Jak możemy Ci pomóc?

Mój Hunkemöller

Czym jest Mój Hunkemöller?

W Hunkemöller nasi klienci są najważniejsi. Mój Hunkemöller to oparty na punktach program lojalnościowy firmy Hunkemöller, do którego klienci mogą dołączyć w sklepach stacjonarnych, sklepie internetowym i aplikacji. Program Mój Hunkemöller ma na celu docenienie członków w osobisty i inspirujący sposób oraz zapewnienie im niesamowitych wrażeń. Nasi członkowie otrzymują nagrody w postaci zniżek, prezentów i ekskluzywnych usług. Im więcej kupujesz, tym więcej Passion Points zdobywasz i osiągasz wyższy poziom. Na każdym poziomie programu pojawiają się nowe, coraz większe korzyści! Mogą to być produkty z limitowanych edycji, zaproszenia na wydarzenia, kupony zniżkowe, prezent urodzinowy, zaproszenie do przedsprzedaży dla członków programu i wiele innych. Sprawdź wszystkie korzyści programu na stronie: https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits

Członkowie programu zbierają punkty (Passion Points), które są dodawane do salda.

Program składa się z czterech poziomów. Liczba punktów określa poziom programu. Każdy poziom ma początkową i końcową liczbę punktów.

Saldo punktów decyduje które kupony otrzymasz. Członkowie programu otrzymują punkty do wykorzystania na zakupy na kwotę 25PLN oraz różne zniżki i bony podarunkowe.


Jeśli nie dokonasz żadnych zakupów w ciągu 12 miesięcy, program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie obniżone do końcowej liczby punktów Passion Points przypisanej do tego poziomu.

Jak mogę założyć konto w serwisie Hunkemöller?

Aby założyć konto, kliknij 'zaloguj się' na pasku u góry, aby przejść do strony rejestracji.
Nie masz jeszcze konta? Pod nagłówkiem "Jestem nowy" proszę wypełnić wszystkie wymagane pola i zaakceptować warunki.
Możesz również zarejestrować się i zostać członkiem za pośrednictwem aplikacji Hunkemoller.


*Uwaga: otrzymają Państwo e-mail potwierdzający rejestrację. Po kliknięciu na link w e-mailu i wykonaniu czynności na stronie, na której się znajdujesz, stajesz się oficjalnie członkiem My Hunkemöller. Po zakończeniu rejestracji i wypełnieniu pól w kwestionariuszu, otrzymujesz do 200 Passion Points! Więcej informacji znajdziesz w pytaniu 'Jak zdobywam Punkty Pasji?'"

 

Czy mogę korzystać z konta członkowskiego Mój Hunkemöller również w innych krajach?

Tak, możesz używać swojej karty członkowskiej w sklepach w innych krajach oraz po zalogowaniu się na swoje konto członkowskie na stronach internetowych i w aplikacjach. Przy zakupie możesz zdobywać punkty Passion Points, a na stronie internetowej i w aplikacji możesz również korzystać z kredytów sklepowych. Niestety, w chwili obecnej nie jest możliwe korzystanie z Shop Credit w sklepach znajdujących się poza krajem, w którym zostało założone Twoje członkostwo.

Nie mogę zalogować się do usługi Mój Hunkemöller, co mam zrobić?

Nie możesz się zalogować? Sprawdź najpierw, czy wprowadzony został prawidłowy adres e-mail i/lub hasło. Jeśli otrzymasz komunikat „Nieznany adres e-mail”, oznacza to, że nie masz konta (zobacz także sekcję „Jak mogę założyć konto Mój Hunkemöller?”).

Jeśli otrzymasz komunikat „Konto nie zostało jeszcze aktywowane”, musisz ponownie poprosić o wysłanie wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym na swoją skrzynkę odbiorczą. Uwaga! Otrzymasz wiadomość e-mail z prośbą o aktywację konta. Twoje członkostwo w programie Mój Hunkemöller rozpocznie się dopiero po kliknięciu linku aktywacyjnego w tej wiadomości e-mail. Następnie będziesz mógł korzystać z nagród, takich jak kupony i punkty do wykorzystania na zakupy zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online (na naszej stronie internetowej i w aplikacji)!

Jeśli utraciłeś hasło lub go nie pamiętasz, kliknij „Nie pamiętasz hasła?”. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zresetowanie hasła.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego do utworzenia konta członka programu, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer swojej karty członkowskiej (patrz również „Gdzie mogę znaleźć numer mojej karty członkowskiej?”).

Jak mogę zmienić swój adres?

Aby zmienić swój adres, zaloguj się na swoim koncie. Przejdź do zakładki "Moja książka adresowa" i kliknij "edytuj". Po zmianie adresu rozliczeniowego i/lub dostawy, kliknij na "Zapisz". Możesz również dodać więcej adresów dostawy.

Jak mogę zmienić swój adres e-mail?

Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.
-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Aby zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie Mój Hunkemöller.
-Kliknij "Mój profil", a następnie przewiń w dół do opcji "Zmień moje hasło".
-Wpisać aktualne hasło, a następnie nowe hasło.
-Sprawdź dwukrotnie te dane i kliknij "Zmień hasło".

Równie dobrze można najpierw poprosić o przesłanie linku do zresetowania hasła.

Jak mogę usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Przejdź do podstrony Kontakt na stronie internetowej lub wpisz https://www.hunkemoller.pl/contact w przeglądarce i/lub wypełnij wymagane pola, w tym numer karty członkowskiej.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.

Możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji.

Co muszę zrobić, aby otrzymywać newsletter firmy Hunkemöller?

Jeśli nie jesteś jeszcze Członkiem: Kliknij „Zarejestruj się” w prawym dolnym rogu strony. Otrzymasz następnie wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Kliknij link w tej wiadomości e-mail, aby potwierdzić rejestrację.

Dla naszych członków: Możesz również zapisać się do newslettera za pośrednictwem swojego konta członka programu Mój Hunkemöller.

Zaloguj się do Mój Hunkemöller, przejdź do „Mój profil”, kliknij „Zmień” i zaznacz „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach, wydarzeniach oraz indywidualne rekomendacje produktów od firmy Hunkemöller”.

 

Newsletter zawiera nowe kolekcje, informuje o rozpoczęciu SPRZEDAŻY, zawiera Twoje osobiste bony i zawiera osobiste rekomendacje na podstawie Twoich poprzednich zakupów.

- Częstotliwość: standardowo 3 do 4 razy w tygodniu, ale może się to zmienić w zależności od Twoich zachowań czytelniczych.

- Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij na link na dole newslettera. Możesz również zrezygnować z subskrypcji newslettera na swoim koncie. Zaloguj się na swoje konto My Hunkemöller, przejdź do zakładki "Mój profil" i kliknij "Edytuj", a następnie odznacz pole "Chciałbym otrzymywać najnowsze wiadomości o ofertach, trendach, wydarzeniach i osobistych rekomendacjach od Hunkemöller".

Jak długo ważne są Passion Points i Shop Credit?

"Passion Points" wygasną, jeśli nie dokonałeś żadnych zakupów w ciągu ostatnich 365 dni. Zostaniesz przeniesiony w dół na poprzedni poziom, na najwyższym saldzie Passion Points na danym poziomie (patrz również "Czy mogę obniżyć poziom?").

Okres ważności Shop Credit może wynosić od 24 godzin do 3 miesięcy lub więcej. Informacja o wygaśnięciu Shop Credit pojawi się na Twoim koncie.

Twoje konto członkowskie nie wygasa, ale po 6 latach nieaktywności dokonamy anonimizacji Twojego konta."

Od jakiego poziomu zaczynają członkowie?

Nowy członek dołącza do programu na poziomie odpowiadającym liczbie Passion Points uzyskanych przy pierwszym zakupie. Zwykle jest to poziom 1, chociaż może on być również wyższy w zależności od wydanej kwoty i kompletności profilu podczas rejestracji.

Skąd mam wiedzieć, na którym poziomie się znajduję?

Na stronie internetowej i w aplikacji zobaczysz liczbę zebranych Passion Points, poziom programu i ile Passion Points potrzebujesz, aby przejść na kolejny poziom. Informacje te będą również zamieszczane w każdym newsletterze, co oznacza, że zawsze będziesz znać na bieżąco swoje saldo punktów Passion Points. Otrzymasz również comiesięczne zestawienie Passion Points do wykorzystania na zakupy oraz Shop Credit! Możesz również sprawdzić saldo w sklepie, skanując swoją kartę członkowską przy kasie.

Jak mogę przejść na wyższy poziom?

Możesz przejść na wyższy poziom i uzyskać dostęp do bardziej ekskluzywnych korzyści, uzyskując więcej punktów Passion Points. Aktualne korzyści na każdym z poziomów można sprawdzić na stronie https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.

Moje saldo (punktów Passion Points) zmniejszyło się. Jak do tego doszło i co będzie dalej?

1) Nie dokonałeś żadnych zakupów w Hunkemöller w ciągu 365 dni, co oznacza, że program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie zmniejszone do końcowej liczby punktów przypisanej do tego poziomu.

2) Twoje punkty Passion Points zostały wymienione na kupon.

3) Zwróciłeś zakupiony produkt, a punkty Passion Points uzyskane za ten zakup są odejmowane z Twojego konta członka programu.

Kupony uzyskane po osiągnięciu (wyższego) salda punktów, zostaną usunięte z Twojego konta w związku z niższym saldem punktów. Nie wpłynie to na saldo uzyskanych punktów do wykorzystania na zakupy. Jeśli zwrócisz zakupiony produkt, na który wykorzystano punkty na zakupy po obniżeniu poziomu programu, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto.
Biorąc pod uwagę, że kupony mogą zostać użyte tylko jeden raz, obniżenie poziomu punktów nie uprawnia Cię do otrzymania kuponów dostępnych przy niższym saldzie punktów, jeśli już je otrzymałeś.

Czy mogę wymienić Passion Points?

Tak. Możesz odblokować voucher poprzez realizację Passion Points. Będziesz mógł wykorzystać swój kupony zniżkowy po zrealizowaniu odpowiedniej liczby punktów. Możesz zrealizować Passion Points przy zamówieniu online w kasie lub w sklepie przy kasie.

Nie otrzymałem Passion Points wraz z zakupem, co robić?

Po dokonaniu zakupu w sklepie, saldo Passion Points zostanie zaktualizowane niemal natychmiast (jednakże zawsze może wystąpić opóźnienie z jakiegokolwiek powodu).

W przypadku zakupów online Twoje saldo punktów Passion Points zostanie zaktualizowane po wysłaniu Twojego zamówienia. Może to zająć kilka dni. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami na ten temat. Może to zająć jeden lub dwa dni, zanim Twoje punkty Passion Points zostaną zapisane na Twojej karcie członkowskiej. Jeśli po kilku dniach punkty nadal nie zostaną zapisane, wyślij wiadomość e-mail w ciągu 30 dni od zakupu do naszego działu obsługi klienta. Prosimy podać numer swojej karty członkowskiej, kwotę zamówienia i numer zamówienia/paragonu – w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym dołączyć kopię paragonu do wiadomości e-mail.

 

Zapomniałem telefonu/rozładowała mi się bateria/nie mam przy sobie karty członkowskiej, ale chcę dokonać zakupu w sklepie. Czy nadal będę mógł zbierać Passion Points?

Tak. Jeśli przy kasie wylegitymujesz się ważnym dowodem tożsamości, kasjer będzie mógł sprawdzić Cię w naszej bazie danych i połączyć transakcję z Twoją kartą członkowską.

Zapomniałem się zalogować podczas transakcji, ale chciałabym dokonać zakupu na stronie internetowej firmy Hunkemöller. Czy nadal będę mogła zbierać Passion Points?

Tak. Jeśli na stronie potwierdzenia zamówienia wybierzesz opcję "Dodaj Passion Points" i zalogujesz się na swoje konto, Passion Points zostaną dodane. Jeśli z jakiegoś powodu to nie zadziałało, możesz również skontaktować się z działem obsługi klienta. Zachowaj pod ręką potwierdzenie zamówienia.

Kiedy za zebrane Shop Credit otrzymam nagrody, takie jak Passion Point do wykorzystania na zakupy czy kupony?

 

 

Jako członek My Hunkemöller możesz w różnych okresach otrzymać 25 kredytu na zakupy. W innych przypadkach otrzymasz osobiste vouchery, które możesz wykorzystać na zniżki, prezenty lub nagrody. Twoje Punkty Pasji, kupony i kredyty sklepowe są automatycznie dodawane do Twojego konta członkowskiego. W sklepach, na stronie internetowej i w aplikacji zawsze masz aktualny przegląd zapisanych punktów Passion, kuponów i kredytów sklepowych. Kredyty sklepowe i bony możesz zrealizować w sklepie, w aplikacji lub na stronie internetowej. Datę ważności kredytu sklepowego i bonu znajdziesz na swoim koncie członkowskim.

Kiedy otrzymam nagrody, takie jak Shop Credit i kody rabatowe za zgromadzone Passion Points?

Możesz skorzystać z Shop Credit lub bonu, stosując je do zakupów w koszyku lub przy kasie.

Gdzie mogę zrealizować kody rabatowe na stronie internetowej lub w aplikacji?

Kod rabatowy możesz wprowadzić i wykorzystać w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji. Wpisz kod i kliknij „Dodaj”.

Czy korzystanie Shop Credit, kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?

Możesz zrealizować 1 bon na jedno zamówienie i wykorzystać maksymalnie 90 zł kredytu sklepowego na jedno zamówienie.

W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem swój Shop Credit przy zamówieniu?

Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*) Proces ten może zająć kilka dni.

Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwracanym produktem, wyślemy Ci pocztą e-mail potwierdzenie zwrotu. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila z potwierdzeniem. Zwrócimy Ci pieniądze za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Zwrot pieniędzy nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów.

Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu wraz z kosztami dostawy (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*). W przypadku zwrotu części zamówienia, otrzymasz z powrotem tylko cenę zakupu za zwracaną część (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*). Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł* będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia.

* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.

 

Jeśli zapłaciłaś(-eś) za pomocą punktów lojalnościowych „Pasjonetki” i/lub kuponu rabatowego shop credit: Za każdy zwrócony produkt na Twoją (cyfrową) Kartę członkowską zostanie zwrócona kwota/liczba punktów pobrana przy zakupie. Może to potrwać do 48 godzin.

Jeśli zapłaciłaś(-eś) kartą Hunkemöller Lingeriecard: środki za zakup dokonany za pomocą karty podarunkowej zwrócimy na kartę podarunkową, z której skorzystałaś(-eś) przy zakupie.

Jeśli zapłaciłaś(-eś) (częściowo) bonem innym niż kupon rabatowy shop credit, to ponowne wykorzystanie tego bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.

Zwrotu możesz też zawsze dokonać bezpłatnie w najbliższym sklepie Hunkemöller. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Aby znaleźć najbliższy sklep, kliknij tutaj.

 

Czy otrzymam z powrotem Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli zwrócę zamówienie w całości lub w części online lub w sklepie i co stanie się z moimi Passion Points?

Tak. W przypadku zwrotu produktu równowartość Shop Credit do wykorzystania na zakupy zostanie zwrócona na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Passion Points uzyskane w ramach tego zakupu zostaną odjęte z Twojego konta członka programu.

Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

W przypadku wymiany produktu wykorzystane Shop Credit na zakupy zostaną odjęte od ceny wymienianego produktu i zostaną uwzględnione w cenie nowego produktu.

Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a punkty zdobyte za zakup nowego wymienionego produktu zostaną dodane na Twoje konto.

Jeśli wykorzystałeś kupon rabatowy uzyskany poprzez wymianę Passion Points, Passion Points te nie zostaną zwrócone i nie otrzymasz tego kuponu ponownie. Zniżka uzyskana na każdy zwrócony produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu i dodana do nowego produktu, jeśli będzie nadal obowiązywać.

Czy otrzymam kupon z powrotem, jeśli zwrócę część lub całość zamówienia i co stanie się z punktami Passion Points, które wymieniłem, aby otrzymać kupon promocyjny?

Jeśli zwracasz całe zamówienie w jednej lub kilku częściach, użyte kupony zostaną dodane z powrotem do Twojego konta natychmiast po zwróceniu całego zamówienia. Passion Point, które zostały wymienione na kupony, zostaną również dodane z powrotem do Twojego konta.

Jeśli nie zwracasz całego zamówienia, a jedynie jeden lub kilka produktów, kupony użyte przy zakupie nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta. Passion Points, które zostały wymienione na kupony, nie zostaną zwrócone z powrotem na Twoje konto.

Kupony na prezenty, usługi, konkursy z nagrodami, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę nigdy nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po dokonaniu pełnego albo częściowego zwrotu.

Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie kuponem promocyjnym , jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?

W przypadku wymiany zniżka wykorzystana w ramach kuponu rabatowego podczas zapłaty za produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu. Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a Passion Points zdobyte za zakup nowego produktu zostaną dodane na Twoje konto. Nie dotyczy to kuponów na prezenty, usługi, konkursy, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę.

Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera pocztą elektroniczną?

Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu newslettera. Możesz również zaznaczyć, że nie chcesz otrzymywać newslettera na stronie swojego konta Hunkemöller.