- Strona główna
- Privacystatement
Oświadczenie o prywatności Hunkemöller
Data: 17/12/2024
Hunkemöller B.V. i jej spółki zależne (dalej również Hunkemöller, lub my, nas, nasze) dokładają wszelkich starań, aby chronić Twoje dane osobowe. Ważne jest dla nas, aby wykorzystywać Twoje dane osobowe w sposób staranny, bezpieczny i przejrzysty, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie prywatności (w tym Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych).
Jakie informacje znajdziesz w tym oświadczeniu o prywatności
W niniejszym oświadczeniu o prywatności wyjaśniamy następujące kwestie:
- Jakie dane osobowe zbieramy.
- Kiedy wykorzystujemy Twoje dane osobowe.
- W jaki sposób wykorzystujemy takie dane osobowe.
- Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe w związku z naszymi sklepami, sklepami internetowymi i aplikacją.
- Z kim dzielimy się Twoimi danymi.
- Jakie są Twoje prawa jako osoby, której dane dotyczą, i jak je respektujemy.
Niniejsze oświadczenie o prywatności może być aktualizowane w przypadku nowych wydarzeń, takich jak zmiany w sposobie wykorzystywania Twoich danych osobowych lub zmiany obowiązujących przepisów prawa. W przypadku aktualizacji poinformujemy Cię o tym w niniejszym oświadczeniu o prywatności. O istotnych zmianach w naszym oświadczeniu o prywatności poinformujemy Cię osobno drogą mailową.
1. KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH ODPOWIEDZIALNYM ZA ICH PRZETWARZANIE?
Hunkemöller B.V. jest administratorem danych osobowych odpowiedzialnym za ich przetwarzanie. Jeśli masz pytania dotyczące naszej polityki prywatności lub chcesz skorzystać ze swoich praw określonych w naszej polityce prywatności, skontaktuj się z nami.
2. KIEDY ZBIERAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
2.1 Kiedy zostajesz członkiem (w sklepie i online)
Możesz również zostać członkiem:
- otrzymując fizyczną kartę członkowską w jednym z naszych sklepów i rejestrując ją w sklepie z pomocą jednego z naszych pracowników, a następnie aktywując ją online w koncie Moje Hunkemöller (zobacz poniżej, aby uzyskać więcej informacji), lub
- rejestrując się bezpośrednio online na naszej stronie internetowej lub w aplikacji poprzez utworzenie konta Moje Hunkemöller. Możesz utworzyć konto tylko wtedy, gdy chcesz zostać członkiem.
Jeśli zostaniesz członkiem i aktywujesz swoje członkostwo, otrzymasz wszystkie korzyści z naszego programu lojalnościowego dla członków, w tym otrzymywanie i wykorzystywanie Passion Points oraz kredytu zakupowego, otrzymywanie prezentów przy zakupach, niespodzianki na urodziny oraz dostęp do ekskluzywnych dni członkowskich.
Dopasowanie komunikacji marketingowej do Twoich zainteresowań: Jeśli jako członek wyraziłeś zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej, będziesz regularnie otrzymywać pocztę lub, w zależności od wyboru plików cookie, spersonalizowane reklamy online (zobacz paragraf 3 niniejszego Oświadczenia o Prywatności, aby uzyskać więcej informacji), oferty, informacje o naszych promocjach i wydarzeniach, sugestie produktów oraz rekomendacje, które mogą Cię zainteresować.
Personalizacja i targetowanie za pomocą plików cookie: Jeśli jako członek jesteś zalogowany na swoje konto Moje Hunkemöller i wyraziłeś zgodę na użycie plików cookie poprzez baner cookie na naszej stronie internetowej lub w aplikacji, zbieramy informacje o produktach lub treściach, które przeglądałeś, produktach dodanych do koszyka, ale jeszcze nie zakupionych, aby śledzić Twoje zachowania zakupowe, reklamy, które oglądałeś lub z którymi wchodziłeś w interakcję, oraz Twoje potencjalne zainteresowania wynikające z takiego zachowania w sieci.
Odbiór zamówień online lub zwrot produktów zamówionych online w jednym z naszych sklepów: Jeśli odbierasz zamówienie w jednym z naszych sklepów, prosimy o okazanie e-maila/wiadomości tekstowej (np. maila potwierdzającego), w której podana jest nazwa pierwotnego nabywcy oraz numer zamówienia jako dowód zakupu. Jeśli ktoś inny odbiera Twoją paczkę, prosimy tę osobę o okazanie dokumentu tożsamości z imieniem i nazwiskiem oraz podpisem (np. dowód osobisty, prawo jazdy lub karta kredytowa). Osoba odbierająca zostanie również poproszona o okazanie e-maila/wiadomości tekstowej z nazwą pierwotnego nabywcy i numerem zamówienia. Zapisujemy tylko Twoje imię i nazwisko, datę przybycia zamówienia i jego odbioru, szczegóły zamówienia i płatności oraz wszelkie opinie, które przekażesz na formularzu odbioru. Musisz podpisać się przy odbiorze produktu w jednym z naszych sklepów. Podpisane formularze odbioru są przechowywane przez 6 miesięcy.
2.1.1 Jakiego rodzaju dane osobowe zbieramy?
Aby zapewnić Ci wszystkie korzyści wynikające z posiadania karty członkowskiej i umożliwić korzystanie z bardziej spersonalizowanego doświadczenia zakupowego dostosowanego do Twoich zainteresowań i preferencji, zbieramy i wykorzystujemy następujące dane osobowe, w zależności od tego, czy aktywowałeś swoją kartę członkowską (jeśli nie aktywowałeś jeszcze konta Moje Hunkemöller, przetwarzamy wyłącznie dane członkowskie podane w sklepie oraz Twoje zakupy w sklepie w celu przyznania i zarządzania Passion Points), dane rejestracyjne Twojego konta Moje Hunkemöller oraz Twoje interakcje z nami:
- (Pełne) imię i nazwisko
- Data urodzenia
- Pełny adres (domowy) (do faktury)
- Adres do wysyłki
- Adres e-mail
- Numer karty członkowskiej
- Numer(y) telefonu
- Płeć
- Otwarte i wykorzystane Passion Points
- Saldo kredytowe i wykorzystany kredyt
- Produkty zakupione w sklepie i online oraz ich rozmiar, kolor, cena i inne dane produktowe
- Miejsce zakupu produktów, np. który sklep
- Czas i data zakupów
- Zwrócone produkty, data zgłoszenia zwrotu, data zwrotu produktów
- Rozmiary (biustonosza, majtek, odzieży)
- Czy wyraziłeś zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, przez jaki kanał (online, w sklepie, aplikacja) oraz data i godzina
- Dane płatności: numer konta bankowego, numer karty bankowej lub kredytowej, czas i data płatności. Nie przechowujemy numerów kont bankowych ani kart kredytowych (chyba że wyraziłeś zgodę – wtedy przechowujemy je w formie zaszyfrowanej, abyś nie musiał ich ponownie wpisywać przy kolejnych zakupach). Udostępniamy Twoje dane osobowe wyłącznie firmom obsługującym karty kredytowe i innym dostawcom usług płatniczych w celu realizacji transakcji.
- Kategorie zakupionych produktów
- Jeśli odwiedziłeś nasz sklep internetowy lub aplikację: adres IP oraz data i godzina wizyty
- Adres do faktury
- Osobista wiadomość (opcjonalna przy zakupie prezentu)
- Numer śledzenia przesyłki (track & trace)
- Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów – lokalizacja odbioru
- Jeśli zaakceptowałeś pliki cookie w naszym sklepie internetowym lub aplikacji i jesteś zalogowany na swoje konto Moje Hunkemöller, zbierane są informacje za pomocą plików cookie, na które wyraziłeś zgodę, takie jak przeglądane strony, produkty, którymi się interesowałeś (kliknięcie, obejrzenie, dodanie do koszyka) lub kliknięcie reklamy
- Segment klientów odpowiadający Twoim zwyczajom zakupowym online i w sklepie, dane demograficzne, preferencje, produkty, które przeglądałeś lub którymi się interesowałeś oraz dane dotyczące rozmiaru
- Pytania, prośby, opinie lub skargi
- Recenzje, które zamieszczasz na stronie internetowej
2.1.2 Dlaczego zbieramy te dane osobowe?
Kiedy zostajesz członkiem, wykorzystujemy Twoje dane osobowe do następujących celów:
- Aby przyznać Ci Passion Points na podstawie Twoich zakupów i polubień w mediach społecznościowych, zarządzać nimi oraz umożliwić ich wymianę na kredyty.
- Aby przyznać Ci Passion Points lub inne niespodzianki z okazji Twoich urodzin.
- Aby przyznać Ci Passion Points, jeśli opowiesz nam więcej o sobie, robisz zakupy w różnych kategoriach lub korzystasz z różnych kanałów (sklepy stacjonarne i sklep internetowy).
- Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, takiej jak newslettery i powiadomienia push w aplikacji, wykorzystamy Twoje dane kontaktowe do przesyłania Ci tych informacji.
- Aby przesyłać Ci spersonalizowane i bardziej trafne oferty, zniżki, zaproszenia, sugestie i rekomendacje online i w sklepie, dostosowane do Ciebie na podstawie danych osobowych zebranych w naszych sklepach lub online w sklepie internetowym lub aplikacji.
- Jeśli wyraziłeś zgodę, aby wyświetlać Ci odpowiednie reklamy w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, lub na stronach internetowych osób trzecich, takich jak wyszukiwarki czy reklamy pojawiające się na innych stronach.
- Aby kontaktować się z Tobą w sprawie ważnych informacji dotyczących Twojej karty członkowskiej, Passion Points, kredytów lub zakupów, w tym potwierdzenia zamówienia.
- Aby przetwarzać zakupy, zamówienia, płatności, zwroty i obciążenia.
- Aby zarządzać Twoim kontem Moje Hunkemöller, z którego korzystasz jako członek.
- Aby zapewnić obsługę klienta oraz odpowiednio rozpatrywać i odpowiadać na Twoje pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Aby zabezpieczyć Twoje konto Moje Hunkemöller oraz nasze systemy.
- Aby analizować korzystanie z kart członkowskich, zakupionych produktów, używanych usług oraz porzuconych koszyków w naszym sklepie internetowym w sposób zagregowany, w celu ogólnej poprawy i optymalizacji naszych produktów i usług, w tym oferty w sklepie i online.
- Aby zapobiegać oszustwom lub kradzieży, prowadzić dochodzenia, rozwiązywać problemy lub je zgłaszać.
- Aby spełnić obowiązek prawny, nakaz sądowy lub dochodzić roszczeń prawnych bądź się przed nimi bronić.
2.1.3 Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych
Opieramy się na jednej z poniższych podstaw prawnych do przetwarzania Twoich danych członkowskich:
Zgoda
- Wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe, aby przesyłać Ci komunikację marketingową lub wyświetlać odpowiednie reklamy na platformach społecznościowych, z których korzystasz, takich jak Facebook, Instagram, Snapchat i Pinterest.
- Jeśli wyrazisz zgodę na użycie plików cookie, zbieramy również informacje o Twoim zachowaniu w sieci i zwyczajach zakupowych, aby określić Twoje zainteresowania i preferencje, a zebrane informacje powiązać z Twoim kontem Moje Hunkemöller, gdy jesteś zalogowany. Aby uzyskać więcej informacji o plikach cookie, zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.
- Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, klikając link na dole każdego newslettera, kontaktując się z nami lub – jeśli posiadasz konto Moje Hunkemöller – w ustawieniach profilu. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej cofnięciem.
Wykonanie umowy z Tobą
- Jeśli jesteś członkiem, przetwarzamy Twoje dane osobowe również w celu wykonania umowy z Tobą, tj. realizacji programu członkowskiego i zapewnienia Ci jego korzyści. Potrzebujemy Twoich danych osobowych, aby realizować program członkowski oraz przetwarzać Twoje zakupy i zwroty. Zapoznaj się z naszym regulaminem karty członkowskiej, aby uzyskać więcej informacji.
Obowiązek prawny
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do spełnienia jednego z naszych obowiązków prawnych.
- Jesteśmy zobowiązani do przetwarzania Twoich danych w celu spełnienia wymogów księgowych.
- Jesteśmy również zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów w celu spełnienia minimalnych obowiązków podatkowych.
- Możemy również zostać zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia Twoich danych osobowych na podstawie nakazu sądowego lub decyzji właściwego organu publicznego.
Uzasadniony interes
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów. W Hunkemöller chcemy lepiej poznać naszych cenionych członków, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które mogą im się podobać, oraz segmentujemy ich w określone grupy klientów na podstawie informacji uzyskanych lub przeanalizowanych z wykorzystaniem Twoich danych osobowych, w tym zachowań zakupowych i przeglądania, zwyczajów zakupowych, danych demograficznych i innych danych osobowych, jak opisano w sekcji „jakie dane osobowe zbieramy”. Dzięki temu możemy ulepszać naszą działalność, znajdując nowe sposoby na zapewnienie bardziej spersonalizowanego i przyjemnego doświadczenia zakupowego oraz zwiększenie satysfakcji klienta, np. poprzez rekomendowanie produktów lepiej dopasowanych do Ciebie, aby pomóc Ci w wyborze odpowiednich produktów i uczynić zakupy bardziej efektywnymi.
- Wysłanie Ci wiadomości e-mail w ciągu 1 godziny po zamknięciu naszej strony internetowej lub aplikacji, jeśli jesteś zalogowany, z pytaniem, czy chcesz dokończyć zamówienie na produkty dodane i pozostawione w koszyku, aby zarządzać zapasami, zwiększyć satysfakcję klienta poprzez przypomnienie o produktach (w promocji), które chcesz kupić, oraz usprawnić naszą działalność.
- Zmniejszenie ryzyka biznesowego poprzez wykrywanie i ograniczanie ryzyka kredytowego i oszustw oraz weryfikację Twojej tożsamości.
- Ocena i poprawa jakości naszych produktów i usług, w tym opracowywanie nowych produktów i usług, w celu rozwoju naszej działalności.
- Ochrona naszej działalności przed działaniami niezgodnymi z prawem poprzez wdrażanie środków bezpieczeństwa.
2.1.4 Jak pozyskaliśmy Twoje dane osobowe?
Możemy pozyskać Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, na przykład gdy się rejestrujesz lub aktywujesz swoją kartę członkowską, tworzysz konto Moje Hunkemöller, odwiedzasz nasz sklep internetowy, korzystasz z aplikacji, składasz zamówienia, dokonujesz zakupów w sklepie, zadajesz pytania lub przekazujesz opinie. Możemy również otrzymać Twoje dane osobowe od stron trzecich, takich jak dostawcy plików cookie wymienieni w naszej Polityce Cookie, usługi lojalnościowe, które umożliwiają zbieranie i wymianę Passion Points i kredytów, usługi logistyczne obsługujące zamówienia i zwroty online, firmy kurierskie dostarczające Twoje przesyłki oraz dostawcy usług płatniczych.
2.1.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Jeśli jesteś członkiem, przechowujemy Twoje dane tak długo, jak pozostajesz aktywnym członkiem. Jeśli przez sześć (6) lat nie będziesz aktywny jako członek, ponieważ nie korzystasz ze swojej karty członkowskiej, wyślemy Ci wiadomość e-mail z pytaniem, czy nadal chcesz być członkiem. Jeśli pozostaniesz nieaktywny, zakończymy Twoje członkostwo i usuniemy dane osobowe związane z członkostwem. Jesteśmy zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów w celu spełnienia minimalnych obowiązków podatkowych.
W niektórych przypadkach, takich jak spełnienie naszych obowiązków prawnych lub regulacyjnych (księgowych i podatkowych), rozwiązywanie sporów, zapobieganie oszustwom i nadużyciom lub egzekwowanie naszych warunków ogólnych, możemy przechowywać Twoje dane osobowe po zakończeniu członkostwa lub zakończeniu świadczenia produktów i usług.
2.2 Jeśli korzystasz z naszego sklepu internetowego i składasz zamówienia bez konta
Możesz odwiedzać nasz sklep internetowy i robić zakupy bez zakładania konta. W takim przypadku przetwarzamy Twoje dane osobowe w związku z wizytą w naszym sklepie internetowym lub aplikacji. Jeśli składasz zamówienia, przetwarzamy Twoje dane osobowe również po to, aby prawidłowo zrealizować Twoje zamówienie.
- Targetowanie za pomocą plików cookie: Jeśli wyraziłeś zgodę na użycie plików cookie poprzez baner cookie w naszym sklepie internetowym, pliki cookie reklamowe, których używamy, umożliwiają nam i stronom trzecim rozpoznanie Twojego urządzenia oraz śledzenie Twojego zachowania w naszym sklepie internetowym i na stronach internetowych osób trzecich, co skutkuje spersonalizowanymi reklamami online.
2.2.1 Jakie dane osobowe zbieramy?
Jeśli korzystasz z naszego sklepu internetowego i zamawiasz produkty bez zakładania konta, wykorzystujemy następujące dane osobowe:
Podczas odwiedzania naszego sklepu internetowego:
- Jeśli zaakceptowałeś pliki cookie w naszym sklepie internetowym, informacje zbierane za pomocą reklamowych plików cookie stron trzecich, których używamy, takie jak przeglądane strony, produkty, którymi się interesowałeś (kliknięcie, obejrzenie, dodanie do koszyka) lub kliknięcie reklamy w naszym sklepie internetowym lub na stronach osób trzecich.
- Adres IP, data i godzina wizyty.
- Pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Czy zapisałeś się na otrzymywanie komunikacji marketingowej za pomocą e-maila lub innych danych kontaktowych, które podałeś.
- Jeśli zezwolisz na powiadomienia push w przeglądarce na naszej stronie, wysyłamy Ci komunikaty marketingowe przez przeglądarkę. Zbieramy Twój numer członkowski, imię i nazwisko oraz identyfikator urządzenia.
- Jeśli napiszesz recenzję produktu na naszej stronie: adres e-mail, imię i nazwisko oraz identyfikator zamówienia.
Dodatkowo wykorzystujemy następujące dane osobowe, gdy składasz zamówienie:
- Imię i nazwisko
- Adres
- Adres dostawy i faktury: Twój adres dostawy jest udostępniany naszym zewnętrznym partnerom dostawczym/transportowym, którzy dostarczają Twoje zakupy.
- Adres e-mail
- Osobista wiadomość (opcjonalna przy zakupie prezentu)
- Numer śledzenia przesyłki (track & trace)
- Szczegóły zamówienia: czas zakupu, zakupione produkty, szczegóły produktów, w tym ich rozmiar, kolor i cena.
- Dane płatności: numer konta bankowego, numer karty bankowej lub kredytowej, czas płatności, metoda płatności – nawet jeśli wybrałeś płatność po dostawie. Nie przechowujemy numerów kont ani kart po zakończeniu transakcji. Udostępniamy Twoje dane osobowe firmom obsługującym karty kredytowe i innym dostawcom usług płatniczych w celu realizacji transakcji.
- Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów – lokalizacja odbioru.
- Informacje o zwrotach i refundacjach.
2.2.2 Dlaczego zbieramy te dane osobowe?
Kiedy odwiedzasz nasz sklep internetowy lub składasz zamówienia, wykorzystujemy Twoje dane osobowe do następujących celów:
- Aby przetwarzać zakupy, zamówienia, płatności i obciążenia.
- Aby zapewnić funkcjonalności niezbędne w naszym sklepie internetowym, takie jak pozostanie zalogowanym podczas zakupów, zapamiętanie wybranego języka.
- Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, takiej jak newslettery czy powiadomienia push w przeglądarce – aby przesyłać Ci taką komunikację.
- Aby oferować Ci oferty, zniżki, zaproszenia, sugestie i rekomendacje w naszym sklepie internetowym lub na stronach osób trzecich, dostosowane do Ciebie na podstawie informacji zebranych online za pomocą reklamowych plików cookie stron trzecich, w tym Twoich zakupów, przeglądanych produktów i reklam, produktów dodanych do koszyka lub reklam, z którymi wchodziłeś w interakcję.
- Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej od nas, taka komunikacja będzie również dostosowana do Ciebie.
- Jeśli napiszesz recenzję produktu na naszej stronie: aby zbierać i wyświetlać recenzje na naszej stronie, analizować je zbiorczo w celu poprawy naszych produktów, autentyczności, wykrywania oszustw i uwierzytelniania recenzji.
- Aby kontaktować się z Tobą w sprawie ważnych informacji dotyczących Twoich zakupów, w tym potwierdzenia zamówienia.
- Aby zapewnić obsługę klienta oraz odpowiednio rozpatrywać zwroty produktów, refundacje płatności, pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Aby zabezpieczyć korzystanie z naszego sklepu internetowego, składanie zamówień oraz nasze systemy.
- Aby analizować korzystanie z naszego sklepu internetowego, takie jak zakupione produkty, używane usługi i porzucone koszyki, w sposób zagregowany w celu ogólnej poprawy i optymalizacji naszych produktów i usług, w tym sklepu internetowego.
- Aby zapobiegać oszustwom lub kradzieży, prowadzić dochodzenia, rozwiązywać problemy lub je zgłaszać.
- Aby spełnić obowiązek prawny, nakaz sądowy lub dochodzić roszczeń prawnych bądź się przed nimi bronić.
2.2.3 Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych
Opieramy się na jednej z poniższych podstaw prawnych do przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z naszego sklepu internetowego i składaniem zamówień online:
Zgoda:
- Jeśli wyrazisz zgodę, wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe do przesyłania komunikacji marketingowej lub wyświetlania odpowiednich reklam na platformach społecznościowych, z których korzystasz, takich jak Facebook i Instagram.
- Jeśli wyrazisz zgodę na użycie plików cookie, zbieramy również informacje o Twoim zachowaniu w sieci i zwyczajach zakupowych, aby określić Twoje zainteresowania i preferencje.
Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, klikając link na dole każdego newslettera lub kontaktując się z nami. Przeczytaj naszą Politykę Cookie, aby dowiedzieć się, jak cofnąć zgodę na pliki cookie w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej cofnięciem.
Wykonanie umowy z Tobą:
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w celu wykonania umowy z Tobą, tj. aby zapewnić funkcjonalności naszego sklepu internetowego oraz obsłużyć Twoje zakupy online.
Obowiązek prawny:
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do spełnienia jednego z naszych obowiązków prawnych.
- Jesteśmy zobowiązani do przetwarzania Twoich danych w celu spełnienia wymogów księgowych.
- Jesteśmy również zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów w celu spełnienia minimalnych obowiązków podatkowych.
- Możemy również zostać zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia Twoich danych osobowych na podstawie nakazu sądowego lub decyzji właściwego organu publicznego.
Uzasadniony interes:
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W Hunkemöller chcemy lepiej poznać naszych cenionych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które mogą im się podobać, na podstawie informacji uzyskanych lub przeanalizowanych z wykorzystaniem Twoich danych osobowych, w tym zachowań zakupowych i przeglądania, zwyczajów zakupowych, danych demograficznych i innych danych osobowych, jak opisano w sekcji „jakie dane osobowe zbieramy”. Dzięki temu możemy ulepszać naszą działalność, znajdując nowe sposoby na zapewnienie bardziej spersonalizowanego i płynnego doświadczenia zakupowego oraz zwiększenie satysfakcji klienta, np. poprzez rekomendowanie produktów lepiej dopasowanych do Ciebie, aby pomóc Ci w wyborze odpowiednich produktów i uczynić zakupy bardziej efektywnymi.
- Zmniejszenie ryzyka biznesowego poprzez wykrywanie i ograniczanie ryzyka kredytowego i oszustw.
- Ocena i poprawa jakości naszych produktów, w tym opracowywanie nowych produktów i usług, w celu rozwoju naszej działalności.
- Ochrona naszej działalności przed działaniami niezgodnymi z prawem poprzez wdrażanie środków bezpieczeństwa.
2.2.4 Jak pozyskaliśmy Twoje dane osobowe?
Pozyskujemy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, gdy podajesz je podczas składania zamówienia, odwiedzasz nasz sklep internetowy, zezwalasz na powiadomienia push w przeglądarce, piszesz recenzję produktu, zadajesz pytania lub składasz prośby. Możemy również otrzymać Twoje dane osobowe od stron trzecich, takich jak dostawcy plików cookie wymienieni w naszej Polityce Cookie, usługi logistyczne obsługujące zamówienia i zwroty online, firmy kurierskie dostarczające Twoje przesyłki oraz dostawcy usług płatniczych, tacy jak Adyen N.V.
2.2.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Jeśli składasz zamówienie bez bycia członkiem lub posiadania konta Moje Hunkemöller, przechowujemy Twoje dane tak długo, jak jest to potrzebne do dostarczenia odpowiednich produktów lub usług. Po realizacji zamówienia jesteśmy zobowiązani do przechowywania Twoich danych osobowych, w tym informacji o zakupionych produktach, w celu spełnienia obowiązków podatkowych.
Jeśli zezwolisz na otrzymywanie powiadomień push w przeglądarce, przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres 2 lat.
Jeśli napiszesz recenzję produktu na naszej stronie, przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres 18 miesięcy, chyba że poprosisz nas o wcześniejsze usunięcie recenzji.
Przeczytaj naszą Politykę Cookie, aby dowiedzieć się, jak długo pliki cookie pozostają aktywne.
W niektórych przypadkach, takich jak rozwiązywanie sporów, zapobieganie oszustwom i nadużyciom lub egzekwowanie naszych warunków ogólnych, możemy przechowywać Twoje dane osobowe po zakończeniu świadczenia produktów i usług.
2.3 Jeśli korzystasz z naszej aplikacji i składasz zamówienia przez aplikację
Możesz zdecydować się na pobranie i korzystanie z naszej aplikacji, również bez konta Moje Hunkemöller. Nasza aplikacja oferuje różne funkcje, z których możesz korzystać bez rejestracji, takie jak przeglądanie produktów, skanowanie informacji o produktach w naszych sklepach oraz wyszukiwanie sklepu w Twojej okolicy. Przetwarzamy Twoją geolokalizację wyłącznie w tym celu, jeśli wyraziłeś na to zgodę w aplikacji. Możesz składać zamówienia przez aplikację tylko wtedy, gdy posiadasz lub utworzysz konto Moje Hunkemöller i zostaniesz członkiem. Jeśli nie chcesz zostać członkiem, możesz złożyć zamówienie jako gość przez naszą mobilną stronę internetową. Aby pobrać i korzystać z aplikacji, potrzebujemy danych z Twojego smartfona lub tabletu: adresu IP, adresu MAC, modelu i systemu operacyjnego urządzenia.
Targetowanie za pomocą plików cookie: Jeśli wyraziłeś zgodę na użycie plików cookie w aplikacji, śledzimy sposób, w jaki korzystasz z aplikacji, tj. przeglądane treści, produkty dodane do koszyka, ale jeszcze nie zakupione, Twoje zachowania zakupowe, promocje w aplikacji, które oglądałeś lub z którymi wchodziłeś w interakcję, oraz potencjalne zainteresowania wynikające z takiego korzystania z aplikacji i zachowań zakupowych. Na podstawie tych informacji usprawniamy korzystanie z aplikacji i zakupy, dostosowując je do Ciebie – pokazując produkty, które mogą Ci się spodobać na podstawie zakupów innych klientów, najbliższy sklep, w którym produkty są dostępne, miejsce odbioru zamówienia, oferując kupony w aplikacji oraz wyświetlając bardziej trafne reklamy.
2.3.1 Jakie dane osobowe zbieramy?
Kiedy korzystasz z naszej aplikacji, wykorzystujemy następujące dane osobowe:
- Twój adres IP
- Adres MAC Twojego urządzenia
- Model i system operacyjny Twojego urządzenia
- Jeśli zaakceptowałeś pliki cookie w aplikacji, informacje zbierane za pomocą plików cookie stron trzecich, takie jak produkty, którymi się interesowałeś (przeglądanie, dodanie do koszyka)
- Czy chcesz otrzymywać powiadomienia push dotyczące zamówień, wiadomości, wydarzeń, promocji i innych komunikatów marketingowych
- Wiadomości w skrzynce odbiorczej aplikacji, które wysłaliśmy jako powiadomienia push
- Czy zapisałeś się na otrzymywanie komunikacji marketingowej przez e-mail
- Twoja geolokalizacja – aby pokazać Ci najbliższe sklepy i wysyłać powiadomienia marketingowe, gdy jesteś w pobliżu (ok. 100 metrów) jednego z naszych sklepów
- Jeśli napiszesz recenzję produktu w aplikacji: adres e-mail, imię i nazwisko oraz identyfikator zamówienia
- Pytania, prośby, opinie lub skargi
2.3.2 Dlaczego zbieramy te dane osobowe?
Kiedy korzystasz z naszej aplikacji, wykorzystujemy Twoje dane osobowe do następujących celów:
- Aby zapewnić funkcjonalności naszej aplikacji: utworzenie konta, aktualizacja konta, złożenie zamówienia, zapisanie Twoich rozmiarów, Sexy Shapes i Favourite Fits.
- Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie powiadomień push z komunikacją marketingową – aby przesyłać Ci takie komunikaty do skrzynki odbiorczej w aplikacji.
- Aby zapewnić obsługę klienta oraz odpowiednio rozpatrywać zwroty produktów, refundacje, pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Jeśli wyraziłeś zgodę na dostęp do lokalizacji urządzenia – aby wysyłać Ci powiadomienia push, gdy jesteś w pobliżu (ok. 100 metrów) sklepu Hunkemöller oraz pokazać najbliższy sklep. Przetwarzamy również, jak często znajdowałeś się w pobliżu naszych sklepów, aby mierzyć skuteczność kampanii reklamowych i promocji na poziomie zagregowanym. W zależności od typu i wersji systemu operacyjnego Twojego urządzenia możesz zdecydować, czy i kiedy udostępniasz nam lokalizację.
- Aby zabezpieczyć korzystanie z aplikacji oraz dane zapisane w aplikacji i naszych systemach.
- Aby analizować korzystanie z aplikacji, takie jak używane funkcje, przeglądane produkty i treści oraz porzucone koszyki, w sposób zagregowany w celu ogólnej poprawy i optymalizacji naszych produktów i usług, w tym sklepu internetowego.
- Jeśli napiszesz recenzję produktu w aplikacji – aby zbierać i wyświetlać recenzje na naszej stronie, analizować je zbiorczo w celu poprawy produktów, autentyczności, wykrywania oszustw i uwierzytelniania recenzji.
- Aby zapobiegać oszustwom lub kradzieży, prowadzić dochodzenia, rozwiązywać problemy lub je zgłaszać.
- Aby spełnić obowiązek prawny, nakaz sądowy lub dochodzić roszczeń prawnych bądź się przed nimi bronić.
2.3.3 Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych
Opieramy się na jednej z poniższych podstaw prawnych do przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem z naszej aplikacji:
Zgoda:
- Jeśli wyrazisz zgodę, wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe do przesyłania komunikatów marketingowych.
- Wysyłanie powiadomień push, w tym komunikatów marketingowych, jeśli wyraziłeś zgodę na ich otrzymywanie.
- Wykorzystanie geolokalizacji do pokazania najbliższych sklepów i wysyłania powiadomień push na podstawie lokalizacji, gdy jesteś w pobliżu (ok. 100 metrów) jednego z naszych sklepów.
- Jeśli wyrazisz zgodę na użycie plików cookie, zbieramy również informacje o korzystaniu z aplikacji i zwyczajach zakupowych, aby określić Twoje zainteresowania i preferencje.
Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, klikając link na dole każdego newslettera, kontaktując się z nami lub – jeśli posiadasz konto Moje Hunkemöller – w ustawieniach profilu. Przeczytaj naszą Politykę Cookie, aby dowiedzieć się, jak cofnąć zgodę na pliki cookie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej cofnięciem.
Wykonanie umowy z Tobą:
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w celu wykonania umowy z Tobą, tj. aby zapewnić funkcjonalności naszej aplikacji.
Obowiązek prawny:
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do spełnienia jednego z naszych obowiązków prawnych.
- Możemy zostać zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia Twoich danych osobowych na podstawie nakazu sądowego lub decyzji właściwego organu publicznego.
Uzasadniony interes:
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W Hunkemöller chcemy lepiej poznać naszych cenionych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które mogą im się podobać, oraz segmentujemy ich w określone grupy klientów na podstawie informacji uzyskanych lub przeanalizowanych z wykorzystaniem Twoich danych osobowych, w tym zachowań zakupowych i przeglądania, zwyczajów zakupowych, danych demograficznych i innych danych osobowych, jak opisano w sekcji „jakie dane osobowe zbieramy”. Dzięki temu możemy ulepszać naszą działalność, znajdując nowe sposoby na zapewnienie bardziej spersonalizowanego i płynnego doświadczenia zakupowego oraz zwiększenie satysfakcji klienta, np. poprzez rekomendowanie produktów lepiej dopasowanych do Ciebie, aby pomóc Ci w wyborze odpowiednich produktów i uczynić zakupy bardziej efektywnymi.
- Zmniejszenie ryzyka biznesowego poprzez wykrywanie i ograniczanie ryzyka kredytowego i oszustw oraz weryfikację Twojej tożsamości.
- Ocena i poprawa jakości naszych produktów i usług, w tym opracowywanie nowych produktów i usług, w celu rozwoju naszej działalności.
- Ochrona naszej działalności przed działaniami niezgodnymi z prawem poprzez wdrażanie środków bezpieczeństwa.
2.3.4 Jak pozyskaliśmy Twoje dane osobowe?
Pozyskujemy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie poprzez korzystanie z naszej aplikacji oraz informacje, które wprowadzasz w aplikacji, jeśli udzielisz nam dostępu do swojej lokalizacji lub gdy zadajesz pytania albo składasz prośby.
2.3.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Sama aplikacja nie przechowuje żadnych danych osobowych. Aplikacja ma dostęp wyłącznie do danych osobowych przechowywanych w systemach naszego dostawcy. Zobacz sekcję „Kto ma dostęp do Twoich danych osobowych”, aby uzyskać więcej informacji o naszych dostawcach. Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Dane osobowe pozyskane za pośrednictwem aplikacji są przechowywane przez okres 2 lat. Przeczytaj naszą Politykę Cookie, aby dowiedzieć się, jak długo pliki cookie pozostają aktywne. Jeśli napiszesz recenzję produktu w naszej aplikacji, przechowujemy Twoje dane osobowe przez okres 18 miesięcy, chyba że poprosisz nas o wcześniejsze usunięcie recenzji.
2.4 Jeśli odwiedzasz nasze sklepy stacjonarne
Monitoring wizyjny: W naszych sklepach prowadzony jest monitoring w celu ochrony nas i naszych cenionych klientów przed kradzieżą oraz zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników. Jeśli odwiedzasz nasze sklepy, zostaniesz poinformowany o obecności kamer CCTV za pomocą widocznych oznaczeń. W przypadku poważnych incydentów, takich jak kradzież, przekażemy odpowiednie nagrania z kamer właściwym organom, takim jak policja.
2.4.1 Jeśli odwiedzasz nasze sklepy
Kiedy odwiedzasz nasze sklepy lub robisz w nich zakupy, wykorzystujemy następujące dane osobowe:
- Jeśli kupujesz produkty: zaszyfrowany numer konta bankowego lub karty kredytowej, numer karty płatniczej, data i godzina płatności, zakupione produkty oraz dowód zakupu.
- Jeśli odbierasz produkty zamówione online: imię i nazwisko, data przybycia zamówienia, szczegóły zamówienia oraz dane płatności.
- Adres e-mail – jeśli chcesz otrzymać potwierdzenie zakupu e-mailem lub jeśli poinformujesz pracownika, że chcesz otrzymywać komunikację marketingową drogą mailową.
- Jeśli zwracasz produkty: nasi pracownicy mają dostęp do danych zamówienia, jeśli produkty zostały zamówione online, aby przetworzyć zwrot. Przetwarzamy również dane dotyczące zwrotu, tj. datę i godzinę zwrotu, zwrócone środki, zwrócone produkty oraz produkty, które zostały zatrzymane (jeśli dotyczy).
- Pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Nagrania z kamer CCTV.
2.4.2 Dlaczego zbieramy te dane osobowe?
Kiedy odwiedzasz nasze sklepy i robisz w nich zakupy, wykorzystujemy Twoje dane osobowe do następujących celów:
- Aby zapewnić obsługę klienta oraz odpowiednio rozpatrywać odbiory produktów, zwroty, refundacje płatności, pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Aby zabezpieczyć sklep, zapewnić bezpieczeństwo pracowników i klientów oraz zapobiegać incydentom, ograniczać je lub je rozwiązywać.
- Jeśli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej drogą mailową – aby przesyłać Ci takie komunikaty.
- Aby analizować wizyty, odbiory, zakupy i zwroty w naszych sklepach w sposób zagregowany w celu ogólnej poprawy i optymalizacji naszych produktów, usług i działań marketingowych.
- Aby zapobiegać kradzieży, prowadzić dochodzenia, rozwiązywać problemy lub je zgłaszać.
- Aby spełnić obowiązek prawny, nakaz sądowy lub dochodzić roszczeń prawnych bądź się przed nimi bronić.
2.4.3 Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych
Zgoda:
- Jeśli wyrazisz zgodę, wykorzystujemy Twoje dane kontaktowe do przesyłania komunikatów marketingowych lub wyświetlania odpowiednich reklam na platformach społecznościowych, z których korzystasz, takich jak Facebook i Instagram.
- Możesz w każdej chwili wycofać zgodę na otrzymywanie komunikacji marketingowej, klikając link na dole każdego newslettera, kontaktując się z nami lub – jeśli posiadasz konto Moje Hunkemöller – w ustawieniach profilu. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej cofnięciem.
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w celu wykonania umowy z Tobą, tj. w związku z realizacją zakupów, w tym odbiorem w sklepie lub zwrotami.
Obowiązek prawny:
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do spełnienia jednego z naszych obowiązków prawnych.
- Jesteśmy zobowiązani do przetwarzania Twoich danych w celu spełnienia wymogów księgowych.
- Jeśli chcesz odzyskać VAT od zakupu, musimy przetwarzać Twoje dane osobowe w tym celu.
- Jesteśmy również zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów w celu spełnienia minimalnych obowiązków podatkowych.
- Możemy zostać zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia Twoich danych osobowych na podstawie nakazu sądowego lub decyzji właściwego organu publicznego.
Uzasadniony interes:
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W Hunkemöller chcemy lepiej poznać naszych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które lubią. Dzięki temu nasi pracownicy mogą proponować bardziej trafne sugestie, co zwiększa satysfakcję klienta.
- Ocena i poprawa jakości naszych produktów, w tym opracowywanie nowych produktów i usług, w celu rozwoju naszej działalności.
- Ochrona naszej działalności, pracowników i klientów przed działaniami niezgodnymi z prawem oraz zapewnienie ich bezpieczeństwa poprzez wdrażanie środków ochrony.
2.4.4 Jak pozyskaliśmy Twoje dane osobowe?
Pozyskujemy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, gdy odwiedzasz nasz sklep, dokonujesz zakupu, odbierasz lub zwracasz produkty, wymieniasz Passion Points lub kredyty jako członek, lub gdy zadajesz pytania albo składasz prośby.
2.4.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których zostały zebrane.
Dane transakcyjne są przechowywane maksymalnie przez 7 lat na wypadek kontroli podatkowej. W przypadku odbioru zamówień online (click & collect) i zwrotów: tylko pracownicy sklepu mają dostęp do Twoich danych osobowych w okresie zwrotu lub odbioru zamówienia. Po tym okresie zamówienie nie jest już widoczne dla pracowników sklepu. Podpisane formularze odbioru są przechowywane przez 6 miesięcy.
Nagrania z kamer CCTV są przechowywane maksymalnie przez 30 dni, a następnie usuwane. Uwaga: w zależności od kraju okres ten może być krótszy. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat okresu przechowywania nagrań z kamer, skontaktuj się z nami pod adresem DPO@hunkemoller.com.
2.5 Jeśli bierzesz udział w wydarzeniach lub konkursach
Jeśli bierzesz udział w wydarzeniu lub konkursie organizowanym dla naszych klientów, zależy nam na ochronie Twojej prywatności i zbieramy wyłącznie niezbędne informacje.
2.5.1 Jakie dane osobowe zbieramy?
Jeśli bierzesz udział w naszych wydarzeniach lub konkursach, przetwarzamy następujące dane osobowe:
- (pełne) imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Adres domowy
- Numer karty członkowskiej (jeśli dotyczy)
2.5.2 Dlaczego zbieramy te dane osobowe?
Jeśli bierzesz udział w naszych wydarzeniach lub konkursach, wykorzystujemy Twoje dane osobowe do następujących celów:
- Aby umożliwić Ci udział i sprawdzić, czy kwalifikujesz się do udziału w wydarzeniu lub konkursie.
- Aby komunikować się z Tobą w sprawie udziału w naszych wydarzeniach i konkursach.
- Aby przekazać Ci nagrodę, jeśli wygrasz.
- Aby analizować i oceniać udział w wydarzeniach i konkursach na poziomie ogólnym i zagregowanym oraz je ulepszać, tak aby nasi klienci czerpali z nich jeszcze więcej radości.
2.5.3 Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych
Opieramy się na jednej z poniższych podstaw prawnych do przetwarzania Twoich danych osobowych:
- Wykonanie umowy z Tobą:
- Jeśli bierzesz udział w wydarzeniu lub konkursie, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu realizacji umowy z Tobą, tj. aby umożliwić Ci udział, dać szansę na wygraną, ustalić, czy wygrałeś, i przekazać nagrodę.
- Uzasadniony interes:
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, jeśli jest to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów.
- Analizujemy sukces naszych wydarzeń i konkursów, uwzględniając liczbę, typ i dane demograficzne uczestników oraz ich zaangażowanie. Dzięki temu możemy je ulepszać i zwiększać satysfakcję klientów.
2.5.4 Jak pozyskaliśmy Twoje dane osobowe?
Otrzymujemy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, gdy bierzesz udział w wydarzeniu lub konkursie.
2.5.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których zostały zebrane, maksymalnie przez 2 miesiące po zakończeniu wydarzenia lub konkursu, w którym brałeś udział.
2.6 Jeśli kontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta
Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów, w tym telefonicznie, e-mailem lub czatu (np. Facebook Messenger lub inne media społecznościowe). Jeśli kontaktujesz się z nami przez e-mail, możesz zostać zaproszony do wypełnienia ankiety dotyczącej Twoich doświadczeń z obsługą klienta. Twoje odpowiedzi są wykorzystywane wyłącznie w celu poprawy jakości obsługi.
2.6.1 Jakie dane osobowe zbieramy?
Przetwarzamy następujące dane osobowe:
- Nagranie głosowe rozmowy
- Kopia korespondencji
- Data korespondencji
- Źródło korespondencji
- Powód korespondencji
- Rozwiązanie korespondencji
- Data rozwiązania korespondencji
- Imię i nazwisko oraz dane kontaktowe
2.6.2 Dlaczego zbieramy te dane osobowe?
Wykorzystujemy Twoje dane osobowe do następujących celów:
- Aby zapewnić Ci obsługę klienta
- Aby przetworzyć Twoje zapytanie/prośbę
- Aby szkolić naszych pracowników obsługi klienta
- Aby ulepszać nasze usługi
- Aby przesłać Ci ankietę dotyczącą Twoich doświadczeń z obsługą klienta
2.6.3 Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych
Opieramy się na jednej z poniższych podstaw prawnych do przetwarzania Twoich danych osobowych:
- Wykonanie umowy z Tobą: przetwarzamy Twoje dane osobowe, aby zapewnić Ci żądaną obsługę klienta i odpowiedzieć na Twoje pytania.
- Uzasadniony interes: w Hunkemöller chcemy lepiej poznać naszych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które lubią. Dzięki temu nasi pracownicy mogą proponować bardziej trafne sugestie, co zwiększa satysfakcję klienta. Oceniamy i poprawiamy jakość naszych produktów i usług, w tym opracowujemy nowe produkty i usługi, aby rozwijać naszą działalność.
2.6.4 Jak pozyskaliśmy Twoje dane osobowe?
Pozyskujemy Twoje dane osobowe bezpośrednio od Ciebie, gdy kontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak rozmowa telefoniczna, e-mail lub czat (np. przez media społecznościowe), lub gdy wypełniasz ankietę dotyczącą swoich doświadczeń z obsługą klienta.
2.6.5 Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?
Przechowujemy Twoje dane osobowe nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których zostały zebrane. Jeśli kontaktujesz się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie, nagranie rozmowy może być przechowywane przez 12 miesięcy w celach szkoleniowych i poprawy jakości usług. Jeśli kontaktujesz się z nami przez e-mail lub czat (np. przez media społecznościowe), kopia tej korespondencji może być przechowywana przez 24 miesiące w celach szkoleniowych, poprawy jakości usług oraz w przypadku reklamacji. Pamiętaj, że niektóre platformy społecznościowe znajdują się poza UE i mogą lokalnie przechowywać kopie korespondencji. Jeśli wypełnisz ankietę dotyczącą obsługi klienta, Twoje odpowiedzi będą przechowywane przez 12 miesięcy. Po upływie okresów przechowywania informacje dotyczące obsługi klienta zostaną zanonimizowane.
3. KTO MA DOSTĘP DO TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Twoje dane osobowe mogą być zbierane, udostępniane i przetwarzane przez każdą jednostkę należącą do grupy Hunkemöller, w szczególności przez lokalną spółkę zależną w Twoim kraju w związku z lokalnymi wydarzeniami, promocjami i komunikacją, zakupami w naszym sklepie internetowym, obsługą Twoich pytań lub próśb oraz przestrzeganiem obowiązujących lokalnych przepisów prawa. Wdrożyliśmy odpowiednie umowy i wewnętrzne polityki w ramach naszej grupy, aby zapewnić ochronę Twoich danych osobowych. Dane są przetwarzane przez osoby pracujące dla nas lub w naszym imieniu, wyłącznie na zasadzie „need-to-know” i tylko w celach określonych w niniejszej Polityce Prywatności.
Korzystamy z usług zewnętrznych dostawców w zakresie zarządzania relacjami z klientami (CRM), kampanii e-mail marketingowych, reklamy online, analiz klientów (np. Selligent), badań satysfakcji klientów (np. The Choice), publikowania i udostępniania treści w mediach społecznościowych (np. Flowbox), realizacji zamówień, dostaw, zwrotów, refundacji, dostawców usług płatniczych (np. Adyen N.V.) oraz usług IT. W ramach świadczenia usług dane osobowe są przetwarzane w naszym imieniu przez zewnętrznych dostawców. W przypadku korzystania z usług takich podmiotów jako podmiotów przetwarzających dane, zawarliśmy z nimi umowy powierzenia przetwarzania zgodne z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, aby zapewnić właściwe i bezpieczne przetwarzanie danych oraz zgodność z międzynarodowymi ograniczeniami dotyczącymi transferu danych.
Reklamy i oferty
Aby nasza komunikacja marketingowa online była bardziej efektywna, współpracujemy z różnymi dostawcami mediów społecznościowych, wyszukiwarek i sieci reklamowych („Partnerzy reklamowi”). W zależności od Twoich ustawień dotyczących plików cookie, Twoje dane osobowe mogą być udostępniane takim podmiotom jak Facebook i Google w ramach sieci reklamowych online.
Partnerzy reklamowi wykorzystują informacje przekazane przez nas oraz zebrane za pomocą plików cookie i innych technologii do przewidywania Twoich preferencji i zainteresowań, aby dopasować reklamy w przestrzeniach reklamowych dostępnych w ich sieciach. Praktyka ta znana jest jako „retargeting”. Partnerzy reklamowi używają plików cookie i podobnych technologii do śledzenia Twojego korzystania z naszych stron i usług na podstawie danych zapisanych na Twoim urządzeniu lub w aplikacjach. Więcej informacji o plikach cookie i technologiach śledzących znajdziesz w naszej Polityce Cookie.
Aby dopasować treści do Twoich zainteresowań, możemy wykorzystywać informacje, które od Ciebie otrzymaliśmy podczas zapisu do newslettera, utworzenia konta lub dokonania zakupu. Możemy udostępniać te dane, np. zaszyfrowany adres e-mail, podmiotom takim jak Facebook i Google, aby wyświetlać Ci odpowiednie reklamy na stronach i aplikacjach osób trzecich. W tym celu Twoje dane są porównywane z bazą danych danego podmiotu. Jeśli zostanie znalezione dopasowanie, zobaczysz promocyjne i trafne treści w swoim feedzie lub wyszukiwarce. Jeśli nie zostanie znalezione dopasowanie, Twoje dane zostaną bezpiecznie usunięte.
Jeśli nie chcesz, abyśmy udostępniali Twoje dane w tym celu podmiotom trzecim, możesz w każdej chwili wycofać zgodę na działania marketingowe. Możesz to zrobić w ustawieniach plików cookie w sekcji „O nas” na dole strony.
Hunkemöller nie ma kontroli nad polityką prywatności tych partnerów reklamowych i dostawców mediów społecznościowych. Przeczytaj ich polityki prywatności, aby dowiedzieć się, jak przetwarzają Twoje dane osobowe. Jeśli udostępniasz treści w mediach społecznościowych, które zostały opublikowane przez nas za Twoją zgodą, treści te stają się publicznie dostępne i mogą być udostępniane lub wykorzystywane przez osoby trzecie bez naszej wiedzy i zgody. Hunkemöller nie ma możliwości ani odpowiedzialności za przetwarzanie lub usunięcie treści pozyskanych lub udostępnionych przez takie podmioty. Możesz skontaktować się bezpośrednio z tymi podmiotami, aby poprosić o usunięcie treści.
4. JAK PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE POZA EOG?
Przetwarzanie Twoich danych osobowych może obejmować ich przekazanie w ramach grupy Hunkemöller lub do zewnętrznego dostawcy usług poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W stosownych przypadkach podjęliśmy odpowiednie środki ostrożności w celu przekazania danych osobowych do kraju spoza EOG, jeśli kraj ten nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, w tym poprzez zawarcie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską w celu ochrony Twoich danych osobowych.
5. JAK CHRONIMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne. Aby zapobiec ich utracie, nieautoryzowanemu dostępowi, ujawnieniu lub modyfikacji, wdrożyliśmy odpowiednie środki fizyczne, techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych, które zbieramy i przetwarzamy.
Wszyscy nasi pracownicy oraz zewnętrzni dostawcy usług działający jako podmioty przetwarzające dane (tj. przetwarzający dane osobowe w naszym imieniu), którzy mają dostęp do danych osobowych i uczestniczą w ich przetwarzaniu, są zobowiązani do zachowania poufności tych danych.
6. JAKIE SĄ TWOJE PRAWA DOTYCZĄCE PRYWATNOŚCI?
Jako osoba, której dane dotyczą, masz następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
- Prawo dostępu: Masz prawo zażądać potwierdzenia, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, a jeśli tak, otrzymasz ich kopię.
- Prawo do sprostowania danych: Masz prawo zażądać poprawienia danych osobowych, jeśli uważasz, że są one nieprawidłowe lub niekompletne. Możesz również zaktualizować swoje dane przez konto Moje Hunkemöller lub aplikację.
- Prawo do usunięcia danych: Masz prawo zażądać usunięcia danych osobowych w określonych przypadkach, np. gdy sprzeciwiasz się przetwarzaniu lub kwestionujesz ich prawidłowość.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania: Masz prawo ograniczyć przetwarzanie danych w określonych okolicznościach, np. gdy kwestionujesz ich prawidłowość lub sprzeciwiasz się przetwarzaniu. Nie uniemożliwia to nam ich przechowywania.
- Prawo do przenoszenia danych: Masz prawo otrzymać dane osobowe, które nam przekazałeś (w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytu maszynowego formacie), i przekazać je innemu podmiotowi lub poprosić nas o ich przekazanie, jeśli jest to technicznie możliwe.
- Prawo do sprzeciwu: Masz prawo zażądać zaprzestania przetwarzania danych osobowych, chyba że wykażemy ważne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania lub gdy jest to konieczne do dochodzenia roszczeń.
- Prawo do cofnięcia zgody: Masz prawo w każdej chwili cofnąć zgodę, jeśli przetwarzanie danych odbywa się na jej podstawie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem.
- Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Masz prawo złożyć skargę do lokalnego organu nadzorczego, jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu przetwarzania Twoich danych osobowych.
Możesz przesłać nam swoje żądania dotyczące prywatności za pośrednictwem formularza żądania prywatności. Twoje pytania i prośby zostaną rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. Jeśli zażądasz informacji o swoim koncie lub jego usunięcia, przechowujemy te żądania, aby zapewnić ich terminową realizację. Informacje te są usuwane po 6 miesiącach od zakończenia realizacji żądania.
7. NASZE DANE KONTAKTOWE
Skontaktuj się z naszą główną siedzibą:
Hunkemöller BV
Koos Postemalaan 8
1217 ZC Hilversum
PO Box 386, 1200 AJ Hilversum, Niderlandy
Jeśli masz pytania dotyczące niniejszej Polityki Prywatności lub uważasz, że Twoje prawa jako osoby, której dane dotyczą, nie zostały właściwie uwzględnione, wyślij wiadomość e-mail na adres: DPO@hunkemoller.com.