Jak możemy Ci pomóc?

Zwroty produktów & Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.
Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę, łącznie z kosztami wysyłki.
Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, oddamy Ci pieniądze za zwrócone produkty.

Jak mogę zwrócić towar zamówiony za pośrednictwem Hunkemoller.pl?


Zamówione produkty możesz bezpłatnie zwrócić w ciągu 15 dni.

Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.

2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.

3. Przekaż paczkę w swoim oddziale UPS.

Ile wynoszą koszty zwrotu?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów? Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.

Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.

2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.

3. Przekaż paczkę w swoim oddziale DHL.

4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni. Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.

Czy istnieją produkty, których nie można zwrócić?

Nie, ale prosimy o pozostawienie wymienionych poniżej produktów szczelnie zamkniętych i nieotwartych, ponieważ ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów.

1. Biustonosze samonośne

2. Wszystkie produkty z kategorii Uroda

3. Rajstopy i pończochy

4. Karty bieliźniane i karty członkowskie

Czy w przypadku zwrotu produktu automatycznie otrzymam inny produkt?

W przypadku zwrotu towaru do firmy Hunkemöller nie otrzymasz innego towaru.
Nowe zamówienie można jednak złożyć za pośrednictwem naszej strony internetowej.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem w zamówieniu kredyt zakupowy w postaci punktów Passion Points?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską.
Może to potrwać kilka dni.

Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu towaru?

Ze względu na obecną sytuację rozpatrzenie zwrotu może potrwać dłużej niż zwykle.

Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni. Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli zwrócisz całe zamówienie, zwrócimy Ci całą kwotę, łącznie z kosztami wysyłki. Jeśli zwrócisz tylko część zamówienia, oddamy Ci pieniądze za zwrócone produkty.

Pytania związane z ochroną danych osobowych.

Hunkemöller B.V. zobowiązuje się do ochrony Twoich danych osobowych. To Twoje dane, a my je szanujemy. Nasza Polityka prywatności zawiera szczegółowe informacje o tym, kiedy i dlaczego gromadzimy dane osobowe użytkowników, jak je wykorzystujemy i jak je zabezpieczamy.

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść swoje dane osobowe lub uzyskać do nich dostęp, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego na stronie internetowej:
1. Przejdź do zakładki „kontakt” i wypełnij obowiązkowe pola
2. Wybierz temat „Ochrona danych”
3. Wyślij formularz

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Możliwe, że poprosimy Cię o dodatkowe informacje.

Czy mogę wymienić produkty zamówione za pośrednictwem hunkemoller.pl?

Wymiana artykułów za pośrednictwem strony Hunkemoller.pl nie jest jeszcze możliwa. Jeśli chcesz inny rozmiar lub kolor, zwróć produkty i złóż nowe zamówienie.