Jak możemy Ci pomóc?

Zwroty produktów & Zwrot pieniędzy

Jak mogę zwrócić towar zamówiony za pośrednictwem Hunkemoller.pl?

Nie jesteś jednak w pełni zadowolona(-y) z zakupionych produktów? Nie ma problemu – w ciągu 30 dni od otrzymania produktów możesz zdecydować, czy chcesz je zwrócić. Aby zwrócić zakupione produkty za pośrednictwem punktu odbioru DHL ponosząc przy tym koszty zwrotu 9,15 zł, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zapakuj swój zwrot w oryginalne opakowanie wysyłkowe zamówienia lub w równoważne opakowanie. Usuń wszelkie stare etykiety z opakowania. 
2. Wydrukuj etykietę zwrotną, którą można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem powiadomienia o zwrocie.
3. Naklej etykietę na paczkę i zanieś ją do punktu serwisowego DHL, a oni zajmą się resztą!
4. Gdy otrzymamy paczkę ze zwrotem, prześlemy Ci potwierdzenie pocztą e-mail. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych od daty naszego e-maila z potwierdzeniem, za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł zostaną odliczone od wartości zwracanych produktów.


Przy zwrocie zakupionych produktów do Hunkemöller obowiązuje kilka warunków:
1. Należy zwrócić zakupione produkty w ciągu 30 dni. Okres ten rozpoczyna się od dnia, w którym otrzymałaś(-eś) zamówione artykuły.
2. Produkty nie mogą być używane i uszkodzone, a także muszą mieć przymocowane wszystkie oryginalne metki/etykiety.
3. Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy za zakupione produkty, jeśli nie zostaną one zwrócone w oryginalnym stanie.
 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Po otrzymaniu paczki otrzymasz potwierdzenie zwrotu pocztą elektroniczną. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Po otrzymaniu tej wiadomości e-mail zwrot kosztów nastąpi w ciągu 3 dni roboczych. Zwrotu dokonamy przy użyciu tych samych środków płatności, które zostały użyte w pierwotnej transakcji. Zwrot kosztów nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwróconych produktów.

Jeśli zwrócisz całe zamówienie, otrzymasz całą cenę zakupu wraz z kosztami dostawy (pomniejszoną o koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł). Jeśli zwrócisz część zamówienia, otrzymasz zwrot tylko tej części (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł). Koszty zwrotu zostaną rozliczone na zamówienie.

Jeśli wykorzystałeś Punkty Passion i/lub Shopcredit: za każdy zwrócony przedmiot proporcjonalna kwota zostanie przelana z powrotem na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Może to potrwać do 48 godzin.

W przypadku płatności karty podarunkowej Hunkemöller: zwrot kosztów zakupu z użyciem karty podarunkowej zostanie zwrócony na użytą kartę podarunkową.

W przypadku płatności (częściowej) bonem innym niż Shopcredit, ponowne wykorzystanie bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Ile wynoszą koszty zwrotu?

1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (9,15 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.

Czy istnieją produkty, których nie można zwrócić?

Nie, ale prosimy o pozostawienie wymienionych poniżej produktów szczelnie zamkniętych i nieotwartych, ponieważ ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów. 

1. Biustonosze samonośne
2. Wszystkie produkty z kategorii Uroda
3. Rajstopy i pończochy
4. Karty bieliźniane i karty członkowskie
5. Pudełko na prezent
Przedmioty muszą być nieużywane i nieuszkodzone, oraz z wszystkimi oryginalnymi zawieszkami/etykietami dołączonymi.

Hunkemöller zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeśli przedmioty nie zostaną zwrócone do nas w oryginalnym stanie.

Należy pamiętać, że pudełko typu giftbox może być zwrócone tylko w stanie niezłożonym/nieużywanym, w przeciwnym razie nie będzie kwalifikować się do zwrotu pieniędzy.

Czy w przypadku zwrotu produktu automatycznie otrzymam inny produkt?

W przypadku zwrotu towaru do firmy Hunkemöller nie otrzymasz innego towaru.
Nowe zamówienie można jednak złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską.
Może to potrwać kilka dni.

Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu towaru?

Gdy otrzymamy paczkę ze zwrotem, prześlemy Ci potwierdzenie pocztą e-mail. Może to potrwać do 10 dni roboczych.  Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 3 dni roboczych od daty naszego e-maila z potwierdzeniem, za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł zostaną odliczone od wartości zwracanych produktów.

Pytania związane z ochroną danych osobowych.

Hunkemöller B.V. zobowiązuje się do ochrony Państwa danych osobowych. To są Państwa informacje i my to szanujemy. Nasza Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje o tym, kiedy i dlaczego zbieramy Państwa dane osobowe, jak je wykorzystujemy i jak je zabezpieczamy.

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub mieć dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z naszego formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej:
1. Przejdź do formularza zgłoszeniowego: usuwanie konta/łączenie kart członkowskich i wypełnij obowiązkowe pola
2. Wybierz odpowiedni temat
3. Wyślij formularz

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca od złożenia wniosku. Możliwe, że poprosimy Cię o dodatkowe informacje.

Czy mogę wymienić produkty zamówione za pośrednictwem hunkemoller.pl?

Wymiana artykułów za pośrednictwem strony Hunkemoller.pl nie jest jeszcze możliwa. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć produkty i złóż nowe zamówienie.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy - zakup rzeczy Hunkemoller.pl

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek 
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo 
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoź-nik i wskazana przez Państwa weszła w 
posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umo-wy, muszą Państwo poinformować nas:
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
The Netherlands

MAIL 
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta@hunkemoller.com

FORMULARZ KONTAKTOWY
Możesz również skontaktować się z nami wypełniając formularz kontaktowy.
W tej chwili jesteśmy bardzo zajęci, więc otrzymanie odpowiedzi może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.

O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego 
oświadcze-nia (na przykład pismo wysłane pocztą, fak-sem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


*Wersja do druku  Prawo odstąpienia od umowy

1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (9,15 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.