Jak możemy Ci pomóc?

Obsługa & Kontakt

Jak mogę się skontaktować z Działem Obsługi Klienta?

W razie pytań skontaktuj się z nami za pośrednictwie naszego formularza kontaktowego

W okresach wzmożonej liczby zapytań, takich jak Black Friday i Boże Narodzenie, odpowiedź na Twoje zapytanie może zająć nam nieco więcej czasu niż zwykle. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe!

Oświadczenie dotyczące dostępności

Hunkemöller zobowiązuje się do zapewnienia dostępności i inkluzywności swoich platform cyfrowych dla wszystkich użytkowników, zgodnie z zasadami wytycznych dotyczących dostępności treści internetowych (WCAG) 2.1 poziom AA.

Nieustannie pracujemy nad poprawą dostępności i użyteczności naszych stron internetowych i aplikacji mobilnych. W ramach tych działań współpracujemy z zewnętrznymi ekspertami w celu monitorowania, oceny i ulepszania naszych usług cyfrowych na różnych rynkach.

Dostępność jest procesem ciągłego doskonalenia i chociaż dążymy do spełnienia lub przekroczenia obowiązujących standardów, niektóre obszary mogą nadal być w fazie rozwoju w ramach naszego szerszego planu działania w zakresie zgodności. Obejmuje to przegląd i aktualizację treści, nawigacji i funkcji interaktywnych, aby zapewnić ich dostępność dla wszystkich.

Opinie użytkowników
Czekamy na opinie dotyczące dostępności naszych platform. Jeśli napotkasz jakiekolwiek problemy lub masz sugestie, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.


Postaramy się odpowiedzieć w ciągu 5 dni roboczych i rozwiązać zgłoszone problemy zgodnie z naszym harmonogramem rozwoju.

Niniejsze oświadczenie zostało ostatnio zaktualizowane w dniu 23.06.2025 r.
 

Legal guarantee?

The legal guarantee applies to all items that you buy in the Hunkemöller webshop. Legal guarantee means that a product is or must do what the consumer can reasonably expect from it. There is no legal term attached to this guarantee because it differs per item what you can expect as a consumer.

Czy mogę anulować zamówienie?

Nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionych produktów? Nie ma problemu, zamówione produkty można bezpłatnie zwrócić w ciągu 14 dni.
Postępuj zgodnie z poniższą procedurą:
1. Umieść artykuły w paczce wraz z formularzem zwrotu. Możesz na przykład użyć oryginalnego opakowania.
2. Naklej naklejkę zwrotną na naklejkę adresową na paczce.
3. Przekaż paczkę w swoim oddziale DHL.
4. Gdy otrzymamy przesyłkę, potwierdzimy to e-mailem. Może to potrwać do 10 dni.

Kwota zostanie przelana na konto wykorzystanej metody płatności w ciągu dwóch dni od wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem. Jeśli korzystasz z usług innego przewoźnika, musisz zapłacić za zwrot.

Jak mogę określić właściwy rozmiar i dopasowanie?

Rozmiary biustonoszy opierają się na dwóch wartościach:
-liczbie oznaczającej rozmiar paska (mierzony wokół ciała tuż pod biustem)
-oraz literze oznaczającej rozmiar miseczki (określany poprzez obliczenie różnicy między rozmiarem mierzonym w biuście a rozmiarem paska).

Dowiedz się, jak określić swój prawidłowy rozmiar biustonosza.

Jak najlepiej prać produkty?

Nowe rzeczy należy zawsze wyprać przed założeniem. Rzeczy czerwone i ciemne należy prać oddzielnie.

Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do strony z instrukcjami prania.

Gdzie mogę znaleźć najbliższy sklep Hunkemöller?

W Polsce nie ma jeszcze sklepów stacjonarnych.

Wszystkie sklepy Hunkemöller znajdziesz w naszej wyszukiwarce sklepów.

Przejdź do wyszukiwarki sklepów, wpisz swój kod pocztowy lub nazwę miasta i znajdź swój najbliższy sklep Hunkemöller.

Pouczenie o odstąpieniu od umowy - zakup rzeczy Hunkemoller.pl

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek 
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo 
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoź-nik i wskazana przez Państwa weszła w 
posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umo-wy, muszą Państwo poinformować nas:
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS Hilversum
The Netherlands

MAIL 
W razie jakichkolwiek pytań, Dział Obsługi Klienta jest dostępny za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem obsługaklienta@hunkemoller.com

FORMULARZ KONTAKTOWY
Możesz również skontaktować się z nami wypełniając formularz kontaktowy.
W tej chwili jesteśmy bardzo zajęci, więc otrzymanie odpowiedzi może potrwać od 3 do 5 dni roboczych.

O swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego 
oświadcze-nia (na przykład pismo wysłane pocztą, fak-sem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


*Wersja do druku  Prawo odstąpienia od umowy

1. Zwrot za pośrednictwem punktu odbioru DHL (9,5 zł):
Koszty zwrotu w wysokości 9,5 zł będą naliczane dla każdego pojedynczego zamówienia i zostaną potrącone z wartości zwracanych produktów.