- Strona główna
- Privacystatement
Oświadczenie o ochronie danych osobowych spółki Hunkemöller
Hunkemöller B.V. Spólka Hunkemöller i jego spółki zależne (zwane dalej również „Hunkemöller” lub „my”) zobowiązują się do ochrony danych osobowych użytkownika. Gdy użytkownik odwiedza nasze sklepy, korzysta z naszego sklepu internetowego lub aplikacji, kupuje nasze produkty, gdy staje się członkiem Hunkemöller lub gdy zapewniamy obsługę klienta, ważne jest dla nas, aby wykorzystywać jego dane osobowe w sposób ostrożny i bezpieczny oraz przejrzysty. W niniejszym oświadczeniu o ochronie prywatności wyjaśniamy, kiedy gromadzimy dane osobowe, jakie dane osobowe zbieramy, w jaki sposób wykorzystujemy te dane osobowe i jak długo przechowujemy dane osobowe w odniesieniu do naszych sklepów, sklepu internetowego i aplikacji. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności zostało zaktualizowane w dniu 07.06.2022.
Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności może być aktualizowane w przypadku nowych wydarzeń, takich jak zmiany w sposobie wykorzystywania przez nas danych osobowych użytkowników lub w celu odzwierciedlenia zmian w wymogach prawnych. W przypadku aktualizacji powiadomimy użytkownika o tym w niniejszym Oświadczeniu o ochronie danych osobowych. W przypadku aktualizacji, powiadomimy Cię o tym w niniejszym Oświadczeniu o ochronie danych osobowych.
INDEX
1. KTO JEST ODPOWIEDZIALNY ZA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA?
Hunkemöller B.V. is the main data controller responsible for the processing of your personal data. If you have any questions about our Privacy Statement or want to exercise your rights as explained in our Privacy Statement, please let us know.
2. KIEDY GROMADZIMY DANE OSOBOWE I KIEDY MA ZASTOSOWANIE NINIEJSZE OŚWIADCZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH?
2.1 Jeżeli użytkownik zostanie członkiem programu lojalnościowego (w sklepie lub przez Internet) Hunkemöller i założy konto My Hunkemöller
- Dostosowanie komunikacji marketingowej do zainteresowań użytkownika: Jako członek programu lojalnościowego użytkownik będzie otrzymywać pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub, w zależności od wyboru plików cookie , spersonalizowane reklamy w Internecie (więcej szczegółów można znaleźć w punkcie 3 niniejszej Polityki ochrony danych osobowych), oferty, informacje o naszych promocjach i wydarzeniach, sugestie produktów i rekomendacje, którymi użytkownik może być zainteresowany, które są jeszcze bardziej istotne dla zakupów użytkownika przez Internet u nas, jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od nas komunikacji marketingowej.
- Personalizacja i targetowanie z użyciem plików cookie: Jeśli użytkownik jest zalogowany na swoim koncie My Hunkemöller jako członek programu lojalnościowego i wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie za pośrednictwem banera plików cookie w naszym sklepie internetowym lub w aplikacji, zbieramy produkty lub treści, które użytkownik oglądał, produkty, które dodał do koszyka, ale jeszcze nie kupił, aby śledzić jego zwyczaje zakupowe, reklamy, które oglądał lub z którymi się komunikował oraz jego potencjalne zainteresowania wynikające z takiego zachowania podczas przeglądania.
Oczywiście, użytkownik może zawsze zrezygnować z używania karty członkowskiej przy zakupie produktów w jednym z naszych sklepów, sklepie internetowym lub aplikacji, lub nie logować się na swoje konto My Hunkemöller przy zamawianiu produktów w naszym sklepie internetowym lub aplikacji. Jednakże, użytkownik nie będzie mógł w pełni korzystać z karty członkowskiej i nie otrzyma Punktów Pasji za takie zakupy.
Zarządzanie kartą członkowską i danymi osobowymi: Oprócz kontaktu z nami za pomocą poniższych danych kontaktowych, użytkownik może również bezpośrednio zarządzać swoimi ustawieniami prywatności (wyrazić zgodę lub wycofać zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych) lub dostosować lub poprawić swój adres, adres e-mail, preferencje i dane dotyczące rozmiaru za pośrednictwem konta My Hunkemöller. Aby anulować swoje członkostwo, skontaktuj się z nami
- „Dzieci a członkostwo w programie lojalnościowym i zakupy w Internecie: aby zostać członkiem Hunkemöller, trzeba mieć ukończone 12 lat. Jeśli użytkownik ma więcej niż 12 lat, ale mniej niż 16, nadal może zostać członkiem programu lojalnościowego, ale nie będzie otrzymywać od nas informacji marketingowych i będziemy przetwarzać jego dane osobowe tylko w przypadku zakupu produktów w jednym z naszych sklepów, aby mógł zbierać, zarządzać i wymieniać Punkty Pasji i kredyty w naszych sklepach. Aby dokonywać zakupów w Internecie, trzeba mieć ukończone 16 lat.
- Jeśli użytkownik ma mniej niż 16 lat, nie może dokonywać zakupów w naszym sklepie internetowym lub za pośrednictwem aplikacji. Nie gromadzimy celowo danych osobowych dzieci poniżej 12 roku życia. Jeśli użytkownik jest rodzicem lub opiekunem prawnym i ma powody sądzić, że jego dziecko w wieku poniżej 12 lat przekazało nam dane osobowe, prosimy o wysłanie do nas wiadomości e-mail przy użyciu poniższych informacji kontaktowych lub wysłanie wiadomości e-mail do naszego inspektora ochrony danych na adres Privacy@hunkemoller.com, a my postaramy się usunąć te informacje z naszych baz danych.
- Odbieranie zamówień w Internecie lub zwrot produktów zamówionych w Internecie w jednym z naszych sklepów:
- Przy odbiorze zamówienia w jednym z naszych sklepów prosimy o okazanie wiadomości e-mail/SMS (np. e-mail z potwierdzeniem) zawierającej imię i nazwisko pierwotnego nabywcy oraz numer zamówienia jako dowód zakupu. Jeśli ktoś inny odbierze przesyłkę użytkownika, prosimy tę osobę o okazanie dokumentu tożsamości z jej nazwiskiem i podpisem (np. dowód osobisty, prawo jazdy lub karta kredytowa). Osoba odbierająca zostanie również poproszona o okazanie wiadomości e-mail/SMS zawierającej imię i nazwisko pierwotnego nabywcy oraz numer zamówienia. Nie będziemy kopiować ani zbierać informacji o tożsamości z dokumentu tożsamości użytkownika. Rejestrujemy jedynie imię i nazwisko, datę przybycia zamówienia i jego odbioru, szczegóły dotyczące zamówienia i płatności oraz wszelkie uwagi na formularzu odbioru, który należy podpisać przy odbiorze produktu w jednym z naszych sklepów. Podpisane formularze odbioru są przechowywane przez 6 miesięcy.
2.1.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
W celu zapewnienia użytkownikowi wszystkich korzyści wynikających z posiadania karty członkowskiej oraz umożliwienia użytkownikowi dokonywania zakupów w sposób bardziej spersonalizowany, dostosowany do jego zainteresowań, preferencji, życzeń i upodobań, gromadzimy i wykorzystujemy następujące dane osobowe użytkownika, w zależności od tego, czy aktywował kartę członkowską (jeżeli użytkownik nie aktywował jeszcze konta Mykemöller, przetwarzamy jedynie dane rejestracyjne podane przez użytkownika w sklepie oraz dane dotyczące zakupów dokonanych w sklepie w celu dostarczenia Punktów Pasji i zarządzania nimi), uzupełniliśmy dane rejestracyjne użytkownika konta My Hunkemöller oraz jego interakcje z nami:
-
- (Pełne) imię i nazwisko
- Data urodzenia
- Pełny adres (domowy) (do wystawienia faktury))
- Adres pocztowy (wysyłka)
- Adres e-mail
- Numer karty członkowskiej
- Numer(-y) telefonu(-ów))
- Płeć
- Naliczone i zrealizowane Punkty Pasji
- Kredyt i kredyt umorzony redeemed credit
- Zakupy w sklepie i produkty zdobyte w sprzedaży internetowej, ich rozmiar, kolor, cena i inne szczegóły dotyczące produktu
- Miejsce zakupu produkty, np. w którym sklepie
- Czas i data zakupów
- Zwrócone produkty, data wyrażenia chęci zwrotu produktów, data zwrotu produktów..
- Rozmiary (rozmiar biustonosza, rozmiar halki, rozmiar mody)
- Sexy Shape(s)
- Favourite Fit(s)
- Fakt wyrażenia zgody przez użytkownika na otrzymywanie informacji marketingowych za pośrednictwem danego kanału (w Internecie, w sklepie, aplikacji) oraz daty i godziny. .
- Szczegóły płatności: numer konta bankowego, numer karty bankowej lub kredytowej, godzina i data płatności. Nie przechowujemy numerów kont bankowych ani kart kredytowych (o ile użytkownik nie wyraził na to zgody, przechowujemy je w stanie zaszyfrowania, aby użytkownik nie musiał podawać tych informacji przy kolejnym zakupie) po pomyślnym zakończeniu transakcji. Udostępniamy dane osobowe użytkownika wyłącznie firmom obsługującym karty kredytowe i innym dostawcom usług płatniczych w celu dokonania płatności za transakcję zawartą przez użytkownika.
- Fakt zapłaty przez użytkownika za swoje zamówienie po dostawie, w zależności od tego, czy wybrana przez niego osoba trzecia uznała go za dłużnika. Te strony trzecie będą sprawdzać zdolność kredytową użytkownika i weryfikować pod kątem oszustw. Nie otrzymujemy rzeczywistych wyników kontroli kredytów i oszustw. Dowiadujemy się jedynie, czy zamówienie może zostać zrealizowane.
- Fakt polubienia lub udostępnienia naszych postów przez użytkownika w mediach społecznościowych, takich jak Facebook lub Instagram i uzyskania przez niego dodatkowych Punktów Pasji za takie polubienia lub udostępnienia.
- Kategorie nabytych produktów. Statement.
- Fakt dokonania przez użytkownika zakupu produktów w naszym sklepie internetowym lub aplikacji: • Adres dostawy: adres dostawy użytkownika zostaje udostępniony naszym zewnętrznym partnerom dostawczym/transportowym, którzy dbają o dostawę zakupów użytkownika na jego adres dostawy. • Adres rozliczeniowy • Szczegóły płatności (więcej informacji znajdziesz w części Szczegóły płatności). Twoje płatności w Internecie są obsługiwane przez zewnętrznego dostawcę usług płatniczych, Adyen N.V. • Notka osobista (opcjonalnie przy zakupie prezentu) • Numer śledzenia i monitorowania • Jeśli użytkownik zdecyduje się odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów, jego miejsce odbioru. • Fakt zaakceptowania przez użytkownika plików cookie w naszym sklepie internetowym lub aplikacji i zalogowania na swoje konto My Hunkemöller, informacje zbierane za pośrednictwem plików cookie w naszym sklepie internetowym, na które użytkownik wyraził zgodę, takie jak przeglądane strony internetowe, produkty, którymi użytkownik wykazał zainteresowanie poprzez kliknięcie produktu, obejrzenie go lub dodanie do koszyka lub poprzez kliknięcie reklamy. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookies, aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, informacji zbieranych za ich pomocą oraz sposobu ich wykorzystywania przez firmę Hunkemöller. Pliki cookie. • Segment odbiorców, który odpowiada zwyczajom zakupowym użytkownika w sklepie i w Internecie, jego grupie demograficznej, preferencjom, produktom, które oglądał lub którymi był zainteresowany oraz jego danym dotyczącym rozmiaru. • Pytania, prośby, opinie lub skargi. • Recenzje naszych produktów, które użytkownik zamieszcza na stronie internetowej. Aby uzyskać więcej informacji na temat danych osobowych, które gromadzimy i wykorzystujemy, gdy użytkownik odwiedza nasze sklepy i kupuje produkty lub korzysta z naszego sklepu internetowego i składa zamówienia (bez konta), korzysta z naszej aplikacji lub uczestniczy w wydarzeniach, należy zapoznać się z odpowiednimi sekcjami niniejszego oświadczenia o ochronie prywatności.
- Aby przyznać użytkownikowi Punkty Pasji, w oparciu o jego zakupy i polubienia na mediach społecznościowych, zarządzać jego Punktami Pasji i umożliwić mu skorzystanie z Punktów Pasji i kredytów.
- Aby przyznać użytkownikowi Punkty Pasji lub inne niespodzianki w dniu Twoich urodzin.
- Aby zapewnić użytkownikowi spersonalizowane i bardziej odpowiednie oferty, zniżki, zaproszenia, sugestie i zalecenia w Internecie i w sklepie dostosowane do użytkownika w oparciu o Twoje dane osobowe zebrane w naszych sklepach lub przez Internet w naszym sklepie internetowym lub aplikacji, w tym jego zakupy, w ramach których nabył te produkty, np. w którym sklepie, dane dotyczące rozmiaru, Sexy Shapes, Favourite Fits, datę urodzenia, punkty Passion i saldo kredytowe, oglądane produkty i oglądane reklamy, produkty dodane do koszyka w Internecie lub reklamy, z którymi wchodził w interakcję.
- Jeżeli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, takich jak biuletyny i powiadomienia push za pośrednictwem Aplikacji, będziemy wykorzystywać jego dane kontaktowe do wysyłania mu informacji marketingowych.
- Jeśli użytkownik wyraził na to zgodę, w celu wyświetlania mu odpowiednich reklam w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram lub w witrynach internetowych osób trzecich, takich jak wyszukiwarki lub reklamy osób trzecich, które mogą pojawiać się w innych witrynach internetowych osób trzecich, które użytkownik odwiedza.
- Aby skontaktować się z użytkownikiem w sprawie ważnych informacji dotyczących jego karty członkowskiej, Punktów Pasji i kredytów lub zakupów, w tym potwierdzenia zamówienia..
- Aby przetwarzać zakupy, zamówienia, płatności, deklaracje i polecenia zapłaty.
- Aby zarządzać kontem My Hunkemöller, z którego użytkownik korzysta jako członek programu lojalnościowego.
- Aby zapewnić użytkownikowi funkcjonalność konta My Hunkemöller poprzez umożliwienie śledzenia list życzeń, łatwiejsze i szybsze składanie zamówień oraz składanie zamówień podobnych do poprzednich zamówień.
- Aby zapewnić obsługę klienta i właściwie obsłużyć i odpowiedzieć na pytania, prośby, opinie lub skargi użytkownika
- Zabezpieczanie konta My Hunkemöller i naszych systemów
- Aby dokonać analizy wykorzystania kart członkowskich, zakupionych produktów, wykorzystanych usług i porzuconych koszyków w naszym sklepie internetowym na zasadzie zbiorczej w celu poprawy i optymalizacji naszych produktów i usług, w tym oferty w sklepie i w Internecie, na zasadzie ogólnej..
- Aby zapobiegać, badać, zajmować się lub zgłaszać oszustwa lub kradzieże..
- Aby spełnić obowiązek prawny, wykonać nakaz sądowy lub dochodzić lub bronić się przed roszczeniami prawnymi.
- Consent
- Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, wykorzystamy jego dane kontaktowe do wysyłania mu informacji marketingowych lub wyświetlania odpowiednich reklam na platformach mediów społecznościowych, z których korzysta, takich jak Facebook, Instagram, Snapchat i Pinterest.
- Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę na stosowanie przez nas plików cookie, zbieramy również informacje o jego zwyczajach związanych z przeglądaniem stron internetowych i dokonywaniem zakupów w celu określenia jego zainteresowań i upodobań oraz powiązania tych informacji z kontem Mój Hunkemöller, jeżeli użytkownik jest zalogowany. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookies, aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, informacji zbieranych za ich pomocą oraz sposobu ich wykorzystywania przez firmę Hunkemöller.
Zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych można wycofać w dowolnym momencie na dole każdego otrzymywanego newslettera, kontaktując się z nami lub posiadając konto My Hunkemöller w swoim profilu. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookie, aby dowiedzieć się, jak w każdej chwili wycofać swoją zgodę na pliki cookie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem wykorzystania przez nas danych osobowych użytkownika przed jej wycofaniem. .
- Wykonywanie umowy z użytkownikiem
- Jeśli użytkownik jest członkiem, przetwarzamy jego dane osobowe również w celu zawarcia i wykonania umowy z nim, a mianowicie w celu realizacji programu członkowskiego i zaoferowania korzyści z niego wynikających. Zapewnia to nagradzanie Punktami Pasji, zarządzanie Punktami Pasji, wymianę Punktów Pasji i kredytów, niespodziankę urodzinową, możliwość uczestniczenia w ekskluzywnych wydarzeniach dla członków oraz obsługę zakupów w sklepie lub przez Internet. Potrzebujemy danych osobowych użytkownika do realizacji programu członkowskiego oraz do obsługi zakupów i zwrotów. Jeśli użytkownik nie aktywuje swojej karty członkowskiej lub nie ukończy rejestracji w całości, nie będzie mógł zrealizować zebranych Punktów Passion. Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami korzystania z karty członkowskiej tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
- Aby zapewnić użytkownikom funkcjonalność konta My Hunkemöller.
- Obowiązek prawny
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to konieczne do wypełnienia jednego z naszych zobowiązań prawnych.- Jesteśmy zobowiązani do przetwarzania danych uzytkownika w celu spełnienia wymogów księgowych.
- Jesteśmy również zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów, aby spełnić wymogi fiskalne dotyczące minimalnego okresu przechowywania danych.
- Możemy być również zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia danych osobowych użytkownika na podstawie nakazu sądowego lub nakazu wydanego przez właściwy organ publiczny.
- Prawnie uzasadnione interesy
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:- Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W Hunkemöller lubimy poznawać naszych cenionych użytkowników, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które kochają, a także dzielić ich na określone grupy docelowe klientów na podstawie informacji uzyskanych lub przeanalizowanych w oparciu o dane osobowe użytkownika, w tym zachowania związane z zakupami i przeglądaniem stron internetowych, nawykami zakupowymi, danymi demograficznymi i innymi danymi osobowymi opisanymi w części „Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy”. Pozwala nam to udoskonalać naszą działalność poprzez znajdowanie nowych sposobów, aby zapewnić użytkownikowi bardziej spersonalizowane i bezproblemowe zakupy oraz zwiększyć jego zadowolenie, na przykład poprzez polecanie produktów lepiej dopasowanych do użytkownika, aby pomóc mu wybrać odpowiednie produkty, które będzie chętnie nosił, oraz aby zakupy były dla niego bardziej efektywne.
- Możemy wysłać użytkownikowi wiadomość w ciągu 1 godziny, jeśli jest zalogowany lub chce zrealizować zamówienie na produkty, które zostały dodane i pozostawione w koszyku w naszym sklepie internetowym po zamknięciu naszego sklepu internetowego lub aplikacji, aby zarządzać zapasami, zwiększyć zadowolenie klienta poprzez przypomnienie o (sprzedaży) produktów, które użytkownik chciał kupić i w ten spsoób usprawniać działanie naszej firmy.
- Ograniczać ryzyko biznesowe poprzez wykrywanie i zmniejszanie ryzyka kredytowego i oszustw oraz weryfikację tożsamości użytkownika.
- Oceniać i poprawiać jakość naszych produktów, w tym opracowywać nowe produkty i usługi, aby usprawnić naszą działalność.
-
- Oceniać i poprawiać jakość naszych produktów, w tym opracowywać nowe produkty i usługi, aby usprawnić naszą działalność.
2.1.2 Z jakiego powodu gromadzimy dane osobowe?
Kiedy użytkownik staje się członkiem programu lojalnościowego, wykorzystujemy jego dane osobowe do następujących celów:
2.1.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych członkowskich użytkowników:
2.1.4 W jaki sposób uzyskujemy dane osobowe użytkownika?
Możemy uzyskać dane osobowe użytkownika bezpośrednio od niego, np. podczas rejestracji lub aktywacji karty członkowskiej, zakładania konta My Hunkemöller, odwiedzania naszego sklepu internetowego, korzystania z naszej aplikacji, składania zamówień, dokonywania zakupów w sklepie, zadawania pytań lub przekazywania informacji zwrotnych. Możemy również otrzymywać dane osobowe użytkownika od stron trzecich, takich jak dostawcy plików cookie wymienionych w naszej Polityce plików cookie, serwisy lojalnościowe, z których korzystamy w celu zapewnienia możliwości przechowywania i realizacji punktów i kredytów Passion, Facebook, jeśli użytkownik użył swojego konta na Facebooku do zalogowania się na naszej stronie internetowej, serwisy logistyczne, z których korzystamy w celu obsługi zamówień i zwrotów w Internecie, firma kurierska, z której usług korzystamy w celu wysłania przesyłki oraz dostawca usług płatniczych Adyen N.V.
2.1.5 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika?
Nie przechowujemy danych osobowych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to konieczne ze względu na cele, dla których dane te są przetwarzane. Jeśli użytkownik jest członkiem programu lojalnościowego, będziemy przechowywać jego dane tak długo, jak długo pozostaje on aktywnym członkiem lub tak długo, jak jest to konieczne, aby zapewnić mu odpowiednie produkty lub usługi. Jeśli użytkownik nie jest aktywny jako członek programu lojalnościowego poprzez nieużywanie karty członkowskiej przez sześć (6) lat, wyślemy do niego e-mail z pytaniem, czy nadal chce być członkiem. Jeśli po tym czasie użytkownik pozostanie nieaktywny, anulujemy jego członkostwo i konto My Hunkemöller oraz usuniemy jego dane osobowe związane z członkostwem. Jesteśmy zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów, aby spełnić wymogi fiskalne dotyczące minimalnego okresu przechowywania danych. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką dotyczącą plików cookie, aby uzyskać więcej informacji na temat okresu ważności plików cookie.
W niektórych okolicznościach, np. w celu zachowania zgodności z prawnymi lub regulacyjnymi (księgowymi i podatkowymi) minimalnymi okresami przechowywania danych, rozstrzygania sporów, zapobiegania oszustwom i nadużyciom lub egzekwowania naszych warunków, możemy zachować dane osobowe po anulowaniu członkostwa lub zakończeniu dostarczania produktów i usług na rzecz użytkownika.
2.2 Korzystając z naszego sklepu internetowego i składając zamówienia bez posiadania konta
- · Targetowanie użytkownika za pomocą plików cookie: Jeśli użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie za pośrednictwem banera plików cookie w naszym sklepie internetowym, wykorzystywane przez nas reklamowe pliki cookie pochodzące od stron trzecich umożliwiają tym stronom trzecim i nam rozpoznanie urządzenia użytkownika i śledzenie jego zachowania podczas przeglądania stron w naszym sklepie internetowym i na stronach internetowych stron trzecich, co skutkuje wyświetlaniem spersonalizowanych reklam w Internecie (więcej szczegółów znajduje się w sekcji 3 niniejszej Polityki ochrony danych osobowych).
2.2.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
Jeśli użytkownik korzysta z naszego sklepu internetowego i zamawia produkty bez posiadania konta, wykorzystujemy następujące dane osobowe:
- Czas odwiedzin naszego sklepu internetowego przez użytkownika:
- Jeśli użytkownik zaakceptował pliki cookie w naszym sklepie internetowym, informacje zebrane za pośrednictwem plików cookie reklam stron trzecich, które wykorzystujemy w naszym sklepie internetowym, takie jak przeglądane strony internetowe, produkty, którymi użytkownik wykazał zainteresowanie poprzez kliknięcie na produkt, obejrzenie go lub dodanie do koszyka lub poprzez kliknięcie na reklamę w naszym sklepie internetowym lub na stronach internetowych stron trzecich. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookies, aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, informacji zbieranych za ich pomocą oraz sposobu ich wykorzystywania przez firmę Hunkemöller.Data urodzenia
- Adres IP oraz godzina i data odwiedzin.Pełny adres (domowy) (do wystawienia faktury)
- Jeśli użytkownik zezwoli na otrzymywanie powiadomień push z przeglądarki na naszej stronie internetowej, będziemy wysyłać mu informacje marketingowe za pośrednictwem jego przeglądarki internetowej. Zbieramy numer karty członkowskiej, imię i nazwisko oraz identyfikator urządzenia użytkownika
- Pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Jeśli użytkownik napisze recenzję produktu na naszej stronie internetowej: adres e-mail, adres IP, informacje o urządzeniu i unikalny identyfikator Yotpo (usługa strony trzeciej). .
- Ponadto podczas składania zamówienia korzystamy z następujących danych osobowych dotyczących użytkownika:
- Nazwisko.
- Adres
- Adres dostawy i adres rozliczeniowy: adres dostawy użytkownika zostaje udostępniony naszym zewnętrznym partnerom dostawczym/transportowym, którzy dbają o dostawę zakupów użytkownika na jego adres dostawy.
- Adres e-mail
- Osobista notatka (opcjonalnie przy zakupie podarunku)
- Numer śledzenia i monitorowania
- Szczegóły zamówienia użytkownika: czas dokonania zakupów, zakupione produkty, szczegóły dotyczące zakupionych produktów, w tym ich rozmiar, kolor i cena.
- Rozmiary (rozmiar biustonosza, rozmiar halki, rozmiar mody)
- Dane dotyczące płatności: numer konta bankowego, numer karty bankowej lub kredytowej, czas płatności, sposób płatności, nawet jeśli użytkownik wybrał opcję zapłaty za zamówienie po dostawie. Nie przechowujemy numerów kont lub kart płatniczych po zakończeniu transakcji. Udostępniamy dane osobowe użytkownika firmom obsługującym karty kredytowe i innym dostawcom usług płatniczych w celu dokonania płatności za transakcję. .
- Jeśli użytkownik zdecyduje się odebrać zamówienie w jednym z naszych sklepów, jego miejsce odbioru. Informacje o zwrotach i refundacji kosztów .
2.2.2 Dlaczego gromadzimy takie dane osobowe?
Kiedy użytkownik odwiedza nasz sklep internetowy lub składa zamówienia, wykorzystujemy jego dane osobowe do następujących celów:
- Aby przetwarzać zakupy, zamówienia, płatności i polecenia zapłaty. b>
- Aby zapewnić użytkownikowi funkcjonalności, których nasz sklep internetowy potrzebuje, aby pozostać zalogowanym podczas zakupów, użytkownik powinien zapisać swój aktualny wybór języka.
- Jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych, takich jak biuletyny, powiadomienia push w przeglądarce, w celu wysyłania takich informacji marketingowych
- Aby zapewnić użytkownikowi oferty, rabaty, zaproszenia, sugestie i zalecenia w naszym sklepie internetowym lub w witrynach internetowych stron trzecich dostosowane do użytkownika w oparciu o informacje zebrane w Internecie dzięki wykorzystaniu przez nas reklamowych plików cookie stron trzecich, w tym dokonane przez użytkownika zakupy, oglądane produkty i reklamy, produkty dodane do koszyka w Internecie lub reklamy, z którymi użytkownik wchodził w interakcje.
- Jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych, takie informacje będą również dostosowane do użytkownika.
- Kiedy użytkownik napisze recenzję produktu na naszej stronie internetowej: aby zebrać i wyświetlić recenzje na naszej stronie internetowej, aby analizować na zasadzie zbiorczej w celu ulepszenia naszych produktów, autentyczności i wykrywania oszustw oraz uwierzytelniania hosta.
- Kontaktować się z użytkownikiem w celu uzyskania ważnych informacji dotyczących zakupów, w tym potwierdzenia zamówienia.
- Aby zapewnić obsługę klienta i właściwie obsłużyć i odpowiedzieć na produkty, które użytkownik chce zwrócić, zwrócić płatności, pytania, prośby, opinie lub skargi..
- Aby zabezpieczyć korzystanie przez użytkownika z naszego sklepu internetowego, proces składania zamówień i nasze systemy.
- Aby dokonać analizy korzystania z naszego sklepu internetowego, np. zakupionych produktów, wykorzystanych usług i porzuconych koszyków, na zasadzie zbiorczej, w celu poprawy i optymalizacji naszych produktów i usług, w tym naszego sklepu internetowego, w ujęciu ogólnym.
- Aby zapobiegać, badać, zajmować się lub zgłaszać oszustwa lub kradzieże.
- Aby spełnić obowiązek prawny, wykonać nakaz sądowy lub dochodzić lub bronić się przed roszczeniami prawnymi.
2.2.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z naszego sklepu internetowego i zamówień internetowych:
- Pozwolenie
- Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, będziemy wykorzystywać jego dane kontaktowe do wysyłania mu informacji marketingowych lub wyświetlania odpowiednich reklam na platformach mediów społecznościowych, z których korzysta, takich jak Facebook i Instagram..
- Jeśli użytkownik wyrazi zgodę na używanie przez nas plików cookie, zbieramy również informacje o jego zwyczajach przeglądania stron internetowych i zwyczajach zakupowych, aby określić jego zainteresowania i rzeczy, które lubi. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką plików cookie, aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie, informacjach zbieranych za ich pośrednictwem oraz o tym, w jaki sposób wykorzystujemy takie informacje..
- Jeśli użytkownik napisze recenzję produktu na naszej stronie internetowej, zamieścimy ją tylko wtedy, gdy wyrazi na to zgodę.
Użytkownik może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych na dole każdego otrzymywanego biuletynu lub kontaktując się z nami. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookie, aby dowiedzieć się, jak w każdej chwili wycofać swoją zgodę na pliki cookie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem wykorzystania przez nas danych osobowych użytkownika przed jej wycofaniem..
- Wykonywanie umowy z użytkownikiem
- Przetwarzamy ponadto dane osobowe użytkownika w celu zawarcia i wykonania umowy z użytkownikiem, a mianowicie w celu zaoferowania użytkownikowi funkcjonalności naszego sklepu internetowego oraz obsługi zakupów internetowych.
- Obowiązek prawny
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to konieczne do wypełnienia jednego z naszych zobowiązań prawnych.
- Jesteśmy zobowiązani do przetwarzania danych uzytkownika w celu spełnienia wymogów księgowych.
- Jesteśmy również zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów, aby spełnić wymogi fiskalne dotyczące minimalnego okresu przechowywania danych..
- Możemy być również zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia danych osobowych użytkownika na podstawie nakazu sądowego lub nakazu wydanego przez właściwy organ publiczny.
- Prawnie uzasadnione interesy
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W firmie Hunkemöller lubimy poznawać naszych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które lubią, które zostały uzyskane lub przeanalizowane na podstawie danych osobowych użytkowników, w tym zachowań związanych z zakupami i przeglądaniem stron internetowych, zwyczajów zakupowych, danych demograficznych i innych danych osobowych opisanych w części „Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy”? Pozwala nam to udoskonalać naszą działalność poprzez znajdowanie nowych sposobów na zapewnienie użytkownikom bardziej spersonalizowanych i bezproblemowych zakupów oraz zwiększenie zadowolenia klientów, na przykład poprzez polecanie produktów lepiej dopasowanych do użytkownika, pomaganie w wyborze odpowiednich produktów, które użytkownik będzie chętnie nosił, a także sprawianie, by zakupy były bardziej przyjazne dla użytkownika i wydajne..
- Ograniczyć ryzyko biznesowe poprzez wykrywanie i redukcję ryzyka kredytowego i oszustw.
- Oceniać i poprawiać jakość naszych produktów, w tym opracowywać nowe produkty i usługi, aby usprawnić naszą działalność.
- Aby chronić naszą firmę przed bezprawnymi działaniami poprzez wdrożenie środków bezpieczeństwa..
2.2.4 W jaki sposób uzyskaliśmy dane osobowe użytkownika?
Uzyskujemy dane osobowe użytkownika bezpośrednio od niego, gdy podaje on swoje dane podczas składania zamówienia lub odwiedza nasz sklep internetowy, zezwala na powiadomienia push w przeglądarce, pisze recenzję produktu, zadaje pytania lub składa wnioski. Możemy również otrzymywać dane osobowe użytkownika od stron trzecich, a mianowicie dostawców plików cookie wymienionych w naszej Polityce plików cookie, usług logistycznych, z których korzystamy do obsługi zamówień w Internecie i zwrotów, firmy kurierskiej, z której usług korzystamy w celu wysłania paczki oraz dostawców usług płatniczych, z których usług korzystamy w celu przetwarzania płatności, a mianowicie Adyen N.V.
2.2.5 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika?
Nie przechowujemy danych osobowych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to konieczne ze względu na cele, dla których dane te są przetwarzane. W przypadku złożenia zamówienia bez członkostwa lub bez posiadania konta My Hunkemöller przechowujemy dane użytkownika tak długo, jak jest to konieczne, aby móc dostarczyć użytkownikowi odpowiednie produkty lub usługi. Po przetworzeniu zamówienia jesteśmy zobowiązani do zachowania danych osobowych użytkownika, w tym zakupionych produktów, w celu spełnienia obowiązków podatkowych. Jeśli użytkownik zezwoli na otrzymywanie powiadomień push w swojej przeglądarce, będziemy przechowywać jego dane osobowe przez okres 2 lat. Jeśli użytkownik napisze recenzję produktu na naszej stronie internetowej, jego dane osobowe będą przechowywane przez okres 18 miesięcy, chyba że użytkownik zażąda wcześniejszego usunięcia recenzji. W niektórych okolicznościach, takich jak zgodność z naszymi prawnymi lub regulacyjnymi (podatkowymi) zobowiązaniami dotyczącymi minimalnego okresu przechowywania, rozstrzygania sporów, zapobiegania oszustwom i nadużyciom lub egzekwowania naszych warunków, możemy zachować dane osobowe użytkownika po zakończeniu dostarczania produktów i usług użytkownikowi.
2.3 Kiedy użytkownik korzysta z naszej aplikacji i składa zamówienia za jej pośrednictwem
Użytkownik może pobrać i korzystać z naszej aplikacji nawet bez posiadania konta My Hunkemöller. Nasza aplikacja oferuje różne funkcje, z których użytkownik może korzystać nawet bez rejestracji, takie jak możliwość przeglądania naszych produktów, skanowania informacji o produktach w naszych sklepach i znalezienia najbliższego sklepu. Geolokalizacja użytkownika będzie przetwarzana w tym celu tylko wtedy, gdy użytkownik wyrazi na to zgodę w naszej aplikacji. Użytkownik może składać zamówienia za pośrednictwem aplikacji tylko wtedy, gdy posiada lub założy konto My Hunkemöller i zostanie członkiem programu lojalnościowego. Jeśli użytkownik nie ma zamiaru zostać członkiem, może złożyć zamówienie jako gość za pośrednictwem naszej mobilnej strony internetowej. Aby pobrać i korzystać z naszej aplikacji, potrzebujemy danych pochodzących ze smartfonu lub tabletu użytkownika (jego adresu IP oraz adresu MAC, modelu i systemu operacyjnego urządzenia). Aby uzyskać więcej informacji na temat danych osobowych, które gromadzimy i wykorzystujemy, gdy użytkownik odwiedza nasze sklepy i dokonuje zakupu produktów, staje się ich członkiem lub bierze udział w wydarzeniach, nagrodach i konkursach, należy zapoznać się z odpowiednimi sekcjami niniejszego Oświadczenia o ochronie danych osobowych.
- Ukierunkowane wykorzystanie plików cookie: jeśli użytkownik wyraził zgodę na korzystanie z plików cookie za pośrednictwem aplikacji, śledzimy sposób, w jaki użytkownik korzysta z naszej aplikacji, co oznacza, że przeglądane treści, produkty dodane do koszyka, które nie zostały jeszcze zakupione, zachowania zakupowe użytkownika, promocje w aplikacji, które użytkownik obejrzał lub z którymi wszedł w interakcję, oraz potencjalne zainteresowania użytkownika zebrane na podstawie takiego korzystania z aplikacji i zachowań zakupowych.
2.3.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
Kiedy użytkownik korzysta z naszej aplikacji, wykorzystujemy następujące jego dane osobowe::
- Adres IP użytkownika
- Adres MAC urządzenia użytkownika
- Model i system operacyjny urządzenia użytkownika
- Jeśli użytkownik zaakceptował pliki cookie w naszej aplikacji, informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie stron trzecich, takie jak produkty, którymi użytkownik wykazał zainteresowanie poprzez wyświetlenie produktu lub dodanie go do zakupów. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookies, aby uzyskać więcej informacji na temat plików cookies, informacji zbieranych za ich pomocą oraz sposobu ich wykorzystywania przez firmę Hunkemöller.
- Informację o tym, czy użytkownik chce otrzymywać powiadomienia push dotyczące zamówienia, nowości, wydarzeń, promocji i innych komunikatów marketingowych.
- Wiadomości ze skrzynki odbiorczej aplikacji, które wysłaliśmy do użytkownika w formie powiadomień push.
- Fakt zapisania się na otrzymywanie naszej komunikacji marketingowej za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innych danych kontaktowych podanych przez użytkownika.
- Geolokalizacja użytkownika, aby pokazać mu, które sklepy znajdują się najbliżej niego i wysyłać mu powiadomienia push z komunikatami marketingowymi, gdy znajduje się w pobliżu (w promieniu około 100 metrów od) jednego z naszych sklepów. Przetwarzamy również, ile razy użytkownik znalazł się w pobliżu jednego z naszych sklepów, aby zmierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych na poziomie zagregowanym.
- Gdy użytkownik napisze recenzję produktu w naszej aplikacji: adres e-mail, adres IP, informacje o urządzeniu i unikalny identyfikator Yotpo (usługa strony trzeciej).
- Pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Więcej informacji na temat danych osobowych, które gromadzimy i wykorzystujemy w związku z członkostwem użytkownika w programie lojalnościowym, posiadaniem przez niego konta My Hunkemöller lub składaniem zamówień za pośrednictwem aplikacji, można znaleźć w części dotyczącej członkostwa w Hunkemöller (w sklepie i przez Internet).
2.3.2 Dlaczego gromadzimy takie dane osobowe?
Kiedy użytkownik korzysta z naszej aplikacji, wykorzystujemy jego dane osobowe do następujących celów::
- Aby udostępnić użytkownikowi funkcjonalności naszej aplikacji: utworzenie konta, aktualizacja konta, złożenie zamówienia, zapisywanie rozmiarów, Sexy Shapes i Favourite Fits.
- W przypadku, gdy użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie powiadomień push dla komunikacji marketingowej, aby wysyłać takie komunikaty marketingowe do skrzynki odbiorczej użytkownika w naszej aplikacji za pośrednictwem powiadomień push. .
- Jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych, takie informacje będą również dostosowane do użytkownika.
- Aby zapewnić obsługę klienta i właściwie obsłużyć i odpowiedzieć na produkty, które użytkownik chce zwrócić, zwrócić płatności, pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Jeśli użytkownik wyraził zgodę na udostępnienie nam lokalizacji swojego urządzenia, w celu wysyłania powiadomień typu "push" na podstawie informacji o tym, kiedy użytkownik znajduje się w pobliżu (w promieniu około 100 metrów) sklepu Hunkemöller oraz w celu wskazania najbliższego sklepu. Używamy również informacji o tym, ile razy użytkownik znalazł się w pobliżu jednego z naszych sklepów, aby zmierzyć skuteczność naszych kampanii reklamowych i promocji. W zależności od typu i wersji systemu operacyjnego urządzenia, użytkownik może zdecydować, czy i kiedy możemy uzyskać dostęp do jego lokalizacji.
- Aby zabezpieczyć korzystanie z naszej aplikacji oraz dane użytkownika przechowywane w aplikacji i naszych systemach.
- Aby dokonać analizy korzystania z naszej aplikacji, takiej jak używane funkcje, oglądane produkty i treści oraz pozostawione koszyki, na zasadzie zbiorczej, w celu ulepszenia i optymalizacji naszych produktów i usług, w tym naszego sklepu internetowego, na zasadzie ogólnej.
- Jeśli użytkownik napisze recenzję produktu w naszej aplikacji: aby zebrać i wyświetlić recenzje na naszej stronie internetowej, aby analizować na zasadzie zbiorczej w celu ulepszenia naszych produktów, autentyczności i wykrywania oszustw oraz uwierzytelniania hosta.
- Aby zapobiegać, badać, zajmować się lub zgłaszać oszustwa lub kradzieże.
- Aby spełnić obowiązek prawny, wykonać nakaz sądowy lub dochodzić lub bronić się przed roszczeniami prawnymi.
- Informacje na temat celów przetwarzania danych osobowych użytkownika w związku z jego członkostwem i kontem My Hunkemöller lub składaniem zamówień za pośrednictwem aplikacji można znaleźć w części dotyczącej członkostwa w Hunkemöller (w sklepie i przez Internet)..
2.3.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych użytkownika w związku z korzystaniem przez niego z naszej aplikacji::
- PozwolenieConsent
- Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, będziemy wykorzystywać jego dane kontaktowe do wysyłania mu informacji marketingowych.
- Wysyłanie powiadomień push, w tym naszych powiadomień marketingowych, jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie takich powiadomień..
- Użytkownik może korzystać z geolokalizacji w celu wyświetlania najbliższych sklepów i wysyłania powiadomień push opartych na jego geolokalizacji, gdy znajduje się w pobliżu (w promieniu około 100 metrów) jednego z naszych sklepów.
- Jeśli użytkownik wyrazi zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookie, zbieramy również informacje o jego zachowaniach związanych z korzystaniem z aplikacji i nawykach zakupowych, aby określić jego zainteresowania i rzeczy, które lubi. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką plików cookie, aby dowiedzieć się więcej o plikach cookie, informacjach zbieranych za ich pośrednictwem oraz o tym, w jaki sposób wykorzystujemy takie informacje.
- Jeśli użytkownik napisze recenzję produktu na naszej stronie internetowej, zamieścimy ją tylko wtedy, gdy wyrazi na to zgodę..
Zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych można wycofać na dole każdego otrzymywanego od nas newslettera, kontaktując się z nami lub posiadając konto My Hunkemöller w swoim profilu. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką w zakresie stosowania plików cookie, aby dowiedzieć się, jak w każdej chwili wycofać swoją zgodę na pliki cookie. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem wykorzystania przez nas danych osobowych użytkownika przed jej wycofaniem..
- • Wykonywanie umowy z użytkownikiem
- Przetwarzamy dane osobowe użytkownika również w celu zawarcia i wykonania umowy z użytkownikiem, a mianowicie w celu zaoferowania użytkownikowi funkcjonalności naszej aplikacji. Jeśli użytkownik nie założy konta My Hunkemöller, nie będzie mógł korzystać z jego funkcji..
- Obowiązek prawny
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to konieczne do wypełnienia jednego z naszych zobowiązań prawnych.
- Możemy być również zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia danych osobowych użytkownika na podstawie nakazu sądowego lub nakazu wydanego przez właściwy organ publiczny.
- Prawnie uzasadnione interesy
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów: :
- W firmie Hunkemöller chcemy poznać naszych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które mogą im się podobać, a następnie podzielić ich na określone grupy odbiorców w oparciu o informacje uzyskane lub przeanalizowane na podstawie ich danych osobowych, w tym zachowań związanych z zakupami i korzystaniem z aplikacji, zwyczajów zakupowych, danych demograficznych i innych danych osobowych opisanych w punkcie „Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy”. Pozwala nam to udoskonalać naszą działalność poprzez znajdowanie nowych sposobów, aby zapewnić użytkownikowi bardziej spersonalizowane i bezproblemowe zakupy oraz zwiększyć jego zadowolenie, na przykład poprzez polecanie produktów lepiej dopasowanych do użytkownika, aby pomóc mu wybrać odpowiednie produkty, które będzie chętnie nosił, oraz aby zakupy były dla niego bardziej efektywne.
- Ograniczać ryzyko biznesowe poprzez wykrywanie i zmniejszanie ryzyka kredytowego i oszustw oraz weryfikację tożsamości użytkownika.
- Oceniać i poprawiać jakość naszych produktów, w tym opracowywać nowe produkty i usługi, aby usprawnić naszą działalność..
- Aby chronić naszą firmę przed bezprawnymi działaniami poprzez wdrożenie środków bezpieczeństwa.
2.3.4 W jaki sposób uzyskujemy dane osobowe użytkownika?
Dane osobowe użytkownika uzyskujemy bezpośrednio od niego poprzez korzystanie przez niego z naszej aplikacji i informacji wprowadzanych do aplikacji, gdy użytkownik udostępnia nam swoją lokalizację lub gdy zadaje pytania albo zgłasza żądania.
2.3.5 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika?
Sama aplikacja nie przechowuje żadnych naszych danych osobowych. Aplikacja ma dostęp wyłącznie do danych osobowych użytkownika przechowywanych w systemach naszego dostawcy. Użytkownik może dowiedzieć się, kto ma dostęp do jego danych osobowych, aby uzyskać więcej informacji o naszych dostawcach. Nie przechowujemy danych osobowych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to konieczne ze względu na cele, dla których dane te są przetwarzane. Dane osobowe użytkownika uzyskane za pośrednictwem aplikacji będą przechowywane przez okres 2 lat. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką dotyczącą plików cookie, aby uzyskać więcej informacji na temat okresu ważności plików cookie. Jeśli użytkownik napisze recenzję produktu w naszej aplikacji, jego dane osobowe będą przechowywane przez okres 18 miesięcy, chyba że wcześniej poprosi nas o usunięcie recenzji.
2.4 Gdy użytkownik odwiedza nasze sklepy, w tym telewizję przemysłową oraz gdy korzysta z sieci Wi-Fi w sklepie
Oczywiście można zrobić zakupy w naszych sklepach. W Hunkemöller uważamy za bardzo ważne, aby zakupy w naszych sklepach były udane, a obsługa klienta doskonała. Nasi pracownicy są przeszkoleni i z dumą doradzą klientom przy wyborze naszych produktów, które najbardziej im odpowiadają. Nasz personel może również udzielić informacji na temat karty członkowskiej użytkownika, zarejestrować ją, zeskanować i pozwolić na zdobycie i realizację Punktów Pasji. Więcej informacji na temat danych osobowych, które gromadzimy i wykorzystujemy, gdy użytkownik odwiedza nasze sklepy i jest ich członkiem, a także na temat płynnego łączenia zakupów w sklepie i w Internecie można znaleźć w części „Dołączenie”. Użytkownik może skorzystać z Wi-Fi w sklepie: w niektórych sklepach oferujemy bezpłatne Wi-Fi, dzięki czemu można łatwo nawiązać kontakt, sprawdzić informacje lub podzielić się swoimi wrażeniami w mediach społecznościowych. Po pierwszym skorzystaniu z naszej sieci Wi-Fi w sklepie użytkownik zostanie automatycznie podłączony do sieci Wi-Fi po powrocie do sklepu, więc nie musi przechodzić całego procesu od nowa. Nasza sieć Wi-Fi w sklepie jest obsługiwana przez SoWifi. Kamera bezpieczeństwa: W naszych sklepach jest nadzór CCTV, aby chronić nas i naszych cenionych klientów przed kradzieżą i zapewnić bezpieczeństwo naszych klientów i współpracowników. Podczas wizyty w naszych sklepach użytkownik zostanie poinformowany o obecności kamer CCTV za pomocą wyraźnie widocznych znaków. W przypadku poważnych incydentów, takich jak kradzież, przekażemy odpowiednie nagrania z kamer przemysłowych właściwym organom, takim jak policja. Skaner ciała 3D: aby pomóc klientom w znalezieniu najlepszego dopasowania, w przymierzalniach w ograniczonej liczbie sklepów dostępny jest skaner. Można użyć tych skanerów do wykonania pomiarów na życzenie. Ponieważ prywatność użytkownika jest dla nas bardzo ważna, skanery te rozpoczynają skanowanie tylko wtedy, gdy użytkownik wskaże to na ekranie, a ponadto skanery nie przechowują materiałów fotograficznych ani wideo, nie drukują ich i nie pozwalają nam na gromadzenie materiałów fotograficznych ani wideo. Pobierają one jedynie wymiary użytkownika i drukują je do wykorzystania w przyszłości. Jeśli użytkownik się na to zdecyduje, może również wysłać te rozmiary pocztą elektroniczną do siebie lub innej osoby. Te e-maile są natychmiast usuwane ze skanera i naszych systemów w momencie wysyłania wiadomości. Sygnały nawigacyjne Wi-Fi i Bluetooth: Niektóre z naszych sklepów mają jeden lub więcej nadajników umieszczonych w sklepie. Gdy w urządzeniu (smartfonie lub tablecie) włączona jest funkcja Wi-Fi i/lub Bluetooth. urządzenie wysyła sygnały Wi-Fi i Bluetooth oraz może odbierać takie sygnały od nadajników. W oparciu o siłę sygnału te nadajniki mogą być używane do śledzenia lokalizacji użytkownika w naszym sklepie z dokładnością do 20 centymetrów. Jeśli użytkownik pobrał naszą aplikację, wyraził zgodę na udostępnienie swojej lokalizacji i włączył funkcję Bluetooth, możemy sprawdzić, czy i kiedy nas odwiedził.
2.4.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
Kiedy użytkownik odwiedza nasze sklepy lub robi w nich zakupy, wykorzystujemy następujące dane osobowe:
- Podczas zakupu produktów: zaszyfrowany numer konta bankowego lub karty kredytowej, numer karty debetowej oraz godzina i data płatności, zakupione produkty oraz paragon.
- Przy odbiorze produktów zamówionych w Internecie: nazwa, data lub przybycie zamówienia, przy odbiorze zamówienia w naszym sklepie, szczegóły zamówienia i szczegóły płatności.
- Adres e-mail, jeśli użytkownik chce otrzymywać rachunki pocztą elektroniczną lub wskazać naszemu współpracownikowi, że chce otrzymywać od nas komunikację marketingową za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innych kanałów.
- W przypadku zwrotu produktów: nasi pracownicy mają dostęp do danych zamówienia, jeśli produkty zostały zamówione przez Internet, w celu przetworzenia zwrotu. Przetwarzamy również informacje o zwrotach, a mianowicie datę i godzinę zwrotu, otrzymane zwroty, zwrócone przedmioty i przedmioty zatrzymane (jeśli dotyczy).
- Jeśli użytkownik korzysta z naszego sklepowego Wi-Fi: zbieramy jego adres MAC, agenta użytkownika, dane i czas obecności oraz język przeglądarki. Jeśli użytkownik zaloguje się za pomocą Facebooka, przetwarzamy jego nazwę użytkownika, imię i nazwisko, datę urodzenia, adres e-mail, miejsce zamieszkania, płeć i token dostępu. Jeśli użytkownik zaloguje się za pomocą Twittera / Instagrama, przetwarzamy jego identyfikator użytkownika, nazwę użytkownika, imię i nazwisko oraz token dostępu. Jeśli użytkownik zaloguje się za pomocą swojego profilu Linked-in, przetwarzamy jego nazwę użytkownika, link do profilu, imię i nazwisko, adres e-mail oraz token dostępu. Nie we wszystkich sklepach oferujemy usługę Wi-Fi.
- Jeśli użytkownik dobrowolnie skorzysta z naszego skanera ciała 3D (dostępnego w ograniczonej liczbie sklepów): konieczne będzie utworzenie konta w celu otrzymywania wyników pocztą elektroniczną. Aby się zarejestrować, potrzebujemy następujących informacji: imię i nazwisko, adres e-mail, hasło, numer telefonu, waga, wzrost i płeć. Informacje te nie podlegają przechowywaniu.
- Nadajniki: jeśli użytkownik pobrał naszą aplikację, wyraził zgodę na udostępnienie swojej lokalizacji i włączył Bluetooth, możemy sprawdzić, czy i kiedy nas odwiedził..
- Jeśli użytkownik jest członkiem: aktualne Punkty Pasji i saldo.
- Więcej informacji na temat danych osobowych, które gromadzimy i wykorzystujemy w związku z członkostwem i kontem Mój Hunkemöller, można znaleźć w rozdziale „Kiedy uzytkownik staje się członkiem programu lojalnościowego” (w sklepie i przez Internet) Hunkemöller.
2.4.2 Dlaczego gromadzimy takie dane osobowe?
Kiedy użytkownik odwiedza nasze sklepy i robi w nich zakupy, wykorzystujemy jego dane osobowe do następujących celów:
- Aby zapewnić obsługę klienta i prawidłowo obsługiwać i reagować na produkty, które użytkownik chce odebrać, zwrócić, zwrócić płatności i pytania, prośby, opinie lub skargi.
- Aby zabezpieczyć nasz sklep, zapewnić bezpieczeństwo naszym współpracownikom i klientom oraz zapobiegać, ograniczać lub obsługiwać incydenty.
- Jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innych kanałów komunikacyjnych, w celu wysyłania takich informacji marketingowych.
- Korzystając ze skanera ciała, użytkownik może zmierzyć swoje własne wymiary i, jeśli chce, wydrukować je lub wysłać do siebie pocztą elektroniczną.>
- Aby analizować wizyty, zakupy i zwroty w naszych sklepach na podstawie danych zbiorczych w celu poprawy i optymalizacji naszych produktów, usług i marketingu w ogóle.
- Aby zapobiec, zbadać, leczyć lub zgłosić kradzież.
- Aby spełnić obowiązek prawny, wykonać nakaz sądowy lub dochodzić lub bronić się przed roszczeniami prawnymi.
- Informacje na temat celów przetwarzania danych osobowych użytkowników w związku z ich członkostwem w programie lojalnościowym lub kontem My Hunkemöller można znaleźć w rozdziałach dotyczących członkostwa w Hunkemöller (w sklepie i przez Internet).
2.4.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych użytkownika w związku z jego wizytą w naszych sklepach:
- Pozwolenie
- Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, będziemy wykorzystywać jego dane kontaktowe do wysyłania mu informacji marketingowych lub wyświetlania odpowiednich reklam na platformach mediów społecznościowych, z których korzysta, takich jak Facebook i Instagram. .
- • Na życzenie można użyć skanera ciała, aby dokonać własnych pomiarów i wydrukować lub wysłać pocztą elektroniczną tylko te wymiary, które uzyskano za pomocą skanera ciała. Pomiary te zostają usuwane natychmiast po ich wykorzystaniu, wydrukowaniu lub przesłaniu pocztą elektroniczną.
Zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych można wycofać na dole każdego otrzymywanego od nas newslettera, kontaktując się z nami lub posiadając konto My Hunkemöller w swoim profilu. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem wykorzystania przez nas danych osobowych użytkownika przed jej wycofaniem.
- Wykonywanie umowy z użytkownikiem
- Przetwarzamy również dane osobowe użytkownika w celu zawarcia i wykonania umowy z użytkownikiem, a mianowicie podczas obsługi zakupów, w tym odbioru lub zwrotu w sklepie.
- Obowiązek prawny
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to konieczne do wypełnienia jednego z naszych zobowiązań prawnych.
- Jesteśmy zobowiązani do przetwarzania danych uzytkownika w celu spełnienia wymogów księgowych.
- Jeżeli użytkownik chce odzyskać podatek VAT zapłacony przy zakupie, będziemy przetwarzać jego dane osobowe w tym celu.
- Jesteśmy również zobowiązani do przechowywania paragonów i zwrotów, aby spełnić wymogi fiskalne dotyczące minimalnego okresu przechowywania danych.
- Możemy być również zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia danych osobowych użytkownika na podstawie nakazu sądowego lub nakazu wydanego przez właściwy organ publiczny.
- Prawnie uzasadnione interesy
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W Hunkemöller lubimy poznawać naszych klientów, ich preferencje, zainteresowania i upodobania. Dzięki temu nasi współpracownicy mogą lepiej doradzać i przekazywać klientom bardziej trafne sugestie i zalecenia, co zwiększa ich zadowolenie.
- Oceniać i poprawiać jakość naszych produktów, w tym opracowywać nowe produkty i usługi, aby usprawnić naszą działalność.
- Aby chronić naszą firmę, naszych pracowników i klientów przed bezprawnymi działaniami oraz zapewnić im bezpieczeństwo poprzez wdrożenie środków bezpieczeństwa.
2.4.4 W jaki sposób uzyskujemy dane osobowe użytkownika?
Uzyskujemy dane osobowe użytkownika bezpośrednio od niego, gdy odwiedza on nasz sklep, łączy się z naszą siecią Wi-Fi, kupuje, odbiera lub zwraca produkty, dokonuje wymiany Punktów Pasji lub kredytów w ramach członkostwa, korzysta z urządzenia do skanowania ciała lub gdy zadaje pytania lub zgłasza prośby..
2.4.5 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika?
Nie przechowujemy danych osobowych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to konieczne ze względu na cele, dla których dane te są przetwarzane. Zaszyfrowane szczegóły płatności są przechowywane lokalnie w naszych systemach POS tylko przez 3 miesiące. W przypadku odbioru (click & collect) zamówień internetowych i zwrotów: pracownicy naszego sklepu mają dostęp do danych osobowych użytkownika wyłącznie w okresie zwrotu lub odbioru zamówienia. Po tym okresie zamówienie nie będzie już widoczne dla pracowników naszego sklepu. Podpisane formularze odbioru są przechowywane przez 6 miesięcy. Informacje o korzystaniu z naszej sieci Wi-Fi w sklepie przechowujemy przez 4 lata. Nagrania z kamer przemysłowych są przechowywane przez 10 dni, a następnie usuwane. Dane lokalizacyjne z nadajnika są przechowywane przez okres do 2 lat w celu porównania kampanii marketingowych z rokiem poprzednim. Dane skanera ciała nie są przechowywane i są wykorzystywane wyłącznie do przesyłania danych użytkownika.
2.5 Kiedy użytkownik bierze udział w wydarzeniach lub konkursach organizowanych przez firmę Hunkemöller
Lubimy robić coś ekstra dla naszych klientów i dać Ci możliwość korzystania z imprez zakupowych, udziału w konkursach, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych wydarzeń i wygrać wspaniałe nagrody. Kiedy użytkownik bierze udział w wydarzeniu, losowaniu nagród lub konkursie organizowanym przez nas dla naszych klientów, uważamy, że należy chronić jego prywatność i zbierać tylko te informacje, które są niezbędne do udziału w wydarzeniu, losowaniu nagród lub konkursie oraz do dostarczenia nagrody w przypadku jej wygrania. Organizujemy kilka konkursów i losowań nagród na naszych kanałach mediów społecznościowych i blogu, za pośrednictwem aplikacji oraz podczas recenzowania lub testowania naszych produktów. Każde losowanie nagród lub konkurs podlega określonym dodatkowym regulaminom i warunkom. Należy zapoznać się z dodatkowymi warunkami, aby dowiedzieć się więcej o zasadach udziału w konkursie i wygranej. Aby wziąć udział w wydarzeniach oraz prywatnych losowaniach i konkursach, użytkownik powinien mieć ukończone co najmniej 16 lat..
2.5.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
Jeśli użytkownik bierze udział w naszych wydarzeniach, losowaniach nagród lub konkursach, przetwarzamy następujące dane osobowe:
- (pełne) imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Adres prywatny
- Numer karty członkowskiej (jeśli dotyczy)
2.5.2 Dlaczego gromadzimy takie dane osobowe?b>
Jeśli użytkownik bierze udział w naszych wydarzeniach, losowaniach nagród lub konkursach, wykorzystujemy jego dane osobowe do następujących celów:
- Aby umożliwić użytkownikowi udział w wydarzeniu, losowaniu nagród lub konkursie i sprawdzić, czy kwalifikuje się on do udziału w nich. Aby komunikować się z użytkownikiem w sprawie jego udziału w naszych wydarzeniach, losowaniach nagród i konkursach..
- Aby zapewnić nagrodę, jeśli użytkownik wygra.
- Aby dokonać analizy i poprawić uczestnictwo w wydarzeniach, losowaniach nagród i konkursach na ogólnej, zbiorczej podstawie, tak aby nasi klienci mogli czerpać jeszcze więcej radości z takich wydarzeń, losowań nagród i konkursów. Nie wykorzystujemy danych osobowych użytkownika uzyskanych w związku z wydarzeniami, losowaniami nagród lub konkursami w żadnym innym celu, w tym nie wzbogacamy innych danych osobowych zebranych od użytkownika..
2.5.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych użytkownika:
- Wykonywanie umowy z użytkownikiem
- • Jeśli użytkownik bierze udział w wydarzeniu, losowaniu nagród lub konkursie, przetwarzamy jego dane osobowe w celu zawarcia i wykonania umowy z użytkownikiem, a mianowicie w celu umożliwienia mu udziału w wydarzeniu, losowaniu nagród lub konkursie oraz zaoferowania mu szansy na wygraną, ustalenia, czy wygrał oraz przekazania wygranej nagrody. Jeśli użytkownik nie poda wymaganych danych osobowych, nie będzie mógł brać udziału w wydarzeniach, losowaniach nagród lub konkursach i wygrywać nagród.
- Prawnie uzasadnione interesy
- Przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów:
- W firmie Hunkemöller lubimy oferować naszym cennym klientom ciekawe dodatki. W związku z tym analizujemy powodzenie naszych imprez, losowań i konkursów pod kątem liczby, rodzaju i danych demograficznych uczestników oraz ich zaangażowania. Dzięki temu możemy ulepszać nasze wydarzenia, losowania nagród i konkursy oraz zwiększać zadowolenie klientów.
2.5.4 W jaki sposób uzyskujemy dane osobowe użytkownika?
Uzyskujemy dane osobowe użytkownika bezpośrednio od niego, gdy bierze on udział w wydarzeniu, losowaniu nagród lub konkursie.
2.5.5 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika?
Nie będziemy przechowywać danych osobowych użytkownika dłużej niż jest to konieczne w związku z celami, dla których dane te są przetwarzane, przy czym maksymalnie 2 miesiące po zakończeniu wydarzenia, losowania nagród lub konkursu, w którym użytkownik wziął udział.
2.6 Jeśli użytkownik jest dostawcą lub partnerem biznesowym lub pracuje na jego rzecz.
Współpracujemy z różnymi dostawcami i partnerami biznesowymi. Jeśli użytkownik jest dostawcą lub partnerem biznesowym prowadzącym własną działalność gospodarczą w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub osobą pracującą na rzecz jednego z naszych dostawców lub partnerów biznesowych, przetwarzamy ograniczone dane osobowe, gdy użytkownik jako przedstawiciel lub osoba kontaktowa naszego dostawcy lub partnera biznesowego zawiera z nami umowę, prowadzi z nami wymianę handlową lub świadczy na naszą rzecz usługi, lub odwiedza naszą siedzibę.
2.6.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
Przetwarzamy następujące dane osobowe.
- (Pełne) imię i nazwisko
- Tytuł i stanowisko
- Nazwa firmy i inne informacje o sprzedawcy lub partnerze biznesowym, którego użytkownik reprezentuje
- Działalność gospodarcza
- Podpis (jeśli dotyczy) (if applicable)
- Jeśli użytkownik przebywał na terenie naszej firmy: data i godzina wizyty oraz nagrania z kamer przemysłowych, dla celów bezpieczeństwa i ochrony. Jeśli użytkownik odwiedzi nasz magazyn, możemy również sprawdzić, czy nie doszło do kradzieży.
2.6.2 Dlaczego gromadzimy takie dane osobowe?
Używamy danych osobowych użytkownika do następujących celów::
Zawieranie, zarządzanie i realizacja umowy z dostawcą lub partnerem biznesowym, którego użytkownik reprezentuje, w tym fakturowanie i inkaso.
Aby rozwijać i zarządzać naszymi relacjami z dostawcą lub partnerem biznesowym, którego użytkownik reprezentuje.
Rozstrzyganie sporów i audyt.
Aby chronić nas przed oszustwami, kradzieżami, naruszeniami poufności, naruszeniami warunków pracy przez producentów lub innymi naruszeniami, w tym naruszeniami naszego Kodeksu postępowania dla naszych dostawców i partnerów biznesowych, a także aby prowadzić dochodzenia w takich sprawach. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z naszym kodeksem postępowania.
Aby spełnić obowiązek prawny, wykonać nakaz sądowy lub dochodzić lub bronić się przed roszczeniami prawnymi.
2.6.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych użytkownika:
Wykonywanie umowy z użytkownikiem
Jeśli użytkownik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, przetwarzamy jego dane osobowe w celu zawarcia i wykonania umowy z użytkownikiem. Jeśli użytkownik nie poda swoich danych osobowych i nie podpisze umowy, gdy jest to konieczne, zawarcie umowy nie będzie możliwe.
Zobowiązanie prawne: przetwarzamy dane osobowe użytkownika, jeżeli jest to konieczne do wypełnienia jednego z naszych zobowiązań prawnych.
Możemy być zobowiązani do przetwarzania danych użytkownika w celu spełnienia minimalnych wymogów księgowych i podatkowych dotyczących przechowywania danych.
Możemy być również zobowiązani do przetwarzania lub ujawnienia danych osobowych użytkownika na podstawie nakazu sądowego lub nakazu wydanego przez właściwy organ publiczny.
Prawnie uzasadnione interesy: przetwarzamy dane osobowe użytkownika w zakresie niezbędnym do realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów.
Mamy uzasadniony interes w rozwijaniu naszej działalności i w tym celu zapewniamy sobie współpracę z odpowiednimi i renomowanymi dostawcami i partnerami biznesowymi.
Mamy również uzasadniony interes w ochronie interesów i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników oraz naszego majątku.
- 2.6 Jeśli użytkownik jest dostawcą lub partnerem biznesowym lub pracuje na jego rzecz.
- Współpracujemy z różnymi dostawcami i partnerami biznesowymi. Jeśli użytkownik jest dostawcą lub partnerem biznesowym prowadzącym własną działalność gospodarczą w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub osobą pracującą na rzecz jednego z naszych dostawców lub partnerów biznesowych, przetwarzamy ograniczone dane osobowe, gdy użytkownik jako przedstawiciel lub osoba kontaktowa naszego dostawcy lub partnera biznesowego zawiera z nami umowę, prowadzi z nami wymianę handlową lub świadczy na naszą rzecz usługi, lub odwiedza naszą siedzibę.
2.6.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
- Przetwarzamy następujące dane osobowe:
• (Pełne) imię i nazwisko • Tytuł i stanowisko • Nazwa firmy i inne informacje o sprzedawcy lub partnerze biznesowym, którego użytkownik reprezentuje • Działalność gospodarcza • Podpis (jeśli dotyczy) • Jeśli użytkownik przebywał na terenie naszej firmy: data i godzina wizyty oraz nagrania z kamer przemysłowych, dla celów bezpieczeństwa i ochrony. Jeśli użytkownik odwiedzi nasz magazyn, możemy również sprawdzić, czy nie doszło do kradzieży.:
- 2.6.2 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika? Nie przechowujemy danych osobowych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to konieczne ze względu na cele, dla których dane te są przetwarzane. Nagrania z kamer przemysłowych przechowujemy przez 10 dni, dane osób odwiedzających przez 2 miesiące, a umowy przechowujemy przez okres ich obowiązywania.
2.7 Jeśli użytkownik skontaktuje się z naszym działem obsługi klienta
Użytkownik może skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów, w tym za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub czatu (np. WhatsApp lub innych mediów społecznościowych). Jeśli użytkownik skontaktuje się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, może zostać poproszony o wypełnienie ankiety na temat swoich doświadczeń z naszym działem obsługi klienta. Odpowiedzi użytkownika zostaną wykorzystane wyłącznie w celu poprawy jakości obsługi klienta.
2.7.1 Jakiego rodzaju dane osobowe gromadzimy?
Przetwarzamy następujące dane osobowe:
- Nagranie głosowe kontaktu (jeśli użytkownik kontaktuje się z obsługą klienta przez telefon)
- Kopia korespondencji (jeśli użytkownik skontaktował się z obsługą klienta przez e-mail lub czat)
- Data korespondencji
- Pochodzenie korespondencji
- Uzasadnienie korespondencji
- Rozstrzygnięcie korespondencji
2.7.2 Dlaczego gromadzimy takie dane osobowe?
Używamy danych osobowych użytkownika do następujących celów::
- Aby zapewnić użytkownikowi obsługę klienta
- Aby rozpatrzyć wniosek/zapytanie
- Aby szkolić naszych przedstawicieli obsługi klienta.
- Aby poprawić jakość naszych usług
- Aby wysłać Ci ankietę dotyczącą doświadczeń użytkownika z naszą obsługą klienta
2.7.3 Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych użytkowników
Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy jest to dozwolone na podstawie jednej z podstaw prawnych przetwarzania. Opieramy się na jednej z następujących podstaw prawnych do przetwarzania danych osobowych użytkownika:
- Wykonanie umowy z użytkownikiem: przetwarzamy dane osobowe użytkownika w celu zapewnienia obsługi klienta i udzielenia odpowiedzi na pytania zgodnie z życzeniem użytkownika.
- Prawnie uzasadnione interesy: przetwarzamy dane osobowe użytkownika w zakresie niezbędnym do realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów: w firmie Hunkemöller chcemy poznać naszych klientów, ich preferencje, zainteresowania i rzeczy, które mogą im się spodobać. Dzięki temu nasi współpracownicy mogą lepiej doradzać i przekazywać klientom bardziej trafne sugestie i zalecenia, co zwiększa ich zadowolenie. Ocena i poprawa jakości naszych produktów i usług, w tym opracowywanie nowych produktów i usług w celu usprawnienia naszej działalności.
- 2.7.4 W jaki sposób uzyskujemy dane osobowe użytkownika?
Dane osobowe użytkownika uzyskujemy bezpośrednio od niego, podczas kontaktu z naszą obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak rozmowa telefoniczna, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatu (np. za pośrednictwem mediów społecznościowych), lub podczas wypełniania ankiety dotyczącej doświadczeń z naszą obsługą klienta.
-
2.7.5 Jak długo przechowujemy dane osobowe użytkownika?
Nie przechowujemy danych osobowych użytkownika przez okres dłuższy niż jest to konieczne ze względu na cele, dla których dane te są przetwarzane. W przypadku kontaktu telefonicznego z naszym działem obsługi klienta, nagranie głosu z tej rozmowy może być przechowywane przez 60 dni dla celów szkoleniowych i poprawy jakości usług. Jeśli użytkownik skontaktuje się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub czatu (np. za pośrednictwem mediów społecznościowych), kopia tej korespondencji może być przechowywana przez 90 dni w celach szkoleniowych i poprawy jakości usług. Należy pamiętać, że niektóre platformy mediów społecznościowych znajdują się poza UE i mogą lokalnie przechowywać kopie korespondencji. Jeśli użytkownik wypełni ankietę dotyczącą jego doświadczeń z obsługą klienta, jego odpowiedzi będą przechowywane przez 1 rok. Po upływie okresów przechowywania informacje dotyczące sprawy związanej z obsługą klienta są anonimizowane, a metadane (w tym data korespondencji, powód korespondencji i dane kontaktowe) przechowujemy wyłącznie w naszych rejestrach klientów, aby zapewnić użytkownikowi lepszą obsługę, jeśli w przyszłości skontaktuje się z nami w podobnej sprawie.
3. KTO MA DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA?
Dane osobowe użytkownika mogą być gromadzone, udostępniane i przetwarzane przez dowolnego członka grupy Hunkemöller, w szczególności również przez naszą lokalną spółkę zależną zlokalizowaną w kraju użytkownika, w związku z lokalnymi wydarzeniami, promocjami i komunikacją, zakupami w naszym sklepie internetowym, obsługą wszelkich pytań i wniosków użytkownika oraz przestrzeganiem obowiązującego w danym kraju prawa i przepisów. Wdrożyliśmy odpowiednie umowy i polityki wewnętrzne w ramach naszej grupy, aby zapewnić ochronę danych osobowych użytkownika. Informacje o użytkowniku będą przetwarzane przez osoby pracujące dla nas lub w naszym imieniu na zasadzie ograniczonego dostępu wyłącznie w celach określonych w niniejszym Oświadczeniu o ochronie danych osobowych.
Korzystamy z usług innych usługodawców zewnętrznych do zarządzania relacjami z klientami (CRM), kampanii marketingowych e-mail, reklamy w Internecie, analizy klientów (takich jak Google Analytics i Selligent), badania satysfakcji klientów (The Choice), przesyłania i udostępniania postów użytkownika w mediach społecznościowych lub innych treści (Flowbox), realizacji zamówień, dostaw, zwrotów, refundacji, dostawców usług płatniczych obsługujących płatności użytkownika (takich jak Adyen N.V.) oraz usług informatycznych. Podczas świadczenia usług dane osobowe użytkownika będą, w stosownych przypadkach, przetwarzane w naszym imieniu przez usługodawcę będącego osobą trzecią. W przypadku korzystania z usług takiego zewnętrznego dostawcy usług, który przetwarza dane osobowe użytkownika w naszym imieniu, działając jako podmiot przetwarzający dane, zawieramy pisemne umowy z podmiotem przetwarzającym dane zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, aby zagwarantować właściwe i bezpieczne przetwarzanie danych osobowych użytkownika oraz zapewnić zgodność z międzynarodowymi ograniczeniami w zakresie przekazywania danych. W zależności od Twoich wyborów, Twoje dane osobowe mogą być również udostępniane dostawcom mediów społecznościowych, takim jak Facebook i Instagram. Spółka Hunkemöller nie ma kontroli nad praktykami ochrony prywatności stosowanymi przez partnerów reklamowych i dostawców mediów społecznościowych. Prosimy o dokładne zapoznanie się z ich oświadczeniami o ochronie prywatności w celu uzyskania informacji na temat sposobu postępowania z danymi osobowymi. Gdy użytkownik udostępnia w mediach społecznościowych treści, które są przez nas zamieszczane za jego zgodą, treści te są dostępne publicznie i osoby trzecie mogą udostępniać lub wykorzystywać te treści bez naszej wiedzy i zgody. Spółka Hunkemöller nie jest w stanie przetwarzać ani usuwać treści, które zostały uzyskane lub udostępnione przez takie osoby trzecie, ani nie ponosi za nie odpowiedzialności. Użytkownik może skontaktować się bezpośrednio z tymi stronami trzecimi, aby zażądać od nich usunięcia treści.
Reklamy i oferty Aby zwiększyć skuteczność naszej komunikacji marketingowej w Internecie, współpracujemy z różnymi dostawcami mediów społecznościowych, wyszukiwarek i sieci reklamowych („Partnerzy Reklamowi”). W zależności od wyboru plików cookie, dane osobowe użytkownika mogą być udostępniane dostawcom mediów społecznościowych, takim jak Facebook i Instagram oraz Google dla sieci reklamowych w Internecie. Partnerzy reklamowi wykorzystują informacje dostarczane przez nas i gromadzone za pomocą plików cookie i innych technologii w celu przewidywania preferencji i zainteresowań użytkownika oraz uwzględniają je przy wyborze reklam w przestrzeniach reklamowych oferowanych przez ich sieci reklamowe w Internecie. Jest to praktyka znana jako „retargeting”. Partnerzy reklamowi wykorzystują pliki cookie i podobne technologie, aby śledzić korzystanie przez użytkownika z naszych stron internetowych i usług za pomocą danych przechowywanych na urządzeniu użytkownika lub w aplikacjach. Więcej informacji o plikach cookie i innych technologiach śledzenia można znaleźć w naszej Polityce w zakresie stosowania plików cookie .. W celu wybrania treści, które odpowiadają zainteresowaniom użytkownika, możemy wykorzystać informacje, które uzyskaliśmy od użytkownika, gdy zapisał się on do naszego newslettera lub konta, dołączył do nas lub dokonał zakupu. Możemy udostępniać te informacje, takie jak zaszyfrowany adres e-mail, stronom trzecim, takim jak Facebook i Google, w celu wyświetlania użytkownikowi odpowiednich reklam w witrynach internetowych i aplikacjach stron trzecich. Aby to umożliwić, dane osobowe użytkownika są porównywane z bazą danych tej strony trzeciej. Po znalezieniu dopasowania, użytkownik zobaczy promocyjne i istotne treści w swoim feedzie lub w wyszukiwarce. Jeśli nie zostanie znalezione żadne dopasowanie, dane użytkownika zostaną bezpiecznie usunięte. Jeśli użytkownik nie chce, abyśmy udostępniali jego dane osobom trzecim w tym celu, może w każdej chwili wycofać swoją zgodę na marketing. Można to zrobić za pośrednictwem ustawień plików cookie w sekcji „O nas”, na dole strony.
4. W JAKI SPOSÓB PRZEKAZUJEMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA POZA EOG?
Przetwarzanie danych osobowych użytkownika może wiązać się z przekazywaniem danych osobowych w ramach grupy Hunkemöller lub zewnętrznemu dostawcy usług poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W stosownych przypadkach podjęliśmy odpowiednie środki ostrożności w celu przekazania danych osobowych użytkownika do kraju spoza EOG, jeżeli kraj ten nie zapewnia odpowiedniego poziomu ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, w tym poprzez zawarcie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską w celu ochrony danych osobowych użytkownika. Jeśli użytkownik chciałby uzyskać więcej informacji na temat środków, jakie podjęliśmy w celu ochrony jego danych osobowych w tym kontekście, prosimy o kontakt..
5. W JAKI SPOSÓB CHRONIMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA?
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że dane osobowe użytkownika są przechowywane w sposób bezpieczny. Aby zapobiec utracie lub nieupoważnionemu dostępowi, ujawnieniu lub zmianie, podjęliśmy odpowiednie środki fizyczne, techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych, które gromadzimy i przetwarzamy. Wszyscy nasi pracownicy i zewnętrzni usługodawcy działający jako nasi przetwórcy danych (tj. ci, którzy przetwarzają dane osobowe użytkownika w naszym imieniu), którzy mają dostęp do danych osobowych i są zaangażowani w ich przetwarzanie, są zobowiązani do przestrzegania poufności danych osobowych użytkownika..
6. W JAKI SPOSÓB MOŻNA PRZEGLĄDAĆ I AKTUALIZOWAĆ SWOJE DANE OSOBOWE ORAZ WYKONYWAĆ SWOJE PRAWA JAKO PODMIOT DANYCH?
W przypadku jakichkolwiek pytań lub próśb dotyczących obsługi klienta, na przykład dotyczących zamówienia w naszym sklepie internetowym, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą danych kontaktowych dostępnych tutaj.
Jako podmiot danych użytkownik ma pewne prawa w odniesieniu do przetwarzania przez nas swoich danych osobowych:
- Prawo dostępu użytkownika: na prośbę użytkownika potwierdzimy, czy przetwarzamy jego dane osobowe, a jeśli tak, przekażemy mu kopię tych danych osobowych (wraz z pewnymi innymi danymi).
- Prawo użytkownika do poprawiania danych osobowych: jeśli użytkownik uważa, że dane osobowe, które przechowujemy na jego temat, są niedokładne lub niekompletne, może zwrócić się do nas o ich poprawienie. Jeżeli użytkownik posiada konto My Hunkemöller lub korzysta z naszej aplikacji, może również aktualizować swoje dane osobowe za pośrednictwem swojego konta My Hunkemöller lub naszej aplikacji. Jeżeli udostępniliśmy dane osobowe użytkownika innym podmiotom, w miarę możliwości powiadomimy je o zmianach. Na życzenie użytkownika, o ile jest to możliwe i prawnie dozwolone, poinformujemy użytkownika również o tym, komu udostępniliśmy dane osobowe użytkownika, aby użytkownik mógł skontaktować się bezpośrednio z tym podmiotem..
- Prawo do usunięcia danych osobowych:
- W niektórych przypadkach użytkownik może poprosić nas o usunięcie lub skasowanie swoich danych osobowych. Jeśli udostępniliśmy dane osobowe użytkownika innym podmiotom, w miarę możliwości powiadomimy je o usunięciu danych. Na prośbę użytkownika, o ile jest to możliwe i dozwolone, poinformujemy go również, komu udostępniliśmy jego dane osobowe, aby mógł się z tym podmiotem bezpośrednio skontaktować.
- Prawo użytkownika do ograniczenia przetwarzania przez nas jego danych osobowych: użytkownik może poprosić nas o zablokowanie lub wstrzymanie przetwarzania jego danych osobowych w pewnych okolicznościach, np. gdy kwestionuje dokładność tych danych osobowych lub sprzeciwia się ich przetwarzaniu przez nas. Nie uniemożliwia nam to przechowywania danych osobowych użytkownika. Poinformujemy użytkownika przed zniesieniem jakichkolwiek ograniczeń. Jeśli udostępniliśmy dane osobowe użytkownika innym podmiotom, powiadomimy je o ograniczeniu, o ile będzie to dla nas możliwe. Na prośbę użytkownika, o ile jest to możliwe i dozwolone, poinformujemy go również, komu udostępniliśmy jego dane osobowe, aby mógł się z tym podmiotem bezpośrednio skontaktować.
- Prawo użytkownika do przenoszenia danych: w pewnych okolicznościach użytkownik ma prawo do uzyskania i ponownego wykorzystania danych osobowych, które nam przekazał (w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie) lub do zwrócenia się do nas o przekazanie ich wybranej przez siebie stronie trzeciej. Jeśli strona trzecia nie może otrzymać tych informacji, wyślemy je bezpośrednio do użytkownika.
- Prawo użytkownika do sprzeciwu: użytkownik może poprosić nas o zaprzestanie przetwarzania jego danych osobowych, a my to zrobimy, jeśli będziemy opierać się na naszych własnych uzasadnionych interesach lub interesach kogoś innego, aby przetwarzać jego dane osobowe, chyba że będziemy w stanie wykazać istotne podstawy prawne przetwarzania.
- Prawa użytkownika w odniesieniu do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania: użytkownik ma prawo nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, jeśli ma to skutek prawny lub w podobny sposób znacząco wpływa na użytkownika, chyba że takie przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy między użytkownikiem a nami. Użytkownik ma zawsze prawo do wyrażenia swojej opinii i zakwestionowania zautomatyzowanej decyzji. Firma Hunkemöller nie stosuje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Prawo użytkownika do wycofania zgody: jeśli opieramy się na zgodzie użytkownika jako naszej podstawie prawnej do przetwarzania danych osobowych, użytkownik ma prawo do wycofania tej zgody w dowolnym momencie. Nie wpływa to na zgodność z prawem wykorzystania przez nas danych osobowych użytkownika przed jego wycofaniem.
Prawo użytkownika do złożenia skargi do organu nadzorczego: jeśli użytkownik ma jakiekolwiek wątpliwości dotyczące sposobu, w jaki obchodziliśmy się z jego danymi osobowymi, może złożyć skargę do lokalnego organu nadzorczego.
Użytkownik może wysłać do nas zapytanie korzystając z poniższych danych kontaktowych. Jeśli użytkownik jest członkiem programu lojalnościowego, prosimy o podanie numeru członkowskiego. Należy również pamiętać, że w zależności od pytania lub wniosku wymagane może być okazanie dowodu tożsamości. Będziemy rozpatrywać pytania i prośby użytkownika z zachowaniem ostrożności i zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony danych. Jeśli użytkownik zażąda informacji na temat swojego konta lub poprosi o jego usunięcie, będziemy przechowywać te żądania, aby zapewnić, że zostaną one rozpatrzone w odpowiednim czasie. Informacje te zostaną usunięte po upływie 6 miesięcy od zakończenia żądania. Jeśli użytkownik nadal uważa, że nie odnieśliśmy się w zadowalający sposób do jego żądania, lub jeśli ma skargę, prosimy o kontakt z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem privacy@hunkemoller.com.
7. NASZE DANE KONTAKTOWE?
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
Prosimy o kontakt z naszą centralą, głównym administratorem danych odpowiedzialnym za przetwarzanie danych osobowych użytkowników, wraz z jej spółkami zależnymi:Contact our head office, the main data controller responsible for the processing of your personal data, together with its subsidiaries:
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
Postbus 386, 1200 AJ Hilversum, The Netherlands
Numer telefonu: 0031 35-646 5412
Adres e-mail: customerservice@hunkemoller.com
Inspektor ochrony danych: w razie potrzeby użytkownik może również skontaktować się z naszym (lokalnym) inspektorem ochrony danych. via privacy@hunkemoller.com