oznacza, że zawsze będziesz znać na bieżąco swoje saldo punktów Passion Points. Otrzymasz również comiesięczne zestawienie punktów do wykorzystania na zakupy oraz kuponów! Możesz również sprawdzić saldo w sklepie, skanując swoją kartę członkowską przy kasie.

Jak mogę przejść na wyższy poziom?

Możesz przejść na wyższy poziom i uzyskać dostęp do bardziej ekskluzywnych korzyści, uzyskując więcej punktów Passion Points. Aktualne korzyści na każdym z poziomów można sprawdzić na stronie https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.

Moje saldo (punktów Passion Points) zmniejszyło się. Jak do tego doszło i co będzie dalej?

1) Nie dokonałeś żadnych zakupów w Hunkemöller w ciągu 365 dni, co oznacza, że program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie zmniejszone do końcowej liczby punktów przypisanej do tego poziomu.

2) Twoje punkty Passion Points zostały wymienione na kupon.

3) Zwróciłeś zakupiony produkt, a punkty Passion Points uzyskane za ten zakup są odejmowane z Twojego konta członka programu.

Kupony uzyskane po osiągnięciu (wyższego) salda punktów, zostaną usunięte z Twojego konta w związku z niższym saldem punktów. Nie wpłynie to na saldo uzyskanych punktów do wykorzystania na zakupy. Jeśli zwrócisz zakupiony produkt, na który wykorzystano punkty na zakupy po obniżeniu poziomu programu, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto.
Biorąc pod uwagę, że kupony mogą zostać użyte tylko jeden raz, obniżenie poziomu punktów nie uprawnia Cię do otrzymania kuponów dostępnych przy niższym saldzie punktów, jeśli już je otrzymałeś.

Czy mogę wymienić punkty Passion Points?

Tak. Wymieniając swoje punkty, możesz uzyskać dostęp do określonych ekskluzywnych kuponów. Po wymianie odpowiedniej liczby punktów będziesz mieć możliwość wykorzystania swoich kuponów jeden raz.

Nie otrzymałem punktów Passion Points wraz z zakupem, co robić?

W przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym Twoje saldo punktów Passion Points zostanie zaktualizowane w ciągu 24 godzin od zakupu.

W przypadku zakupów online Twoje saldo punktów Passion Points zostanie zaktualizowane po wysłaniu Twojego zamówienia. Może to zająć kilka dni. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami na ten temat. Może to zająć jeden lub dwa dni, zanim Twoje punkty Passion Points zostaną zapisane na Twojej karcie członkowskiej. Jeśli po kilku dniach punkty nadal nie zostaną zapisane, wyślij wiadomość e-mail w ciągu 30 dni od zakupu do naszego działu obsługi klienta customerservice_uk@hunkemoller.com. Prosimy podać numer swojej karty członkowskiej, kwotę zamówienia i numer zamówienia/paragonu – w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym dołączyć kopię paragonu do wiadomości e-mail.

Jeśli punkty Passion Points zostały uzyskane w inny sposób, na przykład przez Facebooka, dołącz te informacje do wiadomości e-mail wraz z krótkim opisem promocji i zrzutami ekranu, jeśli są dostępne.

Zapomniałem telefonu/rozładowała mi się bateria/nie mam przy sobie karty członkowskiej, ale chcę dokonać zakupu w sklepie. Czy nadal będę mógł zbierać punkty Passion Points?

Tak. Jeśli przedstawisz przy kasie ważny dokumentu tożsamości, sprzedawca będzie mógł sprawdzić Cię w naszej bazie danych i dodać punkty do Twojego salda.

Zapomniałem się zalogować podczas transakcji, ale chciałbym dokonać zakupu na stronie internetowej firmy Hunkemöller. Czy nadal będę mógł zbierać punkty Passion Points?

Tak. Jeśli wybierzesz opcję „Dodaj punkty Passion Points” na stronie potwierdzenia zamówienia i zalogujesz się na swoje konto, punkty Passion Points zostaną dodane.

Kiedy za zebrane punkty Passion Points otrzymam nagrody, takie jak punkty do wykorzystania na zakupy czy kupony?

W przypadku uzyskania 250, 750, 1000, 1500 i 2000 punktów otrzymasz 5 euro do wykorzystania na zakupy. Środki do wykorzystania na zakupy są ważne przez 3 miesiące.
W innych przypadkach otrzymasz osobiste kupony, które możesz wykorzystać w celu uzyskania zniżki lub otrzymania prezentu albo nagrody.
Twoje punkty Passion Points, kupony i punkty do wykorzystania na zakupy zostaną automatycznie dodane do Twojego konta członka programu.
W sklepie stacjonarnym, na stronie internetowej i w aplikacji zawsze zobaczysz aktualne zestawienie uzyskanych punktów Passion Points, kuponów i punktów do wykorzystania na zakupy.
Punkty do wykorzystania na zakupy oraz kupony mogą zostać użyte w sklepie stacjonarnym, aplikacji i sklepie internetowym.

Jak mogę wykorzystać punkty do wykorzystania na zakupy, kod rabatowy lub kupon?

Nie możesz wykorzystać kilku kuponów w ramach jednego zakupu. Do opłacenia jednego zamówienia możesz użyć maksymalnie 20 punktów do wykorzystania na zakupy.

Gdzie mogę zrealizować kody rabatowe na stronie internetowej lub w aplikacji?

Kod rabatowy możesz wprowadzić i wykorzystać w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji. Wpisz kod i kliknij „Dodaj”.

Czy korzystanie z punktów do wykorzystania na zakupy, kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?

Nie możesz wykorzystać kilku kuponów w ramach jednego zamówienia. Do opłacenia jednego zamówienia możesz użyć maksymalnie punktów do wykorzystania na zakupy o wartości 20 euro.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt rabatowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Proces ten może zająć kilka dni.

Czy otrzymam z powrotem swoje punkty do wykorzystania na zakupy, jeśli zwrócę zamówienie w całości lub w części online lub w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

Tak. W przypadku zwrotu produktu równowartość puntów do wykorzystania na zakupy zostanie zwrócona na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Punkty uzyskane w ramach tego zakupu zostaną odjęte z Twojego konta członka programu.

Co stanie się z wykorzystanymi przeze mnie punktami do wykorzystania na zakupy, jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

W przypadku wymiany produktu wykorzystane punkty na zakupy zostaną odjęte od ceny wymienianego produktu i zostaną uwzględnione w cenie nowego produktu.
Punkty Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a punkty zdobyte za zakup nowego wymienionego produktu zostaną dodane na Twoje konto.  
Jeśli wykorzystałeś kupon rabatowy uzyskany poprzez wymianę punktów Passion Points, punkty te nie zostaną zwrócone i nie otrzymasz tego kuponu ponownie. Zniżka uzyskana na każdy zwrócony produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu i dodana do nowego produktu, jeśli będzie nadal obowiązywać.

Czy otrzymam kupon z powrotem, jeśli zwrócę część lub całość zamówienia i co stanie się z punktami Passion Points, które wymieniłem, aby otrzymać kupon?

Jeśli zwracasz całe zamówienie w jednej lub kilku częściach, użyte kupony zostaną dodane z powrotem do Twojego konta natychmiast po zwróceniu całego zamówienia. Punkty Passion Points, które zostały wymienione na kupony, zostaną również dodane z powrotem do Twojego konta.

Jeśli nie zwracasz całego zamówienia, a jedynie jeden lub kilka produktów, kupony użyte przy zakupie nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta. Punkty Passion Points, które zostały wymienione na kupony, nie zostaną zwrócone z powrotem na Twoje konto.

Kupony na prezenty, usługi, konkursy z nagrodami, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę nigdy nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po dokonaniu pełnego albo częściowego zwrotu.

Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie kuponem, jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

W przypadku wymiany zniżka wykorzystana w ramach kuponu rabatowego podczas zapłaty za produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu. Punkty Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a punkty zdobyte za zakup nowego produktu zostaną dodane na Twoje konto. Nie dotyczy to kuponów na prezenty, usługi, konkursy, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę.

Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera pocztą elektroniczną?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu newslettera. Możesz również zaznaczyć, że nie chcesz otrzymywać newslettera na stronie swojego konta Hunkemöller.

Wysyłka & Dostawa

Gdzie jest moja przesyłka?

Odbiór w ciągu kilku dni roboczych. Aktualne dni dostawy można sprawdzić na banerze. Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej UPS.

Kod zostanie wysłany w wiadomości e-mail, gdy zamówienie opuści nasz magazyn lub w zakładce Mój Hunkemöller. Twoja paczka będzie przechowywana przez 14 dni w punkcie UPS.
Po upływie tego terminu zamówienie zostanie zwrócone, a w ciągu 10 dni pieniądze zostaną automatycznie przelane na Twoje konto.

Wskazówka: pobierz aplikację Hunkemöller, aby mieć wgląd w swoje zamówienia online.

Nie otrzymałem swojego zamówienia. Co powinienem zrobić?

Niestety, może się zdarzyć, że nie otrzymasz wszystkich produktów. Najlepiej jest skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
W chwili obecnej nie jesteśmy już w stanie dostarczać zakupów do Irlandii Północnej.
Przepraszamy za niedogodności.

Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem, co mam zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś wszystkich zamówionych produktów lub otrzymałeś produkty, których w ogóle nie zamawiałeś, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. 

Nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem, co robić?

Może się zdarzyć, że wiadomość e-mail z potwierdzeniem wylądowała w spamie. Sprawdź najpierw to. Jeśli nadal nic nie otrzymałeś, możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów?
Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.

Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.
2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.
3. Przekaż paczkę w swoim oddziale UPS.
4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni. Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.

Czy mogę przekierować dostarczenie zamówienia na inny adres?

Zawsze istnieje możliwość dostarczenia zamówienia pod inny adres w obrębie tego samego kraju.
Adres rozliczeniowy i adres dostawy można wskazać po przejściu do potwierdzenia zamówienia.

Dane te można również edytować w zakładce „Mój Hunkemöller”, jeśli posiadasz konto.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na adres skrzynki pocztowej?

Jest to niestety niemożliwe - dostarczamy przesyłki tylko na adres domowy lub firmowy.

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

Twoje zamówienie może zostać dostarczone w następujący sposób:

- Dostawa do domu za pośrednictwem DHL.

-Odbiór w punckie DHL.

Jak mogę znaleźć artykuły na stronie internetowej?

W górnej części strony internetowej znajduje się okno wyszukiwania.
Wpisując w pole wyszukiwany tekst, możesz szybko znaleźć produkty lub odpowiedzi na pytania.

Jak mogę złożyć zamówienie na hunkemoller.pl?

Zamawianie artykułów na Hunkemoller.com jest bardzo proste. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
Następnie przejdź do strony potwierdzenia zamówienia.
Jeśli posiadasz konto w serwisie Hunkemöller, możesz zalogować się, podając swój adres e-mail.

Jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je lub złóż zamówienie, korzystając z opcji „potwierdź jako gość”.

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu, gdy zamówienie zostanie dostarczone?

Jeśli nie będzie Cię w domu, gdy zamówienie zostanie doręczone, kurier zostawi wiadomość.
Paczkę możesz odebrać w ciągu dwóch tygodni w punkcie DHL.

Jeśli nie odbierzesz przesyłki, zostanie ona zwrócona do firmy Hunkemöller, a wpłacona przez Ciebie kwota zostanie Ci zwrócona.

Moje zamówienie spóźnia się. Co teraz?

Z powodu dużego ruchu w naszym centrum magazynowym i/lub dużego obłożenia pracą kuriera może to czasem potrwać dłużej.
Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej UPS.
Informacje te możesz znaleźć w potwierdzeniu otrzymanym pocztą elektroniczną po opuszczeniu przez paczkę naszego centrum magazynowego.

Warto wiedzieć, że zawsze otrzymasz potwierdzenie e-mailem, gdy Twoja paczka zostanie wysłana. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą się z tym wiązać i dziękujemy za cierpliwość.

Czy istnieje zestawienie wszystkich sklepów Hunkemöller?

W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.

Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.

Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Odbiór w ciągu kilku dni roboczych. Aktualne przewidywane dni dostawy można sprawdzić na banerze.

Mój kod Track & Trace nie działa, co powinienem zrobić?

Po otrzymaniu kodu Track & Trace opcja śledzenia zamówienia zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin.
Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie, spróbuj ponownie później.

Gdzie mogę znaleźć swój kod Track & Trace?

Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej DHL.
Kod zostanie wysłany w wiadomości e-mail, gdy zamówienie opuści nasz magazyn lub w zakładce Mój Hunkemöller.

Wskazówka: pobierz aplikację Hunkemöller, aby mieć wgląd w swoje zamówienia online.

Otrzymałem niewłaściwy rozmiar i/lub kolor, co powinienem zrobić?

Przykro nam, jeśli rozmiar lub kolor zamówionego produktu się nie zgadza. Możesz odesłać produkt/produkty do nas bezpłatnie, zaznaczając to w formularzu zwrotu i zamawiając go/je ponownie na stronie internetowej.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki są uzależnione od sposobu wysyłki:

- Dostawa do domu za pośrednictwem DHL 4,95 €
- Odbiór w punkcie DHL 3,95 €

Czy jest dostępne opakowanie prezentowe dla mojego zakupu?

Tak, do koszyka możesz łatwo dodać pudełko upominkowe.
Pudełko upominkowe jest dostępne tylko w jednym rozmiarze.
Jeśli zamówiłeś kilka artykułów i chcesz mieć pewność, że wszystkie będą pasować, zamów kilka pudełek upominkowych.

Płatności, Kupony & Promocje

Czy korzystanie z kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?

Kod rabatowy może być użyty tylko raz. Po jego wykorzystaniu traci on ważność. Kody rabatowe obowiązują wyłącznie przy zamówieniach złożonych za pośrednictwem strony hunkemoller.po.
Nie możesz wymienić kuponu na gotówkę ani zastosować kuponu do zamówienia, które zostało już złożone.

Informacje o cenach na stronie Hunkemöller.pl

Wszystkie nasze ceny zawierają podatek VAT i opłaty importowe, z wyłączeniem kosztów wysyłki.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat moich Punktów Passion i kredytu sklepowego?

Więcej informacji można znaleźć po zalogowaniu się na stronie Mój Hunkemöller, w zakładce Moje konto.

Gdzie mogę znaleźć swoją fakturę?

Wyciągi z konta możesz przeglądać w zakładce „Ostatnie zamówienia” na stronie „Mój Hunkemöller”.
Aby wyświetlić wszystkie swoje zamówienia, kliknij przycisk „Wyświetl poprzednie zamówienia”.

Czym jest karta podarunkowa Hunkemöller?

Karta podarunkowa Hunkemöller jest kuponem upominkowym, którego wartość możesz samodzielnie określić.

To idealna niespodzianka dla przyjaciela. Kartę podarunkową Hunkemöller można wykorzystać w naszych sklepach i w Internecie.
Przechowuj kartę podarunkową Hunkemöller bezpiecznie, nawet po jej użyciu! Zwrot pieniędzy za zakupy dokonane kartą podarunkową Hunkemöller zostanie dokonany na tę właśnie kartę.

Gdzie mogę zrealizować moje kredyty sklepowe?

Kredyt sklepowy można zrealizować we wszystkich naszych sklepach oraz w Internecie.

Gdzie mogę znaleźć promocje i zniżki na stronie internetowej?

Tutaj możesz znaleźć nasze aktualne promocje.

Hunkemöller aktualne promocje.

Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy lub kupon?

Kod rabatowy lub kupon możesz wykorzystać w koszyku. Wpisz swój kod i kliknij przycisk „Dodaj”.

Czy zakupy na stronie Hunkemoller.pl są bezpieczne?

Zakupy na Hunkemoller.co.uk są bardzo bezpieczne. Korzystamy z metody zabezpieczenia SSL. Oznacza to, że dane osobowe są zaszyfrowane i nie mogą być odczytane przez osoby trzecie.

Przestrzegamy wszystkich przepisów dotyczących ochrony prywatności oraz innych wymogów prawnych. Nigdy nie udostępniamy danych osobowych stronom trzecim bez zgody użytkownika. Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie i prywatności.

Jak długo trwa przetwarzanie płatności?

Czas przetwarzania płatności zależy od metody płatności.
W przypadku Sofort Banking proces przebiega szybko i zazwyczaj odbywa się natychmiast.
Jeśli płacisz za pomocą systemu PayPal, kwota jest zazwyczaj natychmiast pobierana z Twojego konta PayPal.
Jeśli płacisz kartą kredytową, kwota jest pobierana dopiero po opuszczeniu magazynu przez zamówienie.

Czy mogę zrealizować swój kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points przy zamówieniu online?

Tak, jest to możliwe. Jeśli zaoszczędziłeś odpowiednią liczbę punktów Passion Points, możesz je wymienić podczas rozliczania zakupów w kasie.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony towar zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Może to potrwać kilka dni. 

Jak mogę płacić w serwisie Hunkemoller.pl?

W serwisie Hunkemoller.pl dostępne są następujące metody płatności: 
 
1. Blik i Dotpay 
2. Karta kredytowa. Akceptujemy karty Mastercard i Visa. 
3. Paypal. 
4. Klarna Pay Later. 
 
W przypadku wszystkich metod płatności: jeśli zwrócisz towar, kwota zostanie przelana na konto w ciągu kilku dni roboczych.

Czy otrzymam punkty Passion i kredyt na zakupy, jeśli (częściowo) zwrócę zamówienie internetowe?

Tak, zrealizowane kredyty sklepowe zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po zwrocie zamówienia online lub przyniesieniu go do sklepu. Może to potrwać kilka dni, zanim zostanie przetworzone.

Zwroty produktów & Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.
Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę, łącznie z kosztami wysyłki.
Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, oddamy Ci pieniądze za zwrócone produkty.

Jak mogę zwrócić towar zamówiony za pośrednictwem Hunkemoller.pl?


Zamówione produkty możesz bezpłatnie zwrócić w ciągu 15 dni.

Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.

2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.

3. Przekaż paczkę w swoim oddziale UPS.

Ile wynoszą koszty zwrotu?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów? Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.

Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.

2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.

3. Przekaż paczkę w swoim oddziale DHL.

4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni. Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.

Czy istnieją produkty, których nie można zwrócić?

Nie, ale prosimy o pozostawienie wymienionych poniżej produktów szczelnie zamkniętych i nieotwartych, ponieważ ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.

1. Biustonosze samonośne

2. Wszystkie produkty z kategorii Uroda

3. Rajstopy i pończochy

4. Karty bieliźniane i karty członkowskie

Czy w przypadku zwrotu produktu automatycznie otrzymam inny produkt?

W przypadku zwrotu towaru do firmy Hunkemöller nie otrzymasz innego towaru.
Nowe zamówienie można jednak złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską.
Może to potrwać kilka dni.

Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu towaru?

Ze względu na obecną sytuację rozpatrzenie zwrotu może potrwać dłużej niż zwykle.

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni. Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę, łącznie z kosztami wysyłki. Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, oddamy Ci pieniądze za zwrócone produkty.

Pytania związane z ochroną danych osobowych.

Hunkemöller B.V. zobowiązuje się do ochrony Twoich danych osobowych. To Twoje dane, a my je szanujemy. Nasza Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje o tym, kiedy i dlaczego gromadzimy dane osobowe użytkowników, jak je wykorzystujemy i jak je zabezpieczamy.

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść swoje dane osobowe lub uzyskać do nich dostęp, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego na stronie internetowej:
1. Przejdź do zakładki „kontakt” i wypełnij obowiązkowe pola
2. Wybierz temat „Ochrona danych”
3. Wyślij formularz

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Możliwe, że poprosimy Cię o dodatkowe informacje.

Czy mogę wymienić produkty zamówione za pośrednictwem hunkemoller.pl?

Wymiana artykułów za pośrednictwem strony Hunkemoller.pl nie jest jeszcze możliwa. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć produkty i złóż nowe zamówienie.

Obsługa & Kontakt

Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?

Jeśli jesteś niezadowolony z artykułu lub naszych usług, chcielibyśmy się z Tobą skontaktować!  
 
MAIL 
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta_pl@hunkemoller.com. 

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów? Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.
2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.
3. Przekaż paczkę w swoim oddziale UPS.
4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.

Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.

Jak mogę określić właściwy rozmiar i dopasowanie?

Rozmiary biustonoszy opierają się na dwóch wartościach:
-liczbie oznaczającej rozmiar paska (mierzony wokół ciała tuż pod biustem)
-oraz literze oznaczającej rozmiar miseczki (określany poprzez obliczenie różnicy między rozmiarem mierzonym w biuście a rozmiarem paska).

Dowiedz się, jak określić swój prawidłowy rozmiar biustonosza.

Jak najlepiej prać produkty?

Nowe rzeczy należy zawsze wyprać przed założeniem. Rzeczy czerwone i ciemne należy prać oddzielnie.

Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony z instrukcjami prania.

Gdzie mogę znaleźć najbliższy sklep Hunkemöller?

W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.

Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.

Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.