Jak możemy Ci pomóc?
My Hunkemoller Account
Czym jest Mój Hunkemöller?
Dla firmy Hunkemöller najważniejsze są jej klientki i klienci. „My Hunkemöller” (Mój Hunkemöller) to bazujący na gromadzeniu punktów program lojalnościowy firmy Hunkemöller, do którego mogą dołączyć klientki i klienci sklepów stacjonarnych oraz internetowych, a także osoby robiące zakupy w aplikacji. Poprzez program My Hunkemöller chcemy docenić należących do niego Członków w osobisty i inspirujący sposób, a przy tym zapewnić im niesamowite wrażenia i korzyści. Nagradzamy naszych Członków zniżkami, prezentami i ekskluzywnymi usługami. Im więcej robisz zakupów i im bardziej angażujesz się w działania naszej marki, tym więcej punktów zdobywasz i tym wyższy poziom osiągasz. Na każdym kolejnym poziomie zyskujesz nowe i coraz bardziej ekskluzywne korzyści! Mogą to być produkty z limitowanej edycji (limited edition), zaproszenia na wydarzenia, kupony rabatowe, prezent na Twoje urodziny, zaproszenie do udziału w przedsprzedaży tylko dla Członków i wiele innych. Poznaj wszystkie korzyści, jakie płyną z naszego programu lojalnościowego na stronie: https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.
Wykorzystujemy dane otrzymane od naszych Członków, aby móc lepiej odpowiadać na ich potrzeby.
Członkowie zbierają punkty (Passion Points), które są dodawane do ich salda punktów.
Program składa się z 4 poziomów. Liczba punktów określa, na jakim poziomie znajdujesz się w naszym programie lojalnościowym. Każdy poziom ma swoje saldo początkowe i końcowe.
Liczba posiadanych punktów określa, jakie kupony (vouchery) otrzymasz. Członkowie otrzymują kwotę na kolejne zakupy (tzw. shop credit) o wartości 5 € oraz różne kupony rabatowe i podarunkowe. Jeśli przez 12 miesięcy nie dokonasz żadnych zakupów, Twój poziom w programie zostanie obniżony o jeden, a saldo punktów zostanie obniżone do końcowego salda punktów Passion Points przypisanego do tego poziomu.
Jak mogę założyć konto w serwisie Hunkemöller?
Aby utworzyć konto, na pasku u góry strony kliknij „Zaloguj się”, aby przejść do strony rejestracji.
-Nie masz jeszcze konta? Kliknij nagłówek „Jestem nowy(-a)”, wypełnij wszystkie wymagane pola i zaakceptuj warunki.
-Możesz też zarejestrować się i zostać Członkiem programu lojalnościowego za pośrednictwem aplikacji Hunkemöller.
Czy mogę korzystać z konta członkowskiego Mój Hunkemöller również w innych krajach?
Tak, możesz używać swojej karty członkowskiej w innych krajach, logując się na swoje konto za pośrednictwem naszych stron internetowych i aplikacji. Możesz zbierać punkty Passion Points i wykorzystać posiadaną kwotę na kolejne zakupy oraz kupony w sklepach w innych krajach, a także na stronach internetowych i w aplikacjach w wersjach przeznaczonych dla tych krajów. Za pomocą naszej wyszukiwarki sklepów (Sklepy) sprawdzisz, w których krajach działa Hunkemöller. Korzyści dla poszczególnych poziomów w programie są takie same w każdym kraju.
Nie mogę zalogować się do usługi Mój Hunkemöller, co mam zrobić?
Nie możesz się zalogować? Najpierw sprawdź, czy wpisałaś(-eś) prawidłowy adres e-mail i/lub hasło. Jeśli otrzymasz powiadomienie „Nieznany adres e-mail”, oznacza to, że nie masz u nas konta członkowskiego (zobacz także „Jak mogę założyć konto w serwisie Hunkemöller?”).
Jeśli zgubiłaś(-eś) lub zapomniałaś(-eś) swoje hasło, kliknij „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz od nas wtedy wiadomość e-mail z linkiem umożliwiającym zmianę hasła.
Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail użytego do utworzenia konta członkowskiego, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer swojej karty członkowskiej (patrz też „Gdzie mogę znaleźć numer mojej karty członkowskiej?”).
Jak mogę zmienić swój adres?
Aby zmienić swój adres, zaloguj się na swoim koncie. Przejdź do zakładki "Moja książka adresowa" i kliknij "edytuj". Po zmianie adresu rozliczeniowego i/lub dostawy, kliknij na "Zapisz". Możesz również dodać więcej adresów dostawy
Jak mogę zmienić swój adres e-mail?
Jeżeli chcesz zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie lub w aplikacji i przejdź do strony członka programu.
-Kliknij „Mój profil” i przejdź do zakładki „Zmień”.
-Po dokonaniu zmiany danych kliknij „Zapisz zmiany”.
-Możesz również dodać kilka adresów dostawy.
Istnieje także możliwość zmiany większości danych w sklepie, jeśli przedstawisz sprzedawcy ważny dokument tożsamości.
Jak mogę zmienić swoje hasło?
Aby zmienić swoje dane, zaloguj się na stronie Mój Hunkemöller.
-Kliknij "Mój profil", a następnie przewiń w dół do opcji "Zmień moje hasło".
-Wpisać aktualne hasło, a następnie nowe hasło.
-Sprawdź dwukrotnie te dane i kliknij "Zmień hasło".
Równie dobrze można najpierw poprosić o przesłanie linku do zresetowania hasła.
Jak mogę usunąć swoje konto?
Jeśli chcesz usunąć, zaktualizować, przenieść lub uzyskać dostęp do swoich danych osobowych, skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej i postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Przejdź do podstrony Kontakt na stronie internetowej lub wpisz https://www.hunkemoller.pl/contact w przeglądarce i/lub wypełnij wymagane pola, w tym numer karty członkowskiej.
Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych.
Możemy poprosić Cię o podanie dodatkowych informacji.
Co muszę zrobić, aby otrzymywać newsletter firmy Hunkemöller?
Kliknij przycisk „Zarejestruj się teraz” w prawym dolnym rogu strony. Możesz też zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem swojego konta członkowskiego My Hunkemöller. Zaloguj się na swoje konto My Hunkemöller, przejdź do „Mój Profil”, kliknij „Zmień” i zaznacz „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach i wydarzeniach oraz osobiste rekomendacje od Hunkemöller”.
Nasz newsletter zawiera tylko informacje o nowych produktach i ofertach Hunkemöller lub osobiste rekomendacje polecane w oparciu o twoje poprzednie zakupy.
- Jak często: standardowo 3-4 razy w tygodniu, ale może to ulec zmianie w zależności od twojej aktywności w naszym sklepie.
- Informacje te dotyczą nowych produktów i ofert, inspiracji, zaproszeń do udziału w wydarzeniach, konkursów z nagrodami i osobistych rekomendacji. Członkowie otrzymają specjalne oferty przeznaczone tylko dla nich.
- Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu jego strony. Możesz też zrezygnować z subskrypcji newslettera za pośrednictwem swojego konta członkowskiego My Hunkemöller. Zaloguj się na swoje konto My Hunkemöller, przejdź do „Mój Profil”, kliknij „Edytuj” i następnie odznacz pole „Chcę otrzymywać najnowsze informacje o ofertach, trendach i wydarzeniach oraz osobiste rekomendacje od Hunkemöller”.
Jak długo ważne są Passion Points i Shop Credit?
"Passion Points" wygasną, jeśli nie dokonałeś żadnych zakupów w ciągu ostatnich 365 dni. Zostaniesz przeniesiony w dół na poprzedni poziom, na najwyższym saldzie Passion Points na danym poziomie (patrz również "Czy mogę obniżyć poziom?").
Okres ważności Shop Credit może wynosić od 24 godzin do 3 miesięcy lub więcej. Informacja o wygaśnięciu Shop Credit pojawi się na Twoim koncie.
Twoje konto członkowskie nie wygasa, ale po 6 latach nieaktywności dokonamy anonimizacji Twojego konta."
Od jakiego poziomu zaczynają członkowie?
Nowy członek dołącza do programu na poziomie odpowiadającym liczbie Passion Points uzyskanych przy pierwszym zakupie. Zwykle jest to poziom 1, chociaż może on być również wyższy w zależności od wydanej kwoty i kompletności profilu podczas rejestracji.
Skąd mam wiedzieć, na którym poziomie się znajduję?
Na naszej stronie internetowej i w aplikacji możesz sprawdzić, ile masz punktów, na którym poziomie programu lojalnościowego się znajdujesz i ile punktów potrzebujesz, aby osiągnąć kolejny poziom. Informacje te będą też zawarte w każdym newsletterze, dzięki czemu będziesz zawsze na bieżąco znał(a) liczbę posiadanych punktów Passion Points. Co miesiąc otrzymasz także przegląd swoich dostępnych kwot na kolejne zakupy i kuponów! Ilość posiadanych punktów/kwot możesz też sprawdzić w sklepie, po zeskanowaniu karty członkowskiej przy kasie.
Jak mogę przejść na wyższy poziom?
Możesz przejść na wyższy poziom i uzyskać dostęp do bardziej ekskluzywnych korzyści, uzyskując więcej punktów Passion Points. Aktualne korzyści na każdym z poziomów można sprawdzić na stronie https://www.hunkemoller.pl/passionpoints-benefits.
Moje saldo (punktów Passion Points) zmniejszyło się. Jak do tego doszło i co będzie dalej?
1) Nie dokonałeś żadnych zakupów w Hunkemöller w ciągu 365 dni, co oznacza, że program członkowski zostanie obniżony o jeden poziom, a Twoje saldo punktów zostanie zmniejszone do końcowej liczby punktów przypisanej do tego poziomu.
2) Twoje punkty Passion Points zostały wymienione na kupon.
3) Zwróciłeś zakupiony produkt, a punkty Passion Points uzyskane za ten zakup są odejmowane z Twojego konta członka programu.
Kupony uzyskane po osiągnięciu (wyższego) salda punktów, zostaną usunięte z Twojego konta w związku z niższym saldem punktów. Nie wpłynie to na saldo uzyskanych punktów do wykorzystania na zakupy. Jeśli zwrócisz zakupiony produkt, na który wykorzystano punkty na zakupy po obniżeniu poziomu programu, punkty zostaną zwrócone na Twoje konto.
Biorąc pod uwagę, że kupony mogą zostać użyte tylko jeden raz, obniżenie poziomu punktów nie uprawnia Cię do otrzymania kuponów dostępnych przy niższym saldzie punktów, jeśli już je otrzymałeś.
Czy mogę wymienić Passion Points?
Tak. Możesz odblokować voucher poprzez realizację Passion Points. Będziesz mógł wykorzystać swój kupony zniżkowy po zrealizowaniu odpowiedniej liczby punktów. Możesz zrealizować Passion Points przy zamówieniu online w kasie lub w sklepie przy kasie.
Nie otrzymałem Passion Points wraz z zakupem, co robić?
Po dokonaniu zakupu w sklepie, saldo Passion Points zostanie zaktualizowane niemal natychmiast (jednakże zawsze może wystąpić opóźnienie z jakiegokolwiek powodu).
W przypadku zakupów online Twoje saldo punktów Passion Points zostanie zaktualizowane po wysłaniu Twojego zamówienia. Może to zająć kilka dni. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami na ten temat. Może to zająć jeden lub dwa dni, zanim Twoje punkty Passion Points zostaną zapisane na Twojej karcie członkowskiej. Jeśli po kilku dniach punkty nadal nie zostaną zapisane, wyślij wiadomość e-mail w ciągu 30 dni od zakupu do naszego działu obsługi klienta. Prosimy podać numer swojej karty członkowskiej, kwotę zamówienia i numer zamówienia/paragonu – w przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym dołączyć kopię paragonu do wiadomości e-mail.
Zapomniałem telefonu/rozładowała mi się bateria/nie mam przy sobie karty członkowskiej, ale chcę dokonać zakupu w sklepie. Czy nadal będę mógł zbierać Passion Points?
Tak. Jeśli przy kasie wylegitymujesz się ważnym dowodem tożsamości, kasjer będzie mógł sprawdzić Cię w naszej bazie danych i połączyć transakcję z Twoją kartą członkowską.
Zapomniałem się zalogować podczas transakcji, ale chciałabym dokonać zakupu na stronie internetowej firmy Hunkemöller. Czy nadal będę mogła zbierać Passion Points?
Tak, skontaktuj się z obsługą klienta, aby punkty zostały dodane do Twojego konta.
Kiedy za zebrane Shop Credit otrzymam nagrody, takie jak Passion Point do wykorzystania na zakupy czy kupony?
Jako członek My Hunkemöller możesz w różnych okresach otrzymać 25 kredytu na zakupy. W innych przypadkach otrzymasz osobiste vouchery, które możesz wykorzystać na zniżki, prezenty lub nagrody. Twoje Punkty Pasji, kupony i kredyty sklepowe są automatycznie dodawane do Twojego konta członkowskiego. W sklepach, na stronie internetowej i w aplikacji zawsze masz aktualny przegląd zapisanych punktów Passion, kuponów i kredytów sklepowych. Kredyty sklepowe i bony możesz zrealizować w sklepie, w aplikacji lub na stronie internetowej. Datę ważności kredytu sklepowego i bonu znajdziesz na swoim koncie członkowskim.
Jak mogę wykorzystać swoją kwotę na kolejne zakupy (tzw. Shop Credit), kod rabatowy lub kupon?
Nie można zrealizować wielu kuponów podczas jednych zakupów. Przy jednych zakupach możesz wykorzystać maksymalnie 20 euro zgromadzonej kwoty na kolejne zakupy.
Gdzie mogę zrealizować kody rabatowe na stronie internetowej lub w aplikacji?
Kod rabatowy możesz wprowadzić i wykorzystać w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji. Wpisz kod i kliknij „Dodaj”.
Czy korzystanie Shop Credit, kodu rabatowego lub kuponu wiąże się z jakimiś warunkami?
Nie można zrealizować wielu kuponów podczas jednych zakupów. Przy jednych zakupach możesz wykorzystać maksymalnie 20 euro zgromadzonej kwoty na kolejne zakupy. Wszystkie warunki dotyczące wykorzystania kuponu znajdziesz na swoim koncie.
W jaki sposób ustalana jest kwota zwrotu, jeśli dokonuję zwrotu online i wykorzystałem swój Shop Credit przy zamówieniu?
Za każdy zwrócony produkt zwrócona zostanie proporcjonalna kwota na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*) Proces ten może zająć kilka dni.
Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwracanym produktem, wyślemy Ci pocztą e-mail potwierdzenie zwrotu. Może to potrwać do 10 dni roboczych. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila z potwierdzeniem. Zwrócimy Ci pieniądze za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Zwrot pieniędzy nastąpi dopiero po otrzymaniu przez nas zwracanych produktów.
Jeśli zwracasz całe zamówienie, otrzymasz zwrot pełnej ceny zakupu wraz z kosztami dostawy (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*). W przypadku zwrotu części zamówienia, otrzymasz z powrotem tylko cenę zakupu za zwracaną część (minus koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł*). Koszty zwrotu w wysokości 9,15 zł* będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia.
* Koszty zwrotu będą obowiązywały od stycznia 2023 r.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) za pomocą punktów lojalnościowych „Pasjonetki” i/lub kuponu rabatowego shop credit: Za każdy zwrócony produkt na Twoją (cyfrową) Kartę członkowską zostanie zwrócona kwota/liczba punktów pobrana przy zakupie. Może to potrwać do 48 godzin.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) kartą Hunkemöller Lingeriecard: środki za zakup dokonany za pomocą karty podarunkowej zwrócimy na kartę podarunkową, z której skorzystałaś(-eś) przy zakupie.
Jeśli zapłaciłaś(-eś) (częściowo) bonem innym niż kupon rabatowy shop credit, to ponowne wykorzystanie tego bonu będzie możliwe tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Zwrotu możesz też zawsze dokonać bezpłatnie w najbliższym sklepie Hunkemöller. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3 dni roboczych za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś(-eś) płacąc nam za zakupione produkty. Aby znaleźć najbliższy sklep, kliknij tutaj.
Czy otrzymam z powrotem Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli zwrócę zamówienie w całości lub w części online lub w sklepie i co stanie się z moimi Passion Points?
Tak. W przypadku zwrotu produktu równowartość Shop Credit do wykorzystania na zakupy zostanie zwrócona na Twoją (cyfrową) kartę członkowską. Passion Points uzyskane w ramach tego zakupu zostaną odjęte z Twojego konta członka programu.
Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie Shop Credit do wykorzystania na zakupy, jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?
W przypadku wymiany produktu, wykorzystana kwota na następne zakupy (Shop Credit) zapłacona za zwracany produkt zostanie odjęta od jego ceny i uwzględniona w cenie nowego produktu. Punkty Passion Points zdobyte podczas zakupu zostaną odjęte z Twojego konta, a punkty zdobyte za zakup nowego produktu w ramach wymiany, zostaną na nie z powrotem dodane. Jeśli wykorzystałaś(-eś) kupon rabatowy uzyskany poprzez wymianę punktów Passion Points, punkty te nie zostaną Ci zwrócone i nie będziesz mogła (mógł) ponownie skorzystać z tego kuponu. Rabat otrzymany za zwrócony produkt zostanie odjęty od jego ceny i zastosowany do ceny nowego produktu, jeśli rabat ten będzie jeszcze ważny.
Czy otrzymam kupon z powrotem, jeśli zwrócę część lub całość zamówienia i co stanie się z punktami Passion Points, które wymieniłem, aby otrzymać kupon promocyjny?
Jeśli zwracasz całe zamówienie w jednej lub kilku częściach, użyte kupony zostaną dodane z powrotem do Twojego konta natychmiast po zwróceniu całego zamówienia. Passion Point, które zostały wymienione na kupony, zostaną również dodane z powrotem do Twojego konta.
Jeśli nie zwracasz całego zamówienia, a jedynie jeden lub kilka produktów, kupony użyte przy zakupie nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta. Passion Points, które zostały wymienione na kupony, nie zostaną zwrócone z powrotem na Twoje konto.
Kupony na prezenty, usługi, konkursy z nagrodami, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę nigdy nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta członkowskiego po dokonaniu pełnego albo częściowego zwrotu.
Co stanie się z wykorzystanym przeze mnie kuponem promocyjnym , jeśli wymienię całość lub część zamówienia w sklepie i co stanie się z moimi punktami Passion Points?
W przypadku wymiany zniżka wykorzystana w ramach kuponu rabatowego podczas zapłaty za produkt zostanie odjęta od ceny wymienianego produktu. Passion Points uzyskane podczas złożenia zamówienia zostaną odjęte z Twojego konta członka programu, a Passion Points zdobyte za zakup nowego produktu zostaną dodane na Twoje konto. Nie dotyczy to kuponów na prezenty, usługi, konkursy, zaproszenia na wydarzenia lub bezpłatną dostawę.
Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera pocztą elektroniczną?
Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszego newslettera, kliknij link u dołu newslettera. Możesz również zaznaczyć, że nie chcesz otrzymywać newslettera na stronie swojego konta Hunkemöller.