-
Disclaimer
<h1>Disclaimer</h1> <p>This disclaimer applies to the content and use of the website <a href="https://www.hunkemoller.com/global" target="_self" title="Hunkemoller.com">www.hunkemoller.com/global</a>. n connection with this, Hunkemöller B.V. would like to draw your attention to the following:</p> <p><strong>Liability</strong><br /> Hunkemöller does its best to make sure that there are no errors in the information on the website (including all the product information contained in it). Unfortunately, we cannot guarantee this. Hunkemöller is not liable for ‘obvious’ errors or typing errors. These are errors that every consumer can recognise as such. Have you come across any? We’d appreciate it if you’d let us know. Please send your email to <a href="mailto:customerservice@hunkemoller.com">customerservice@hunkemoller.com</a></p> <p><strong>Rights</strong><br /> Hunkemöller, or the party entitled, reserves all rights, including copyrights and trademark right, portrait rights and/or other intellectual property rights, with regard to everything displayed on the website. This includes texts, illustrations and graphic material. None of these rights are transferred to visitors/users of the website. Copying the website, or parts of it, reproducing or storing it in any other way or making it available to others is prohibited without Hunkemöller’s explicit written consent. Permission is not required for personal, non-commercial use.</p> <p><strong>Your data</strong><br /> Your data will not be available to third parties unless this is necessary for the execution of your order or under a statutory provision.</p> <p><strong>Changes</strong><br /> Hunkemöller is entitled to change the information on this website, including the text of this disclaimer, at any time and without prior announcement. We therefore advise you to check regularly whether the information on this website has been changed.</p> <p>Hunkemöller B.V. 2025</p> <p> </p>
Przeczytaj więcej
-
Security
<h1> Kwestie Ochrona</h1> <p><br /> W Hunkemöller przywiązujemy najwyższą wagę do bezpieczeństwa naszych systemów. Jednak pomimo wysilonych starań nakierowanych na ich zabezpieczenie, mogą występować luki w zabezpieczeniach. Każda osoba, która odkryje taką lukę, powinna o niej poinformować, aby umożliwić niezwłoczne podjęcie kroków w celu jej wyeliminowania. Właśnie dlatego prosimy o pomoc w zapewnianiu bezpieczeństwa naszych klientów i systemów.</p> <p><br /> <strong>Prosimy o </strong><br /> • wysyłanie powiadomień w wiadomościach e-mail na adres z tematem; <a href="mailto:klantenservice@hunkemoller.com">privacy@hunkemoller.com</a> with<br /> the subject ‘„luka w zabezpieczeniach”’. <br /> • niewykorzystywanie luki lub wykrytego problemu, na przykład poprzez pobieranie większej ilości danych niż niezbędna do zademonstrowania luki bądź usuwanie lub modyfikowanie danych innych osób;,<br /> • nieinformowanie innych o problemie do chwili jego wyeliminowania;,<br /> • niewykorzystywanie ataków na fizyczne zabezpieczenia, socjotechnik, rozproszonej odmowy usług, spamu lub aplikacji podmiotów zewnętrznych;<br /> • przekazywanie informacji wystarczających do odtworzenia i szybkiego rozwiązania problemu – zazwyczaj wystarcza adres IP lub URL narażonego systemu oraz opis luki, jednak bardziej złożone problemy mogą wymagać dokładniejszych wyjaśnień;</p> <p><br /> <strong>Luki w zabezpieczeniach nieobjęte tą prośbą:</strong><br /> • brak nagłówków zabezpieczeń, na przykład opcji X-frame, CSP, XSS<br /> • problemy z certyfikatami SSL lub inne związane z SSL.<br /> • tworzenie odcisków cyfrowych<br /> • brak mechanizmów blokady konta, dowolny atak siłowy na hasła.<br /> • wszystkie inne luki znane już HM i uznane za powodujące niskie ryzyko</p> <p><br /> <strong>Luki w zabezpieczeniach objęte tą prośbą:</strong><br /> • podatność na wstrzyknięcie kodu<br /> • eskalacja uprawnień .<br /> • zdalne wykonanie kodu<br /> • otwarte katalogi niepubliczne.<br /> • ujawnienie danych klientów</p> <p><br /> <strong>Luki w systemie dostawcy naruszające bezpieczeństwo danych dotyczących HM: </strong><br /> • Wszystkie luki w zabezpieczeniach systemów naszych dostawców narażające lub mogące narażać na niebezpieczeństwo dane dotyczące HM można zgłaszać do nas. Podejmiemy działania we współpracy z odpowiednim usługodawcą. Jednak należy pamiętać, że w takim przypadku nagrody określone przez HM mogą nie mieć zastosowania, natomiast autor zgłoszenia może otrzymać nagrodę od podmiotu zewnętrznego.</p> <p><br /> <strong>Nasza obietnica: </strong><br /> • Na każde zgłoszenie odpowiemy w ciągu 5 dni roboczych, przedstawiając naszą ocenę i opis dalszych działań koniecznych w celu wyeliminowania problemu.<br /> • Nie będziemy podejmować działań prawnych przeciwko autorom zgłoszeń, którzy spełnią wyżej określone warunki.<br /> • Każde zgłoszenie będzie analizowane z zachowaniem ścisłej poufności i nie będziemy przekazywać żadnych danych osobowych podmiotom trzecim bez zgody autora zgłoszenia.<br /> • Będziemy informować o postępach działań prowadzących do rozwiązania problemów.<br /> • Jeśli autor zgłoszenia wyrazi na to zgodę, w komunikacie publicznym dotyczącym zgłoszonego problemu wskażemy go jako odkrywcę luki.<br /> • Jako wyraz wdzięczności przekażemy nagrodę za każde zgłoszenie poważnego problemu z zabezpieczeniami, o którym wcześniej nie wiedzieliśmy. </p> <p>Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać każdy problem w pierwszym możliwym terminie i w razie potrzeby chcemy odgrywać aktywną rolę w upublicznieniu problemu po jego wyeliminowaniu.</p> <p><br /> Hunkemöller B.V., Czerwiec 2022</p>
Przeczytaj więcej