Jak możemy Ci pomóc?

Zwroty produktów & Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwracanym produktem, wyślemy Ci pocztą e-mail potwierdzenie zwrotu. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila z potwierdzeniem. Zwrócimy Ci pieniądze za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Zwrot pieniędzy nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów. 
Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu wraz z kosztami dostawy (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł). W przypadku zwrotu części zamówienia, otrzymasz z powrotem tylko cenę zakupu za zwracaną część (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł). Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.

Jeśli zapłaciłaś(-eś) za pomocą punktów lojalnościowych „Pasjonetki” i/lub kuponu rabatowego shop credit: Za każdy zwrócony produkt na Twoją (cyfrową) Kartę członkowską zostanie zwrócona kwota/liczba punktów pobrana przy zakupie. Może to potrwać do 48 godzin.

Jeśli zapłaciłaś(-eś) kartą Hunkemöller Lingeriecard: środki za zakup dokonany za pomocą karty podarunkowej zwrócimy na kartę podarunkową, z której skorzystałaś(-eś) przy zakupie.

Jeśli zapłaciłaś(-eś) (częściowo) bonem innym niż kupon rabatowy shop credit, to ponowne wykorzystanie tego bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.

 

Jak mogę zwrócić towar zamówiony za pośrednictwem Hunkemoller.pl?

Nie jesteś jednak w pełni zadowolona(-y) z zakupionych produktów? Nie ma problemu – w ciągu 30 dni od otrzymania produktów możesz zdecydować, czy chcesz je zwrócić. Aby zwrócić zakupione produkty za pośrednictwem punktu odbioru DHL ponosząc przy tym koszty zwrotu 9,15 zł, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Włóż produkty wraz z formularzem zwrotu do paczki; może to być oryginalne opakowanie. Jeśli chcesz zwrócić kilka zamówień w jednym pudełku, musisz do nich dołączyć wszystkie odpowiadające im formularze zwrotu. Na pudełku proszę przykleić tylko jedną etykietę zwrotną.
2. Odetnij etykietę zwrotną, która znajduje się w prawym dolnym rogu formularza zwrotu. Przyklej etykietę zwrotną na oryginalną naklejkę adresową znajdującą się na opakowaniu.
3. Zanieś paczkę ze zwrotem do punktu odbioru DHL.
4. Gdy otrzymamy paczkę ze zwrotem, prześlemy Ci potwierdzenie pocztą e-mail. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych od daty naszego e-maila z potwierdzeniem, za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł zostaną odliczone od wartości zwracanych produktów.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.

Przy zwrocie zakupionych produktów do Hunkemöller obowiązuje kilka warunków:
1. Należy zwrócić zakupione produkty w ciągu 30 dni. Okres ten rozpoczyna się od dnia, w którym otrzymałaś(-eś) zamówione artykuły.
2. Produkty nie mogą być używane i uszkodzone, a także muszą mieć przymocowane wszystkie oryginalne metki/etykiety.
3. Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy za zakupione produkty, jeśli nie zostaną one zwrócone w oryginalnym stanie.
 

Ile wynoszą koszty zwrotu?

1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (9,15 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.

 

Czy istnieją produkty, których nie można zwrócić?

Nie, ale prosimy o pozostawienie wymienionych poniżej produktów szczelnie zamkniętych i nieotwartych, ponieważ ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.

Przedmioty muszą być nieużywane i nieuszkodzone, oraz z wszystkimi oryginalnymi zawieszkami/etykietami dołączonymi.

Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli przedmioty nie zostaną zwrócone do nas w oryginalnym stanie.

Należy pamiętać, że pudełko typu giftbox może być zwrócone tylko w stanie niezłożonym/nieużywanym, w przeciwnym razie nie będzie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.

1. Biustonosze samonośne
2. Wszystkie produkty z kategorii Uroda
3. Rajstopy i pończochy
4. Karty bieliźniane i karty członkowskie
5. Pudełko na prezent

Czy w przypadku zwrotu produktu automatycznie otrzymam inny produkt?

W przypadku zwrotu towaru do firmy Hunkemöller nie otrzymasz innego towaru.
Nowe zamówienie można jednak złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską.
Może to potrwać kilka dni.

Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu towaru?

Ze względu na obecną sytuację przetworzenie Twojego zwrotu może potrwać dłużej niż normalnie.

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to drogą mailową. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Kwota zostanie zaksięgowana na konto użytej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania e-maila potwierdzającego.

Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone przedmioty.

Pytania związane z ochroną danych osobowych.

Hunkemöller B.V. zobowiązuje się do ochrony Państwa danych osobowych. To są Państwa informacje i my to szanujemy. Nasza Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje o tym, kiedy i dlaczego zbieramy Państwa dane osobowe, jak je wykorzystujemy i jak je zabezpieczamy.

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub mieć dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z naszego formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej:
1. Przejdź do formularza zgłoszeniowego: usuwanie konta/łączenie kart członkowskich i wypełnij obowiązkowe pola
2. Wybierz odpowiedni temat
3. Wyślij formularz

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca od złożenia wniosku. Możliwe, że poprosimy Cię o dodatkowe informacje.

Czy mogę wymienić produkty zamówione za pośrednictwem hunkemoller.pl?

Wymiana artykułów za pośrednictwem strony Hunkemoller.pl nie jest jeszcze możliwa. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć produkty i złóż nowe zamówienie.