Regulamin Programu członkowskiego firmy Hunkemöller
Definicje
Terminy pisane dużą literą mają następujące znaczenie:
Hunkemöller:
Spółka prywatna z ograniczoną odpowiedzialnością Hunkemöller B.V. wraz z podmiotami powiązanymi, z siedzibą pod adresem: Hunkemöller B.V., Koos Postemalaan 8, 1217 ZC Hilversum, The Netherlands.
Karta członkowska:
Karta (cyfrowa) wydawana przez firmę Hunkemöller w ramach Programu członkowskiego.
Członek Programu firmy Hunkemöller:
Posiadacz (cyfrowej) Karty członkowskiej.
Program członkowski:
Program lojalnościowy opracowany przez firmę Hunkemöller, w ramach którego jej klientki i klienci mogą zyskiwać korzyści, takie jak m.in. prezenty przy zakupie, rabaty tylko dla Członków programu, ekskluzywne zaproszenia na wydarzenia i indywidualnie dostosowane oferty.
Obsługa posiadaczy Kart członkowskich:
Obsługa klienta w ramach naszego programu lojalnościowego.
Sklep(y) (internetowy/-e):
Usługi dla klientów świadczone w ramach Programu; sklepy stacjonarne i internetowe firmy Hunkemöller w Holandii, Niemczech, Francji, Belgii, Hiszpanii, Luksemburgu, Szwajcarii, Austrii, Norwegii, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii, Polsce, Republice Czeskiej, Finlandii, Włoszech, Portugalii i Słowenii.
Zakres obowiązywania
Niniejszy Regulamin dotyczy (stosowania i/lub używania Karty członkowskiej w ramach) Programu członkowskiego firmy Hunkemöller. Udział w Programie członkowskim firmy Hunkemöller oferowany jest w sklepach internetowych i stacjonarnych w następujących krajach: Holandia, Niemcy, Francja, Belgia, Hiszpania, Luksemburg, Szwajcaria, Austria, Norwegia, Szwecja, Dania, Wielka Brytania, Polska, Republika Czeska, Finlandia, Włochy, Portugalia i Słowenia.
Zakup i aktywacja Karty członkowskiej
Rejestracja w sklepie stacjonarnym
Klientka lub klient może zarejestrować się w sklepie stacjonarnym, aby stać się Członkiem Programu firmy Hunkemöller. Rejestrując się w sklepie Członek Programu firmy Hunkemöller automatycznie akceptuje niniejszy regulamin i Oświadczenie o ochronie prywatności firmy Hunkemöller. Karta członkowska jest kartą cyfrową w postaci kodu QR, za pomocą którego klientka/klient może się identyfikować, pokazując go w sklepie stacjonarnym. Można go znaleźć w aplikacji firmy Hunkemöller lub u dołu wszystkich wiadomości e-mail od firmy Hunkemöller (jej biuletynów/newsletterów). Po zarejestrowaniu się w sklepie Członek Programu firmy Hunkemöller może dokończyć swoją rejestrację w internecie poprzez utworzenie hasła, dzięki czemu będzie mógł od razu zdobywać punkty lojalnościowe „Pasjonetki” (Passion Points) i korzystać z korzyści oferowanych przez Program członkowski. Przystąpienie do Programu członkowskiego firmy Hunkemöller jest bezpłatne.
3.2 Rejestracja za pośrednictwem strony internetowej/aplikacji
Można też dołączyć do Programu członkowskiego firmy Hunkemöller za pośrednictwem jej strony internetowej lub aplikacji. Aby się zarejestrować, klientka/klient musi podać co najmniej swoje imię, nazwisko, adres e-mail i dzień urodzenia. Dołączając do Programu członkowskiego klienci automatycznie akceptują warunki niniejszego Regulaminu Programu członkowskiego firmy Hunkemöller i Oświadczenie o ochronie prywatności. Uczestnik Programu członkowskiego będzie mógł wtedy od razu gromadzić punkty lojalnościowe „Pasjonetki” (Passion Points) i cieszyć się korzyściami, jakie oferuje Program członkowski. Udział w Programie członkowskim firmy Hunkemöller jest bezpłatny.
3.3 Korzyści
Członek Programu firmy Hunkemöller zyskuje wiele korzyści dzięki zarejestrowaniu się jako posiadacz Karty członkowskiej. Zbierając Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”, Członek Programu firmy Hunkemöller może zakwalifikować się do jednego z poziomów (zob. punkt 5. „System zbierania punktów”). Będąc na danym poziomie, Członek Programu firmy Hunkemöller jest uprawniony do różnego rodzaju korzyści (zob. punkt 5. „System zbierania punktów”). Członek Programu firmy Hunkemöller jest też uprawniony do kuponów (rabatowych), które może wykorzystać na stronie internetowej, w aplikacji lub sklepie stacjonarnym. Członek Programu firmy Hunkemöller będzie otrzymywał specjalne zaproszenia na wydarzenia dla Członków, a także indywidualnie dostosowane sugestie i porady, o ile zarejestruje się do otrzymywania korespondencji marketingowej.
3.4 Uczestnictwo w Programie członkowskim
W Programie członkowskim mogą uczestniczyć wszystkie klientki i klienci, którzy posiadają ważny adres zamieszkania w Holandii, Niemczech, Francji, Belgii, Hiszpanii, Luksemburgu, Szwajcarii, Austrii, Norwegii, Szwecji, Danii, Wielkiej Brytanii, Polsce, Republice Czeskiej, Finlandii, Włoszech, Portugalii i Słowenii.
3.5 Minimalny wiek
W Programie członkowskim mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które ukończyły 12 lat. Zakupy internetowego mogą być dokonywane wyłącznie przez Członków Programu firmy Hunkemöller, którzy ukończyli 16 lat. Członkowie Programu firmy Hunkemöller, którzy nie ukończyli 16 lat, mogą dokonywać zakupów w sklepie stacjonarnym.
4. Korzystanie z Karty członkowskiej
Członek Programu firmy Hunkemöller może zacząć korzystać ze swojej Karty członkowskiej natychmiast po zarejestrowaniu się. Karta członkowska jest wydawana konkretnej klientce lub klientowi i nie można jej przekazać innej osobie. Karta członkowska pozostaje własnością firmy Hunkemöller. Do Karty członkowskiej można przypisać tylko 1 (jeden) adres e-mail, a jedna klientka/klient może otrzymać maksymalnie 1 (jedną) Kartę członkowską.
5. System zbierania punktów
5.1 Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”
Ważna Karta członkowska uprawnia Członka programu firmy Hunkemöller do zbierania Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” (Passion Points). Członek Programu firmy Hunkemöller jest informowany o sposobie zbierania Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji. Członek Programu firmy Hunkemöller może zbierać Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” w następujący sposób:
- Dokonanie zakupu – za każde wydane dziesięć eurocentów (0,10 €) otrzymuje się jeden Punkt lojalnościowy „Pasjonetki”.
- Podanie danych osobowych, aby firma Hunkemöller mogła przesyłać klientce/klientowi indywidualnie dostosowane wiadomości oraz przeprowadzać analizy. Te pola nie są obowiązkowe. Członek Programu firmy Hunkemöller otrzymuje jednorazową nagrodę w formie 25 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” za każde wypełnione pole: numer telefonu, płeć, rozmiar biustonosza, rozmiar majtek, 1 z 2 opcji Sexy Shapes, 1 z 4 opcji Favourite Fit oraz zainteresowania. Podając te dane, klientka/klient może otrzymać maksymalnie 200 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
- Podanie danych dotyczących zainteresowań, dzięki czemu firma Hunkemöller może przesyłać klientce/klientowi indywidualnie dostosowane wiadomości oraz przeprowadzać analizy. Te pola nie są obowiązkowe. Członek Programu firmy Hunkemöller otrzymuje jednorazową nagrodę w formie 25 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” za podanie swoich zainteresowań. Te zainteresowania to sport, podróże, zdrowie, uroda, kultura i moda. Są one włączone do puli maksymalnie 200 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”, jakie może uzyskać Członek.
W łącznym wydatku na zakup uwzględniane są wszystkie towary zakupione w sklepie stacjonarnym, na stronie internetowej i w aplikacji (nie dotyczy to wykorzystania przyznanej kwoty na kolejne zakupy – tzw. Shop Credit, kuponów rabatowych oraz kosztów wysyłki w przypadku zamówień internetowych). Dokonane zakupy można śledzić tylko po przedstawieniu ważnej Karty członkowskiej.
Zwrot towaru przez Członka Programu firmy Hunkemöller (po przedstawieniu dowodu zakupu w sklepach) powoduje odjęcie z konta członkowskiego Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” przyznanych dzięki zakupowi tego towaru.
Nie ma możliwości wymiany Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” na pieniądze. Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” są ważne przez cały okres aktywnego udziału Członka w Programie firmy Hunkemöller. Członek Programu firmy Hunkemöller może utracić niektóre ze zdobytych Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” po każdym roku trwania członkostwa (zob. punkt 5.1.1 „Spadek poziomu po każdym roku członkostwa”). Członek Programu firmy Hunkemöller może stracić część swoich Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” po roku braku aktywności (zob. punkt 9. „Brak aktywności”).
5.1.1 Spadek poziomu po każdym roku członkostwa
Po upływie jednego roku członkostwa (każdego roku od daty rejestracji Członka), Członek Programu firmy Hunkemöller spadnie na początek poziomu członkostwa, na którym się znajduje lub na koniec poprzedniego poziomu, w zależności od liczby zdobytych Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
- Aby pozostać na poziomie 2. członkostwa, trzeba zdobyć co najmniej 900 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ciągu roku trwania członkostwa.
- W przypadku, gdy Członek Programu firmy Hunkemöller znajdujący się na poziomie 2. zdobędzie mniej niż 900 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ciągu roku trwania członkostwa, spadnie na poziom 1. z liczbą 999 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
- W przypadku, gdy Członek Programu firmy Hunkemöller znajdujący się na poziomie 2. zdobędzie więcej niż 900 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ciągu roku trwania członkostwa, spadnie na początek poziomu 2. z liczbą 1000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
- Aby pozostać na poziomie 3. VIP członkostwa, trzeba zdobyć co najmniej 2000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ciągu roku trwania członkostwa.
- W przypadku, gdy Członek Programu firmy Hunkemöller znajdujący się na poziomie 3. VIP zdobędzie mniej niż 2000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ciągu roku trwania członkostwa, spadnie na poziom 2. z liczbą 1999 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
- W przypadku, gdy Członek Programu firmy Hunkemöller znajdujący się na poziomie 3. zdobędzie więcej niż 2000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ciągu roku trwania członkostwa, spadnie na początek poziomu 3. z liczbą 2000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
5.2 Poziomy członkostwa
W momencie dołączenia do Programu członkowskiego firmy Hunkemöller klientka lub klient jest przydzielany do określonego poziomu w zależności od liczby zgromadzonych przez nią/niego Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. Program członkowski składa się z 3 poziomów:
- Poziom 1.: Łączna liczba punktów lojalnościowych „Pasjonetki” od 0 do 999
- Poziom 2.: Łączna liczba punktów lojalnościowych „Pasjonetki” od 1000 do 1999
- Poziom 3. VIP: Łączna liczba punktów lojalnościowych „Pasjonetki” od 2000 do 5000
Na każdym z tych poziomów Członek uprawniony jest do określonych korzyści (zob. punkt 5.3 „Stałe korzyści”).
Choć firma Hunkemöller może w dowolnym czasie zmienić zasady i mogą się one od siebie różnić, Członkowie mogą przechodzić na wyższy lub niższy poziom:
- dokonując zakupów lub wykonując inne czynności (zob. punkt 5.1 „Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”);
- zwracając zakupione towary (zob. punkt 5.1 „Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”);
- nie uczestnicząc aktywnie w Programie (zob. punkt 9. „Brak aktywności”);
- nie uzyskując po roku trwania członkostwa minimalnej liczby punktów lojalnościowych „Pasjonetki” wymaganej do tego, aby pozostać na obecnym poziomie członkostwa;
- zdobywając punkty lojalnościowe „Pasjonetki” w grze „Koło Pasji”;
- zamieniając punkty lojalnościowe „Pasjonetki” na określone korzyści.
Członkowie zostaną o tym powiadomieni za pośrednictwem biuletynów od firmy Hunkemöller, pod warunkiem, że są zapisani do ich otrzymywania. Nowy Członek programu firmy Hunkemöller zaczyna od poziomu 1.
5.3 Korzyści członkostwa
Na każdym z poziomów opisanych w punkcie 5.2 „Poziomy członkostwa” Członkowie mają dostęp do korzyści. Korzyści te mogą być za każdym razem różne i firma Hunkemöller może je w dowolnej chwili zmienić. Niektóre z nich są przesyłane na konta członkowskie w formie kuponów, które można wykorzystać w internecie (na stronie/w aplikacji) i w sklepach stacjonarnych. Może się to różnić w zależności od oferty.
Przykładowe korzyści to:
- promocje tylko dla Członków;
- rabat powitalny 10%;
- prezent przy zakupie;
- bezpłatna wysyłka;
- prezent urodzinowy;
- wcześniejszy dostęp do promocji lub nowych kolekcji;
- ekskluzywne zaproszenia na wydarzenia;
- indywidualne rabaty; lub
- udział w konkursach.
W przypadku przejścia na niższy poziom Członek Programu firmy Hunkemöller traci również uprawnienia do korzyści dostępnych dla Członków na wyższym poziomie.
5.4 Kupony
Każdy Członek programu firmy Hunkemöller może otrzymywać kupony. Mogą one zostać przesłane na konto członkowskie i są przyznawane na podstawie aktualnej liczby punktów lojalnościowych „Pasjonetki” lub zakupów dokonanych przez Członka. Członek może wykorzystać kupon poprzez wybranie go w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji lub przy kasie w sklepie stacjonarnym. Przyznawane są też różne rodzaje kuponów opisane w podpunktach poniżej. Zakres zastosowania kuponu nie jest wcześniej znany i może się różnić w zależności od kuponu. Data ważności kuponu jest widoczna w warunkach kuponu. Kupony nie są ważne w naszych sklepach Designer Outlet Center (DOC).
5.4.1 Kupony rabatowe
Każdy Członek Programu firmy Hunkemöller może otrzymywać kupony rabatowe. Kupony rabatowe mogą być przyznawane w związku z konkretną kampanią, udziałem w konkursie Koło Pasji lub przechodzeniem na kolejne poziomy programu. Kupon taki daje zniżkę procentową na określone kategorie produktów lub tylko na określone produkty.
5.4.2 Indywidualne kupony
Każdy Członek Programu firmy Hunkemöller może otrzymywać indywidualne kupony. Kupony te są przyznawane Członkowi Programu firmy Hunkemöller na podstawie różnych kryteriów, takich jak poziom członkostwa lub historia zakupów Członka.
5.4.3 Wymiana punktów lojalnościowych „Pasjonetki” na korzyści
Członkowie Programu firmy Hunkemöller mogą wymieniać punkty lojalnościowe „Pasjonetki” na różne korzyści, często w formie kuponów. Mogą to być różne kupony rabatowe, kupony uprawniające do udziału w konkursie lub do otrzymania zniżki u jednego z naszych partnerów, upominku, bezpłatnej wysyłki i innych opcji. W przypadku pełnego zwrotu Członek programu firmy Hunkemöller otrzyma zwrot za rabat lub kwotę na kolejne zakupy, a także zwrot za wymienione punkty lojalnościowe „Pasjonetki”. W przypadku częściowego zwrotu Członek otrzyma pieniądze wydane na zamówienie z wykorzystanym rabatem zastosowanym do wszystkich produktów. Jednak kupon i punkty lojalnościowe „Pasjonetki” wydane na zamówienie nie zostaną zwrócone. Kupony lub kwoty przyznane na kolejne zakupy nie są ważne w naszych sklepach Designer Outlet Center (DOC).
5.4.4 Kupony prezentowe
Członkowie programu firmy Hunkemöller od czasu do czasu otrzymują korzyść lub prezent przy zakupie (w postaci kuponu) przesyłany na ich konto. Prezenty te różnią się i ulegają zmianie w ciągu roku. Podobnie jak wszystkie inne kupony, również kupon prezentowy będzie miał datę ważności podaną w warunkach zamieszczonych w kuponie.
5.4.5 Wielka nagroda po osiągnięciu 5000 punktów lojalnościowych „Pasjonetki”
Członkowie na poziomie 3. VIP otrzymają wielką nagrodę na koniec tego poziomu, po osiągnięciu 5000 punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. Nagrodę można zrealizować poprzez użycie przesłanego na konto członkowskie kuponu podczas transakcji w sklepie stacjonarnym lub na stronie internetowej bądź w aplikacji. Nagroda i jej zakres zastosowania będą się różnić i co pewien czas zmieniać. Nagrody nie można wymienić na pieniądze. W przypadku pełnego zwrotu Członek Programu firmy Hunkemöller otrzyma zwrot za rabat i w zależności od tego, czy upłynął już termin ważności kuponu, kupon ten zostanie lub nie zostanie ponownie przesłany na konto członkowskie. W przypadku częściowego zwrotu Członek otrzyma pieniądze wydane na transakcję z wykorzystanym rabatem zastosowanym do wszystkich produktów. Jednak kupon nie zostanie zwrócony. Kupony lub kwoty przyznane na kolejne zakupy nie są ważne w naszych sklepach Designer Outlet Center (DOC).
6. Przyznane kwoty na zakupy (Shop Credit)
Członek Programu firmy Hunkemöller może uzyskać przyznane kwoty na zakupy, czyli tzw. shop credit. Przyznane kwoty na zakupy mogą zostać przesłane na konto członkowskie w różnych momentach, przy różnych okazjach i z nieregularną częstotliwością w ciągu roku. Każde z takich kwot na zakupy może mieć inną datę ważności. Przyznane kwoty na zakupy można wykorzystać przy dowolnym zakupie oraz w połączeniu z kuponami. Klient może wykorzystać przyznane mu kwoty na zakupy w koszyku na stronie internetowej i w aplikacji, a także przy kasie w sklepie stacjonarnym. Wykorzystane kwoty na zakupy zostaną odjęte z konta członkowskiego.
7. Inne korzyści
Oprócz opisanych wcześniej kuponów i przyznawanych kwot na zakupy, Członek Programu firmy Hunkemöller może otrzymać w nagrodę inne korzyści. Korzyści te mogą pojawić się na koncie Członka w formie kuponu, ale mogą też zostać udostępnione w inny sposób, na przykład poprzez grę lub w aplikacji Hunkemöller.
7.1 Wydarzenia
Firma Hunkemöller może organizować wydarzenia, na które Członkowie mogą otrzymać zaproszenie. Członek Programu firmy Hunkemöller może zarejestrować się do udziału w wydarzeniu, mieć szansę na zarejestrowanie się jako pierwszy lub wziąć udział w konkursie. Może to nastąpić poprzez aktywację kuponu lub w inny sposób za pośrednictwem naszej strony internetowej, aplikacji lub w sklepach stacjonarnych. W takim przypadku Członek Programu firmy Hunkemöller otrzyma pocztą e-mail wiadomość z weryfikacją lub bilet.
7.2 Prezenty
Członek Programu firmy Hunkemöller może też otrzymać kupony prezentowe uprawniające do otrzymania prezentu przy zakupie. Warunki otrzymania tego prezentu podano w informacjach dotyczących kuponów w punkcie 5.4.4 „Kupony prezentowe”.
7.3 Usługi
Firma Hunkemöller może oferować określone usługi. Usługi te mogą się różnić i nie zawsze będą dostępne. Gdy firma będzie oferować daną usługę, zostanie ona udostępniona Członkowi Programu firmy Hunkemöller na jego koncie, niekiedy w formie kuponu.
7.4 Konkursy
Członek Programu firmy Hunkemöller może brać udział w określonych Konkursach. Konkursy z nagrodami mogą być oferowane Członkom na różne sposoby: za pośrednictwem aplikacji, za pomocą kuponu lub za pośrednictwem naszych kanałów społecznościowych.
7.5 Koło Pasji (Wheel of Passion)
Zarejestrowany Członek Programu firmy Hunkemöller może uczestniczyć w grze „Koło pasji”, zwanej w dalszej części „grą”. Członek Programu firmy Hunkemöller może grać w grę na stronie internetowej (na koncie członkowskim) lub w aplikacji. Gra ta nie jest dostępna przez cały czas i jest aktywowana lub dezaktywowana przez firmę Hunkemöller na określony czas. Uczestnicząc w grze i kręcąc kołem, Członek Programu firmy Hunkemöller może zdobyć punkty lojalnościowe „Pasjonetki” lub inne nagrody. Pełny regulamin gry obowiązujący Członków Programu firmy Hunkemöller jest dostępny na stronie internetowej https://www.hunkemoller.com/wop-terms.html.
8. Upusty dla studentów
Zarejestrowany Członek Programu firmy Hunkemöller uprawniony jest do otrzymania upustu dla studentów. Upust przyznawany jest przez firmę Hunkemöller. Po okazaniu ważnej legitymacji studenckiej Członek Programu firmy Hunkemöller otrzymuje w sklepie stacjonarnym upust w wysokości 10%. Upust łączy się z innymi akcjami i/lub promocjami. Upust dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie stacjonarnym i nie jest przyznawany za zakupy w internecie lub aplikacji.
9. Zmiany
Firma Hunkemöller zastrzega sobie prawo do wycofania, zmiany lub składania nowych ofert w odniesieniu do Programu członkowskiego i punktów lojalnościowych „Pasjonetki”, o których mowa w niniejszym Regulaminie, w dowolnym czasie i w dowolnych okolicznościach. Członkowie Programu firmy Hunkemöller będą informowani o zmianach za pośrednictwem poczty e-mail lub na stronie internetowej www.hunkemoller.nl. Jeśli Członek Programu firmy Hunkemöller zechce zmienić, dodać lub usunąć dane podane firmie Hunkemöller w związku z Programem członkowskim, może wypełnić i przesłać ten formularz. W przypadku usunięcia wszystkich swoich danych osobowych Członek Programu firmy Hunkemöller nie będzie mógł czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim.
10. Brak aktywności i rezygnacja z udziału
10.1 Aktywność i utrata punktów lojalnościowych „Pasjonetki”
W każdym roku członkostwa, począwszy od pierwotnej daty rejestracji, Członek powinien zdobyć minimalną liczbę punktów lojalnościowych „Pasjonetki”, aby pozostać na swoim obecnym poziomie członkostwa.
Poziom 1.
Gdy Członek znajduje się na poziomie 1., po roku członkostwa saldo punktów lojalnościowych „Pasjonetki” zostanie wyzerowane, a Członek spadnie na początek poziomu 1.
Poziom 2.
Na poziomie 2. Członek powinien zdobyć co najmniej 900 punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w roku członkostwa, aby pozostać na poziomie 2. Na początku nowego roku członkostwa, Członek spadnie na początek poziomu 2. z liczbą 1000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
W przypadku, gdy Członek zdobędzie mniej niż 900 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ubiegłym roku członkostwa, spadnie na poziom 1. z liczbą 999 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
Poziom 3. VIP
Na poziomie 3. VIP Członek powinien zdobyć co najmniej 2000 punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w roku członkostwa, aby pozostać na poziomie 3. VIP. Na początku nowego roku członkostwa, Członek spadnie na początek poziomu 3. VIP z liczbą 2000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
W przypadku, gdy Członek zdobędzie mniej niż 2000 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ubiegłym roku członkostwa, spadnie na poziom 2. z liczbą 1999 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.
10.2 Brak aktywności i utrata punktów lojalnościowych „Pasjonetki”
Jeśli w ciągu ostatniego roku (ostatnich 12 miesięcy) Członek Programu firmy Hunkemöller nie dokonał żadnego zakupu, spadnie na początek poziomu 1. z zerem punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. Straci też wszystkie korzyści związane z poziomem członkowskim, na którym się wcześniej znajdował (np. poziomem 2.).
10.3 Anulowanie udziału przez firmę Hunkemöller
W przypadku braku aktywności Członka Programu firmy Hunkemöller z powodu nieużywania Karty członkowskiej przez sześć (6) lat, wyślemy mu wiadomość e-mail z pytaniem, czy nadal chce być Członkiem naszego Programu. Jeśli mimo to pozostanie nieaktywny, anulujemy jego Członkostwo i usuniemy jego dane osobowe związane z Członkostwem. Jeśli po upływie tych 6 lat Członek Programu firmy Hunkemöller zdecyduje się dokonać zakupu w firmie Hunkemöller, może utworzyć nowe konto członkowskie na stronie internetowej lub w aplikacji.
10.4 Rezygnacja z udziału przez Członka
Członkowie Programu firmy Hunkemöller mogą w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Programie członkowskim. W tym celu należy wypełnić i przesłać ten formularz oraz potwierdzić rezygnację za pośrednictwem otrzymanej wiadomości e-mail. Formularz ten można też znaleźć za pośrednictwem przycisku „Usuń” w aplikacji. Proces rezygnacji z członkostwa może potrwać do 1 miesiąca; do tego czasu konto członkowskie pozostaje w systemie. Karta członkowska traci ważności z chwilą rezygnacji. Po rezygnacji nie można korzystać z Karty członkowskiej, aby czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim. Po rezygnacji wszelkie przyznane kwoty na zakupy i inne nagrody oraz korzyści stracą ważność i nie będzie ich można wymienić na gotówkę.
11. Naruszenie zasad programu
Bez uszczerbku dla wszelkich przysługujących jej praw firma Hunkemöller ma prawo, aby w przypadku oszustwa, podania niepełnych lub nieprawdziwych informacji, naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, nadużycia praw Członka Programu firmy Hunkemöller lub innego działania na szkodę firmy Hunkemöller i/lub jej sklepów, do unieważnienia Karty członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym, jej zablokowania i/lub wycofania wszelkich zgromadzonych rabatów i/lub anulowania wszelkich zakupów dokonanych w ten sposób. To samo dotyczy dowolnych przypadków dokonania lub próby dokonania zmiany, sfałszowania, naruszenia lub uszkodzenia (w tym zhakowania) Karty członkowskiej przez Członka Programu firmy Hunkemöller. Każde oszustwo (lub próba oszustwa) lub inne nieupoważnione działania mogą zostać zarejestrowane i mogą skutkować odebraniem Członkowi Programu firmy Hunkemöller prawa do korzystania z Karty członkowskiej.
12. Zakończenie Programu
Firma Hunkemöller zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu członkowskiego w dowolnym czasie. Członek Programu firmy Hunkemöller zostanie poinformowany o zakończeniu programu z co najmniej 3-miesięcznym (trzymiesięcznym) wyprzedzeniem. Do dnia zakończenia Członek Programu firmy Hunkemöller może czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim. Po zakończeniu uczestnictwa w Programie zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym punkcie, Członek Programu firmy Hunkemöller nie będzie mógł czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim.
13. Utrata, kradzież lub uszkodzenie Karty członkowskiej
Członek Programu firmy Hunkemöller zobowiązany jest niezwłocznie poinformować firmę Hunkemöller o utracie, kradzieży lub niewłaściwym działaniu Karty członkowskiej. W takim przypadku Karta członkowska zostanie zablokowana, a firma Hunkemöller jak najszybciej wyśle nową Kartę członkowską. W celu otrzymania nowej Karty członkowskiej należy zadzwonić pod numer +31 (0) 35 6465412 (centrum obsługi klienta w Hilversum) lub odwiedzić sklep stacjonarny firmy Hunkemöller. Saldo punktów lojalnościowych „Pasjonetki” zebranych na Karcie oraz wszelkie kupony zostaną przeniesione na nową Kartę członkowską.
Do czasu otrzymania nowej Karty członkowskiej Członek Programu firmy Hunkemöller może korzystać z udziału w Programie członkowskim po zalogowaniu się na stronie internetowej lub w aplikacji. Pracownicy sklepu stacjonarnego mogą także sprawdzić status Członka Programu firmy Hunkemöller przy kasie, po okazaniu przez niego ważnego dokumentu tożsamości. W razie nieuprawnionego dostępu strony trzeciej (cyfrowego lub fizycznego) do Karty członkowskiej i/lub danych logowania odpowiedzialność ponosi Członek Programu firmy Hunkemöller.
14. Prywatność
W ramach Programu członkowskiego przetwarzane są dane osobowe Członka Programu firmy Hunkemöller, w tym dane osobowe przekazane przez niego w procesie rejestracji w sklepie stacjonarnym, internetowym lub w aplikacji. Firma Hunkemöller zobowiązuje się do ochrony wszystkich danych osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez firmę Hunkemöller, a także wykorzystywania danych osobowych w związku z Programem członkowskim i praw Członka Programu firmy Hunkemöller jako osoby, której dane dotyczą, można znaleźć w naszym Oświadczeniu o ochronie prywatności.
15. Odpowiedzialność
Firma Hunkemöller nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie – zarówno przez Członka Programu firmy Hunkemöller, jak i strony trzecie – Karty członkowskiej, ani niezgodne z prawem użycie przyznanego rabatu lub przyznanych kwot na zakupy. Firma Hunkemöller nie ponosi odpowiedzialności za kradzież (w tym użycie danych logowania Członka Programu firmy Hunkemöller przez nieuprawnione strony trzecie), utratę, sfałszowanie lub niewłaściwe użycie Karty członkowskiej. Firma Hunkemöller w żadnym przypadku nie zwróci jakichkolwiek niewykorzystanych kwot na zakupy.
16. Pozostałe postanowienia
Firma Hunkemöller zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Z dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu wygasają wszelkie pozostałe postanowienia Regulaminu. W odniesieniu do niniejszego Regulaminu oraz Programu członkowskiego mają zastosowanie przepisy prawa holenderskiego. Wszelkie spory mogą być rozstrzygane wyłącznie przez właściwy sąd w Amsterdamie.
Wersja: 10/01/2025