Jak możemy Ci pomóc?

Mój Hunkemöller

Czym jest Mój Hunkemöller?

W Hunkemöller nasi klienci są najważniejsi. Mój Hunkemöller to oparty na punktach program lojalnościowy firmy Hunkemöller, do którego klienci mogą dołączyć w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym i aplikacji. Program Mój Hunkemöller ma na celu docenienie członków w osobisty i inspirujący sposób oraz zapewnienie im niesamowitych wrażeń. Nasi członkowie otrzymują nagrody w postaci zniżek, prezentów i ekskluzywnych usług. Im więcej kupujesz, tym więcej Passion Points zdobywasz i osiągasz wyższy poziom. Na każdym poziomie programu pojawiają się nowe, coraz większe korzyści! Mogą to być produkty z limitowanych edycji, zaproszenia na wydarzenia, kupony zniżkowe, prezent urodzinowy, zaproszenie do przedsprzedaży dla członków programu i wiele innych. Sprawdź wszystkie korzyści programu na stronie: https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits

Członkowie programu zbierają punkty (Passion Points), które są dodawane do salda.

Program składa się z czterech poziomów. Liczba punktów określa poziom programu. Każdy poziom ma początkową i końcową liczbę punktów.

Saldo punktów decyduje które kupony otrzymasz. Członkowie programu otrzymują punkty do wykorzystania na zakupy na kwotę 25PLN oraz różne zniżki i bony podarunkowe.


Jeśli nie dokonasz żadnych zakupów w ciągu 12 miesięcy, program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie obniżone do końcowej liczby punktów Passion Points przypisanej do tego poziomu.

Jak mogę założyć konto w serwisie Hunkemöller?

Aby założyć konto, kliknij 'zaloguj się' na pasku u góry, aby przejść do strony rejestracji.
Nie masz jeszcze konta? Pod nagłówkiem "Jestem nowy" proszę wypełnić wszystkie wymagane pola i zaakceptować warunki.
Możesz również zarejestrować się i zostać członkiem za pośrednictwem aplikacji Hunkemoller.


*Uwaga: otrzymają Państwo e-mail potwierdzający rejestrację. Po kliknięciu na link w e-mailu i wykonaniu czynności na stronie, na której się znajdujesz, stajesz się oficjalnie członkiem My Hunkemöller. Po zakończeniu rejestracji i wypełnieniu pól w kwestionariuszu, otrzymujesz do 200 Passion Points! Więcej informacji znajdziesz w pytaniu 'Jak zdobywam Punkty Pasji?'"

 

Czy mogę korzystać z konta członkowskiego Mój Hunkemöller również w innych krajach?

Tak, możesz używać swojej karty członkowskiej w sklepach w innych krajach oraz po zalogowaniu się na swoje konto członkowskie na stronach internetowych i w aplikacjach. Przy zakupie możesz zdobywać punkty Passion Points, a na stronie internetowej i w aplikacji możesz również korzystać z kredytów sklepowych. Niestety, w chwili obecnej nie jest możliwe korzystanie z Shop Credit w sklepach znajdujących się poza krajem, w którym zostało założone Twoje członkostwo.

Nie mogę zalogować się do usługi Mój Hunkemöller, co mam zrobić?

Nie możesz się zalogować? Sprawdź najpierw, czy wprowadzony został prawidłowy adres e-mail i/lub hasło. Jeśli otrzymasz komunikat „Nieznany adres e-mail”, oznacza to, że nie masz konta (zobacz także sekcję „Jak mogę założyć konto Mój Hunkemöller?”).

Jeśli otrzymasz komunikat „Konto nie zostało jeszcze aktywowane”, musisz ponownie poprosić o wysłanie wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym na swoją skrzynkę odbiorczą. Uwaga! Otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o aktywację konta. Twoje członkostwo w programie Mój Hunkemöller rozpocznie się dopiero po kliknięciu linku aktywacyjnego w tej wiadomości e-mail. Następnie będziesz mógł korzystać z nagród, takich jak kupony i punkty do wykorzystania na zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online (na naszej stronie internetowej i w aplikacji)!

Jeśli utraciłeś hasło lub go nie pamiętasz, kliknij „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego do utworzenia konta członka programu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer swojej karty członkowskiej (patrz również „Gdzie mogę znaleźć numer mojej karty członkowskiej?”).

Jak mogę zmienić swój adres?

Aby zmienić swój adres, zaloguj się na swoim koncie. Przejdź do zakładki "Moja książka adresowa" i kliknij "edytuj". Po zmianie adresu rozliczeniowego i/lub dostawy, kliknij na "Zapisz". Możesz również dodać więcej adresów dostawy.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.
-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Aby zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie Mój Hunkemöller.
-Kliknij "Mój profil", a następnie przewiń w dół do opcji "Zmień moje hasło".
-Wpisać aktualne hasło, a następnie nowe hasło.
-Sprawdź dwukrotnie te dane i kliknij "Zmień hasło".

Równie dobrze można najpierw poprosić o przesłanie linku do zresetowania hasła.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Przejdź do podstrony Kontakt na stronie internetowej lub wpisz https://www.hunkemoller.pl/contact w przeglądarce i/lub wypełnij wymagane pola, w tym numer karty członkowskiej.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji.

Co muszę zrobić, aby otrzymywać newsletter firmy Hunkemöller?

Jeśli nie jesteś jeszcze Członkiem: Kliknij „Zarejestruj się” w prawym dolnym rogu strony. Otrzymasz następnie wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Kliknij link w tej wiadomości e-mail, aby potwierdzić rejestrację.

Dla naszych członków: Możesz również zapisać się do newslettera za pośrednictwem swojego konta członka programu Mój Hunkemöller.

Zaloguj się do Mój Hunkemöller, przejdź do „Mój profil”, kliknij „Zmień” i zaznacz „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach, wydarzeniach oraz indywidualne rekomendacje produktów od firmy Hunkemöller”.

 

Newsletter zawiera nowe kolekcje, informuje o rozpoczęciu SPRZEDAŻY, zawiera Twoje osobiste bony i zawiera osobiste rekomendacje na podstawie Twoich poprzednich zakupów.

- Częstotliwość: standardowo 3 do 4 razy w tygodniu, ale może się to zmienić w zależności od Twoich zachowań czytelniczych.

- Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij na link na dole newslettera. Możesz również zrezygnować z subskrypcji newslettera na swoim koncie. Zaloguj się na swoje konto My Hunkemöller, przejdź do zakładki "Mój profil" i kliknij "Edytuj", a następnie odznacz pole "Chciałbym otrzymywać najnowsze wiadomości o ofertach, trendach, wydarzeniach i osobistych rekomendacjach od Hunkemöller".

Jak długo ważne są Passion Points i Shop Credit?

"Passion Points" wygasną, jeśli nie dokonałeś żadnych zakupów w ciągu ostatnich 365 dni. Zostaniesz przeniesiony w dół na poprzedni poziom, na najwyższym saldzie Passion Points na danym poziomie (patrz również "Czy mogę obniżyć poziom?").

Okres ważności Shop Credit może wynosić od 24 godzin do 3 miesięcy lub więcej. Informacja o wygaśnięciu Shop Credit pojawi się na Twoim koncie.

Twoje konto członkowskie nie wygasa, ale po 6 latach nieaktywności dokonamy anonimizacji Twojego konta."

Od jakiego poziomu zaczynają członkowie?

Nowy członek dołącza do programu na poziomie odpowiadającym liczbie Passion Points uzyskanych przy pierwszym zakupie. Zwykle jest to poziom 1, chociaż może on być również wyższy w zależności od wydanej kwoty i kompletności profilu podczas rejestracji.

Skąd mam wiedzieć, na którym poziomie się znajduję?

Na stronie internetowej i w aplikacji zobaczysz liczbę zebranych Passion Points, poziom programu i ile Passion Points potrzebujesz, aby przejść na kolejny poziom. Informacje te będą również zamieszczane w każdym newsletterze, co oznacza, że zawsze będziesz znać na bieżąco swoje saldo punktów Passion Points. Otrzymasz również comiesięczne zestawienie Passion Points do wykorzystania na zakupy oraz Shop Credit! Możesz również sprawdzić saldo w sklepie, skanując swoją kartę członkowską przy kasie.

Jak mogę przejść na wyższy poziom?

Możesz przejść na wyższy poziom i uzyskać dostęp do bardziej ekskluzywnych korzyści, uzyskując więcej punktów Passion Points. Aktualne korzyści na każdym z poziomów można sprawdzić na stronie https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.

Moje saldo (punktów Passion Points) zmniejszyło się. Jak do tego doszło i co będzie dalej?

1) Nie dokonałeś żadnych zakupów w Hunkemöller w ciągu 365 dni, co oznacza, że program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie zmniejszone do końcowej liczby punktów przypisanej do tego poziomu.

2) Twoje punkty Passion Points zostały wymienione na kupon.

3) Zwróciłeś zakupiony produkt, a punkty Passion Points uzyskane za ten zakup są odejmowane z Twojego konta członka programu.

Kupony uzyskane po osiągnięciu (wyższego) salda punktów, zostaną usunięte z Twojego konta w związku z niższym saldem punktów. Nie wpłynie to na saldo uzyskanych punktów do wykorzystania na zakupy. Jeśli zwrócisz zakupiony produkt, na który wykorzystano punkty na zakupy po obniżeniu poziomu programu, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto.
Biorąc pod uwagę, że kupony mogą zostać użyte tylko jeden raz, obniżenie poziomu punktów nie uprawnia Cię do otrzymania kuponów dostępnych przy niższym saldzie punktów, jeśli już je otrzymałeś.

Czy mogę wymienić Passion Points?

Tak. Możesz odblokować voucher poprzez realizację Passion Points. Będziesz mógł wykorzystać swój kupony zniżkowy po zrealizowaniu odpowiedniej liczby punktów. Możesz zrealizować Passion Points przy zamówieniu online w kasie lub w sklepie przy kasie.

Nie otrzymałem Passion Points wraz z zakupem, co robić?

Po dokonaniu zakupu w sklepie, saldo Passion Points zostanie zaktualizowane niemal natychmiast (jednakże zawsze może wystąpić opóźnienie z jakiegokolwiek powodu).

W przypadku zakupów online Twoje saldo punktów Passion Points zostanie zaktualizowane po wysłaniu Twojego zamówienia. Może to zająć kilka dni. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami na ten temat. Może to zająć jeden lub dwa dni, zanim Twoje punkty Passion Points zostaną zapisane na Twojej karcie członkowskiej. Jeśli po kilku dniach punkty nadal nie zostaną zapisane, wyślij wiadomość e-mail w ciągu 30 dni od zakupu do naszego działu obsługi klienta. Prosimy podać numer swojej karty członkowskiej, kwotę zamówienia i numer zamówienia/paragonu – w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym dołączyć kopię paragonu do wiadomości e-mail.

 

Zapomniałem telefonu/rozładowała mi się bateria/nie mam przy sobie karty członkowskiej, ale chcę dokonać zakupu w sklepie. Czy nadal będę mógł zbierać Passion Points?

Tak. Jeśli przy kasie wylegitymujesz się ważnym dowodem tożsamości, kasjer będzie mógł sprawdzić Cię w naszej bazie danych i połączyć transakcję z Twoją kartą członkowską.

Zapomniałem się zalogować podczas transakcji, ale chciałabym dokonać zakupu na stronie internetowej firmy Hunkemöller. Czy nadal będę mogła zbierać Passion Points?

Tak. Jeśli na stronie potwierdzenia zamówienia wybierzesz opcję "Dodaj Passion Points" i zalogujesz się na swoje konto, Passion Points zostaną dodane. Jeśli z jakiegoś powodu to nie zadziałało, możesz również skontaktować się z działem obsługi klienta. Zachowaj pod ręką potwierdzenie zamówienia.

Kiedy za zebrane Shop Credit otrzymam nagrody, takie jak Passion Point do wykorzystania na zakupy czy kupony?

 

 

Jako członek My Hunkemöller możesz w różnych okresach otrzymać 25 kredytu na zakupy. W innych przypadkach otrzymasz osobiste vouchery, które możesz wykorzystać na zniżki, prezenty lub nagrody. Twoje Punkty Pasji, kupony i kredyty sklepowe są automatycznie dodawane do Twojego konta członkowskiego. W sklepach, na stronie internetowej i w aplikacji zawsze masz aktualny przegląd zapisanych punktów Passion, kuponów i kredytów sklepowych. Kredyty sklepowe i bony możesz zrealizować w sklepie, w aplikacji lub na stronie internetowej. Datę ważności kredytu sklepowego i bonu znajdziesz na swoim koncie członkowskim.

Kiedy otrzymam nagrody, takie jak Shop Credit i kody rabatowe za zgromadzone Passion Points?

Możesz skorzystać z Shop Credit lub bonu, stosując je do zakupów w koszyku lub przy kasie.

Gdzie mogę zrealizować kody rabatowe na stronie internetowej lub w aplikacji?

Kod rabatowy możesz wprowadzić i wykorzystać w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji. Wpisz kod i kliknij „Dodaj”.

Czy korzystanie Shop Credit, kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?

Możesz zrealizować 1 bon na jedno zamówienie i wykorzystać maksymalnie 90 zł kredytu sklepowego na jedno zamówienie.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem swój Shop Credit przy zamówieniu?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Proces ten może zająć kilka dni.

Czy otrzymam z powrotem Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli zwrócę zamówienie w całości lub w części online lub w sklepie i co stanie się z moimi Passion Points?

Tak. W przypadku zwrotu produktu równowartość Shop Credit do wykorzystania na zakupy zostanie zwrócona na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Passion Points uzyskane w ramach tego zakupu zostaną odjęte z Twojego konta członka programu.

Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

W przypadku wymiany produktu wykorzystane Shop Credit na zakupy zostaną odjęte od ceny wymienianego produktu i zostaną uwzględnione w cenie nowego produktu.

Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a punkty zdobyte za zakup nowego wymienionego produktu zostaną dodane na Twoje konto.

Jeśli wykorzystałeś kupon rabatowy uzyskany poprzez wymianę Passion Points, Passion Points te nie zostaną zwrócone i nie otrzymasz tego kuponu ponownie. Zniżka uzyskana na każdy zwrócony produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu i dodana do nowego produktu, jeśli będzie nadal obowiązywać.

Czy otrzymam kupon z powrotem, jeśli zwrócę część lub całość zamówienia i co stanie się z punktami Passion Points, które wymieniłem, aby otrzymać kupon promocyjny?

Jeśli zwracasz całe zamówienie w jednej lub kilku częściach, użyte kupony zostaną dodane z powrotem do Twojego konta natychmiast po zwróceniu całego zamówienia. Passion Point, które zostały wymienione na kupony, zostaną również dodane z powrotem do Twojego konta.

Jeśli nie zwracasz całego zamówienia, a jedynie jeden lub kilka produktów, kupony użyte przy zakupie nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta. Passion Points, które zostały wymienione na kupony, nie zostaną zwrócone z powrotem na Twoje konto.

Kupony na prezenty, usługi, konkursy z nagrodami, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę nigdy nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po dokonaniu pełnego albo częściowego zwrotu.

Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie kuponem promocyjnym , jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

W przypadku wymiany zniżka wykorzystana w ramach kuponu rabatowego podczas zapłaty za produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu. Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a Passion Points zdobyte za zakup nowego produktu zostaną dodane na Twoje konto. Nie dotyczy to kuponów na prezenty, usługi, konkursy, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę.

Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera pocztą elektroniczną?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu newslettera. Możesz również zaznaczyć, że nie chcesz otrzymywać newslettera na stronie swojego konta Hunkemöller.

Wysyłka & Dostawa

Gdzie jest moja przesyłka?

Jeśli chcesz śledzić swoją przesyłkę, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace na stronie internetowej DHL. Można go znaleźć w e-mailu, który otrzymasz, gdy Twoja paczka opuści nasz magazyn lub sprawdzić na "Mój Hunkemöller".

Nie otrzymałem swojego zamówienia. Co powinienem zrobić?

Niestety, może się zdarzyć, że nie otrzymasz wszystkich produktów. Najlepiej jest skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

 

Otrzymałem produkt, którego nie zamawiałem, co mam zrobić?

Niestety, czasami może się zdarzyć, że otrzymali Państwo coś, czego nie zamawiali. Wówczas najlepiej skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta (hiperłącze do hunkemoller.pl/service-contact)

Nie otrzymałem wiadomości e-mail z potwierdzeniem, co robić?

Może się zdarzyć, że wiadomość e-mail z potwierdzeniem wylądowała w spamie. Sprawdź najpierw to. Jeśli nadal nic nie otrzymałeś, możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.

Czy mogę anulować zamówienie?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Jeśli zamówiłeś coś na Hunkemoller.pl, to dostawa jest ostateczna. Nie możesz wtedy już zrezygnować z zamówienia.

Co możesz zrobić, możesz bezpłatnie zwrócić do nas zamówione przedmioty w ciągu 30 dni. Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Umieść przedmioty wraz z tym formularzem zwrotu w paczce, może być w oryginalnym opakowaniu.
2. Przyklej etykietę zwrotną nad oryginalną naklejką na opakowaniu.
3. Zanieś paczkę do punktu odbioru przesyłek DHL.
4. Gdy otrzymamy paczkę, otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Kwota zostanie zaksięgowana na konto użytej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania e-maila z potwierdzeniem.

Czy mogę przekierować dostarczenie zamówienia na inny adres?

Zawsze możesz ustalić, że Twoje zamówienie zostanie dostarczone na inny adres w obrębie tego samego kraju. Adres do faktury i adres dostawy można podać w trakcie procesu składania zamówienia.
W zakładce "Mój Hunkemöller" można zapisać i dostosować swój stały adres dostawy na swoim koncie.
Jednak po złożeniu zamówienia zmiana adresu dostawy nie jest już niestety możliwa.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na adres skrzynki pocztowej?

Jest to niestety niemożliwe - dostarczamy przesyłki tylko na adres domowy lub firmowy.

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

Twoje zamówienie może zostać dostarczone w następujący sposób:
- Dostawa do domu za pośrednictwem DHL.
- Odbiór w punckie DHL.


Dostawa do domu z DHL:
Jeśli chcesz śledzić swoją paczkę, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace za pośrednictwem strony internetowej DHL. Można go znaleźć w e-mailu otrzymanym po opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu lub sprawdzić w zakładce "Mój Hunkemöller".

Odbierz przesyłkę w jednym z punktów DHL Service:
Nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia podczas odbierania przesyłki. W punkcie odbioru DHL Twoja paczka będzie przechowywana maksymalnie przez 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy za pomocą użytej metody płatności.

Jak mogę znaleźć artykuły na stronie internetowej?

W górnej części strony internetowej znajduje się okno wyszukiwania.
Wpisując w pole wyszukiwany tekst, możesz szybko znaleźć produkty lub odpowiedzi na pytania.

Jak mogę złożyć zamówienie na hunkemoller.pl?

Zamawianie artykułów na Hunkemoller.com jest bardzo proste. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
Następnie przejdź do strony potwierdzenia zamówienia.
Jeśli posiadasz konto w serwisie Hunkemöller, możesz zalogować się, podając swój adres e-mail.

Jeśli nie masz jeszcze konta, załóż je lub złóż zamówienie, korzystając z opcji „potwierdź jako gość”.

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu, gdy zamówienie zostanie dostarczone?

Jeśli nie ma Cię w domu, gdy DHL przyjeżdża, ale jeden z Twoich sąsiadów jest w domu, paczka zostanie dostarczona do sąsiadów.
Jeśli nie ma w domu żadnego z sąsiadów, paczka zostanie doręczona ponownie następnego dnia. Od doręczyciela otrzymasz kartę braków kuriera DHL, za pomocą której możesz wybrać nowy dzień dostawy online lub punkt DHL, w którym w ciągu 7 dni możesz odebrać paczkę. Jeśli tego nie zrobisz, paczka zostanie odesłana do naszego magazynu.

A zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 10 dni roboczych za pośrednictwem użytej metody płatności.

Moje zamówienie spóźnia się. Co teraz?

Z powodu dużego ruchu w naszym centrum magazynowym i/lub dużego obłożenia pracą kuriera może to czasem potrwać dłużej.

Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej DHL.

Informacje te możesz znaleźć w potwierdzeniu otrzymanym pocztą elektroniczną po opuszczeniu przez paczkę naszego centrum magazynowego.

 

Warto wiedzieć, że zawsze otrzymasz potwierdzenie e-mailem, gdy Twoja paczka zostanie wysłana. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą się z tym wiązać i dziękujemy za cierpliwość.

Czy istnieje zestawienie wszystkich sklepów Hunkemöller?

W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.

Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.

Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Odbiór w ciągu kilku dni roboczych. Aktualne przewidywane dni dostawy można sprawdzić na banerze.

Mój kod Track & Trace nie działa, co powinienem zrobić?

Po otrzymaniu kodu Track & Trace opcja śledzenia zamówienia zostanie aktywowana w ciągu 24 godzin.
Jeśli zostanie wyświetlony komunikat o błędzie, spróbuj ponownie później.

Gdzie mogę znaleźć swój kod Track & Trace?

Jeśli chcesz śledzić losy swojej przesyłki, możesz to zrobić za pomocą kodu Track & Trace dostępnego na stronie internetowej DHL.
Kod zostanie wysłany w wiadomości e-mail, gdy zamówienie opuści nasz magazyn lub w zakładce Mój Hunkemöller.

Wskazówka: pobierz aplikację Hunkemöller, aby mieć wgląd w swoje zamówienia online.

Otrzymałem niewłaściwy rozmiar i/lub kolor, co powinienem zrobić?

Przykro nam, jeśli rozmiar lub kolor zamówionego produktu się nie zgadza. Możesz odesłać produkt/produkty do nas bezpłatnie, zaznaczając to w formularzu zwrotu i zamawiając go/je ponownie na stronie internetowej.

Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki są uzależnione od sposobu wysyłki:

- Dostawa do domu za pośrednictwem DHL 22,99 zł
- Odbiór w punkcie DHL 22,99 zł

Czy jest dostępne opakowanie prezentowe dla mojego zakupu?

Tak, do koszyka możesz łatwo dodać pudełko upominkowe.
Pudełko upominkowe jest dostępne tylko w jednym rozmiarze.
Jeśli zamówiłeś kilka artykułów i chcesz mieć pewność, że wszystkie będą pasować, zamów kilka pudełek upominkowych.

Należy pamiętać, że pudełko typu giftbox może być zwrócone tylko w stanie niezłożonym/nieużywanym, w przeciwnym razie nie będzie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.

Płatności, Kupony & Promocje

Czy korzystanie z kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?

Kod rabatowy może być użyty tylko raz. Po jego wykorzystaniu traci on ważność. Kody rabatowe obowiązują wyłącznie przy zamówieniach złożonych za pośrednictwem strony hunkemoller.pl.

Nie możesz wymienić kuponu na gotówkę ani zastosować kuponu do zamówienia, które zostało już złożone.

Informacje o cenach na stronie Hunkemöller.pl

Wszystkie nasze ceny zawierają podatek VAT i opłaty importowe, z wyłączeniem kosztów wysyłki.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat moich Passion Points i punktów do wykorzystania na zakupy?

Więcej informacji można znaleźć po zalogowaniu się na stronie Mój Hunkemöller, w zakładce Moje konto.

Gdzie mogę znaleźć swoją fakturę?

Wyciągi z konta możesz przeglądać w zakładce „Ostatnie zamówienia” na stronie „Mój Hunkemöller”.
Aby wyświetlić wszystkie swoje zamówienia, kliknij przycisk „Wyświetl poprzednie zamówienia”.

Czym jest karta podarunkowa Hunkemöller?

Karta podarunkowa Hunkemöller jest kuponem upominkowym, którego wartość możesz samodzielnie określić.

To idealna niespodzianka dla przyjaciela. Kartę podarunkową Hunkemöller można wykorzystać w naszych sklepach i w Internecie.
Przechowuj kartę podarunkową Hunkemöller bezpiecznie, nawet po jej użyciu! Zwrot pieniędzy za zakupy dokonane kartą podarunkową Hunkemöller zostanie dokonany na tę właśnie kartę.

Gdzie mogę zrealizować moje kredyty sklepowe?

Kredyt sklepowy można zrealizować we wszystkich naszych sklepach oraz w Internecie.

Gdzie mogę znaleźć promocje i zniżki na stronie internetowej?

Tutaj znajdziesz nasze aktualne promocje na naszej stronie z rabatami
https://www.hunkemoller.pl/discount-code

Jak mogę wykorzystać swój kod rabatowy lub kupon?

Kod rabatowy lub kupon możesz wykorzystać w koszyku. Wpisz swój kod i kliknij przycisk „Dodaj”.

Czy zakupy na stronie Hunkemoller.pl są bezpieczne?

Zakupy na Hunkemoller.pl są bardzo bezpieczne. Korzystamy z metody zabezpieczenia SSL. Oznacza to, że dane osobowe są zaszyfrowane i nie mogą być odczytane przez osoby trzecie.

 

 

Jak długo trwa przetwarzanie płatności?

Czas przetwarzania płatności zależy od metody płatności.

Jeśli płacisz za pomocą systemu PayPal, kwota jest zazwyczaj natychmiast pobierana z Twojego konta PayPal.
Jeśli płacisz kartą kredytową, kwota jest pobierana dopiero po opuszczeniu magazynu przez zamówienie.

Czy mogę zrealizować swój kredyt zakupowy w postaci Passion Points przy zamówieniu online?

Tak, jest to możliwe. Jeśli zaoszczędziłeś odpowiednią liczbę Passion Points, możesz je wymienić podczas rozliczania zakupów w kasie.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci Passion Points?

Za każdy zwrócony towar zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Może to potrwać kilka dni. 

Jak mogę płacić w serwisie Hunkemoller.pl?

W serwisie Hunkemoller.pl dostępne są następujące metody płatności:

1. Dotpay
2. Karta kredytowa. Akceptujemy karty Mastercard i Visa.
3. Paypal.
4. Klarna Pay Later.

W przypadku wszystkich metod płatności: jeśli zwrócisz towar, kwota zostanie przelana na konto w ciągu kilku dni roboczych.

Czy otrzymam punkty Passion i kredyt na zakupy, jeśli (częściowo) zwrócę zamówienie internetowe?

Tak, zrealizowane kredyty sklepowe zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po zwrocie zamówienia online lub przyniesieniu go do sklepu. Może to potrwać kilka dni, zanim zostanie przetworzone.

Zwroty produktów & Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.
Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę, łącznie z kosztami wysyłki.
Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, oddamy Ci pieniądze za zwrócone produkty.

Jak mogę zwrócić towar zamówiony za pośrednictwem Hunkemoller.pl?

Zamówione przedmioty możesz zwrócić do nas bezpłatnie w ciągu 45 dni. Postępuj zgodnie z następującą procedurą:

1. Umieść przedmioty w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania. Jeśli chcesz zwrócić kilka zamówień w jednym pudełku, upewnij się, że zawsze dodajesz wszystkie odpowiednie formularze zwrotu w pudełku zwrotnym. Prosimy o przyklejenie tylko jednej etykiety zwrotnej na pudełku.

2. Odetnij etykietę zwrotną w prawym dolnym rogu formularza zwrotu. Przyklej etykietę zwrotną nad naklejką adresową na paczce.

3. Oddaj przesyłkę w swoim punkcie DHL Servicepoint.

4. Po otrzymaniu przez nas paczki, otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Kwota zostanie zaksięgowana na konto użytej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania maila potwierdzającego.

Ile wynoszą koszty zwrotu?

Zamówione przedmioty możesz zwrócić do nas bezpłatnie w ciągu 45 dni. Postępuj zgodnie z następującą procedurą:

1. Umieść przedmioty w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania. Jeśli chcesz zwrócić kilka zamówień w jednym pudełku, upewnij się, że zawsze dodajesz wszystkie odpowiednie formularze zwrotu w pudełku zwrotnym. Prosimy o przyklejenie tylko jednej etykiety zwrotnej na pudełku.

2. Odetnij etykietę zwrotną w prawym dolnym rogu formularza zwrotu. Przyklej etykietę zwrotną nad naklejką adresową na paczce.

3. Oddaj przesyłkę w swoim punkcie DHL Servicepoint.

4. Po otrzymaniu przez nas paczki, otrzymasz potwierdzenie pocztą elektroniczną. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Kwota zostanie zaksięgowana na koncie użytej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania e-maila potwierdzającego.

Jeśli korzystasz z innego przewoźnika, musisz zapłacić za swój zwrot.

Czy istnieją produkty, których nie można zwrócić?

Nie, ale prosimy o pozostawienie wymienionych poniżej produktów szczelnie zamkniętych i nieotwartych, ponieważ ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.

Przedmioty muszą być nieużywane i nieuszkodzone, oraz z wszystkimi oryginalnymi zawieszkami/etykietami dołączonymi.

Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli przedmioty nie zostaną zwrócone do nas w oryginalnym stanie.

Należy pamiętać, że pudełko typu giftbox może być zwrócone tylko w stanie niezłożonym/nieużywanym, w przeciwnym razie nie będzie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.

1. Biustonosze samonośne
2. Wszystkie produkty z kategorii Uroda
3. Rajstopy i pończochy
4. Karty bieliźniane i karty członkowskie

Czy w przypadku zwrotu produktu automatycznie otrzymam inny produkt?

W przypadku zwrotu towaru do firmy Hunkemöller nie otrzymasz innego towaru.
Nowe zamówienie można jednak złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską.
Może to potrwać kilka dni.

Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu towaru?

Ze względu na obecną sytuację przetworzenie Twojego zwrotu może potrwać dłużej niż normalnie.

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to drogą mailową. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Kwota zostanie zaksięgowana na konto użytej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania e-maila potwierdzającego.

Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone przedmioty.

Pytania związane z ochroną danych osobowych.

Hunkemöller B.V. zobowiązuje się do ochrony Państwa danych osobowych. To są Państwa informacje i my to szanujemy. Nasza Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje o tym, kiedy i dlaczego zbieramy Państwa dane osobowe, jak je wykorzystujemy i jak je zabezpieczamy.

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub mieć dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z naszego formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej:
1. Przejdź do formularza zgłoszeniowego: usuwanie konta/łączenie kart członkowskich i wypełnij obowiązkowe pola
2. Wybierz odpowiedni temat
3. Wyślij formularz

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca od złożenia wniosku. Możliwe, że poprosimy Cię o dodatkowe informacje.

Czy mogę wymienić produkty zamówione za pośrednictwem hunkemoller.pl?

Wymiana artykułów za pośrednictwem strony Hunkemoller.pl nie jest jeszcze możliwa. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć produkty i złóż nowe zamówienie.

Obsługa & Kontakt

Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?

Jeśli jesteś niezadowolony z artykułu lub naszych usług, chcielibyśmy się z Tobą skontaktować!  
 
MAIL 
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta_pl@hunkemoller.com. 

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów? Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.
2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.
3. Przekaż paczkę w swoim oddziale DHL.
4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.

Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.

Jak mogę określić właściwy rozmiar i dopasowanie?

Rozmiary biustonoszy opierają się na dwóch wartościach:
-liczbie oznaczającej rozmiar paska (mierzony wokół ciała tuż pod biustem)
-oraz literze oznaczającej rozmiar miseczki (określany poprzez obliczenie różnicy między rozmiarem mierzonym w biuście a rozmiarem paska).

Dowiedz się, jak określić swój prawidłowy rozmiar biustonosza.

Jak najlepiej prać produkty?

Nowe rzeczy należy zawsze wyprać przed założeniem. Rzeczy czerwone i ciemne należy prać oddzielnie.

Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony z instrukcjami prania.

Gdzie mogę znaleźć najbliższy sklep Hunkemöller?

W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.

Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.

Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.