Regulamin członkostwa w programie firmy Hunkemöller           

1. Definicje     

Terminy pisane wielką literą mają następujące znaczenia:   

Hunkemöller:

Prywatna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Hunkemöller B.V. wraz z podmiotami powiązanymi, Hunkemöller B.V., Liebergerweg 28, (1221 JS) z siedzibą w Hilversum;

Karta członkowska:

Karta wydana przez firmę Hunkemöller w ramach Programu członkowskiego;

Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller:

Posiadacz Karty członkowskiej;

Program członkowski:

Program lojalnościowy opracowany przez firmę Hunkemöller, w ramach którego jej klienci mogą zbierać Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”, a następnie wymieniać je na kupony (rabatowe) i inne korzyści przy użyciu Karty członkowskiej;

Obsługa posiadaczy kart członkowskich:

Obsługa klienta 

sklep internetowy:

Obsługa klienta świadczona w ramach programu; sklepy stacjonarne i internetowe firmy Hunkemöller w Austrii, Belgii, Czechach, Chorwacji, Danii, Finlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Luksemburgu, Holandii, Norwegii, Polsce, Portugalii, Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

 

2. Zakres obowiązywania  

Niniejszy Regulamin dotyczy (stosowania i/lub używania Karty członkowskiej w kontekście) Programu członkowskiego firmy Hunkemöller. Udział w Programie członkowskim firmy Hunkemöller oferowany jest w sklepach internetowych i stacjonarnych w następujących krajach: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Chorwacja, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowenia, Hiszpania, Czechy, Szwajcaria, Szwecja i Wielka Brytania.    

 

3. Zakup i aktywacja Karty członkowskiej        

1. Rejestracja w sklepie stacjonarnym          

Karta wydawana jest Członkowi programu dla klientów firmy Hunkemöller w sklepie stacjonarnym i rejestrowana w momencie dokonywania płatności za zakupione towary. Jednocześnie na adres Członka przesyłana jest wiadomość e-mail z prośbą o aktywację profilu. Do czasu aktywacji karta ma status „w trakcie aktywacji”. W tym czasie klient może zbierać Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”, ale nie może z nich korzystać w ramach Programu członkowskiego. Po kliknięciu łącza zawartego w wiadomości e-mail adres klienta jest weryfikowany i klient musi ukończyć proces rejestracji w witrynie internetowej. Minimalne dane, jakie musi podać klient, to: imię, nazwisko, dzień urodzenia oraz adres e-mail. Klient musi także utworzyć w witrynie internetowej hasło oraz zaakceptować niniejszy Regulamin oraz oświadczenie o ochronie prywatności firmy Hunkemöller. Udział w Programie członkowskim firmy Hunkemöller jest bezpłatny. Klient może otrzymać kartę fizyczną oraz poprosić o kartę cyfrową w postaci kodu QR, którym klient może się posługiwać w sklepie stacjonarnym przy użyciu aplikacji firmy Hunkemöller lub portfela.       

2. Rejestracja za pośrednictwem witryny internetowej/aplikacji         

Istnieje również możliwość dołączenia do programu dla klientów firmy Hunkemöller za pośrednictwem witryny internetowej lub aplikacji. Minimalne dane, jakie musi podać klient, to imię, nazwisko, dzień urodzenia, adres e-mail oraz hasło. Klient musi także zaakceptować niniejszy Regulamin oraz oświadczenie o ochronie prywatności firmy Hunkemöller. W przypadku rejestracji internetowej lub w aplikacji Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje wiadomość e-mail w celu potwierdzenia rejestracji i zweryfikowania adresu e-mail. Do czasu aktywacji karta ma status „w trakcie aktywacji”. Klient może wówczas zbierać Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”, ale nie może z nich korzystać w ramach Programu członkowskiego. W celu ukończenia procesu rejestracji należy kliknąć łącze zawarte w otrzymanej wiadomości e-mail. Udział w Programie członkowskim firmy Hunkemöller jest bezpłatny.    

3. Korzyści   

Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje wiele korzyści dzięki zarejestrowaniu Karty członkowskiej. Zbierając Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”, członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może zakwalifikować się do jednego z poziomów (zob. punkt 5 „System zbierania punktów”). Na danym poziomie członek programu dla klientów firmy Hunkemöller uprawniony jest do różnego rodzaju korzyści (zob. punkt 5 „System zbierania punktów”). Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller jest także uprawniony do kuponów (rabatowych), które może wykorzystać w witrynie internetowej, aplikacji lub sklepie stacjonarnym. Klient może zdobyć kupon, skanując Kartę członkowską lub logując się na konto Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller podczas realizacji płatności z tytułu transakcji. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje także specjalne zaproszenia na imprezy dla Członków, ekskluzywne wiadomości e-mail (po wyrażeniu zgody), a także spersonalizowane sugestie i porady. 

4. Udział w Programie członkowskim              

W Programie członkowskim mogą brać udział wyłącznie klienci mieszkający w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Włochy, Chorwacja, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Słowenia, Hiszpania, Szwecja i Wielka Brytania.             

5. Minimalny wiek              

W przypadku Członków programu dla klientów firmy Hunkemöller mieszkających w Holandii: w Programie członkowskim mogą brać udział wyłącznie osoby, które ukończyły 12 lat.  Zakupy internetowego mogą być dokonywane wyłącznie przez Członków programu dla klientów firmy Hunkemöller, którzy ukończyli 16 lat. Członkowie programu dla klientów firmy Hunkemöller, którzy nie ukończyli 16 lat, mogą dokonywać zakupów w sklepie stacjonarnym. Podobnie biuletyny mogą być wysyłane do Członków, którzy ukończyli 16 lat.           

W przypadku Członków programu dla klientów firmy Hunkemöller mieszkających w krajach UE innych niż Holandia: jeśli Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller nie ukończył 18 lat lub wieku, który uprawnia go do wyrażenia zgody zgodnie z prawem obowiązującym w danym kraju, musi uzyskać zgodę swojego rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Programie członkowskim. Ponadto rodzic lub opiekun prawny musi zaakceptować niniejszy Regulamin. Nieuzyskanie powyższej zgody lub niezaakceptowanie Regulaminu oznacza brak możliwości udziału w Programie członkowskim. 

 

4. Korzystanie z Karty członkowskiej   

Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może korzystać z Karty członkowskiej po jej zarejestrowaniu. Klient zostaje zarejestrowany po wypełnieniu formularza wniosku, o którym mowa w punkcie 3, oraz dokonaniu zakupu i aktywacji Karty członkowskiej. Karta członkowska jest wydawana konkretnemu klientowi i nie można jej przekazać innej osobie. Karta członkowska pozostaje własnością firmy Hunkemöller. Do karty można przypisać tylko 1 (jeden) adres e-mail, a jeden klient może otrzymać maksymalnie 1 (jedną) Kartę członkowską.        

              

5. System zbierania punktów            

5.1 Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”           

Ważna Karta członkowska uprawnia Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller do zbierania Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller informowany jest o sposobie zbierania Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” za pośrednictwem witryny internetowej i aplikacji. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może zbierać Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” w następujący sposób:  

Dokonanie zakupu — za każde wydane 4,50 zł (w Polsce) lub 1 euro otrzymuje się 10 (dziesięć) Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.    

Podanie danych osobowych, dzięki czemu firma Hunkemöller może przesyłać klientowi spersonalizowane wiadomości oraz przeprowadzać analizy. Te pola nie są obowiązkowe. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje jednorazową nagrodę w formie 25 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” za każde wypełnione pole: numer telefonu, płeć, data urodzenia, adres zamieszkania, rozmiar biustonosza, rozmiar koszulki i fig, 1 z 2 opcji Sexy Shapes oraz 1 z 4 opcji Favourite Fit. Podając te dane, klient może otrzymać maksymalnie 200 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.     

Podanie danych dotyczących zainteresowań, dzięki czemu firma Hunkemöller może przesyłać klientowi spersonalizowane wiadomości oraz przeprowadzać analizy. Pola nie są obowiązkowe. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje jednorazową nagrodę w formie 25 Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” za podanie co najmniej 1 i co najwyżej 6 zainteresowań. Te zainteresowania to sport, podróże, zdrowie, uroda, kultura i moda.   

Zgodnie z zasadami dotyczącymi Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” określonymi przez firmę Hunkemöller na potrzeby danej kampanii. Na przykład z okazji Dnia Członka przyznawane są podwójne Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller jest z wyprzedzeniem informowany o kampaniach za pośrednictwem witryny internetowej, aplikacji lub biuletynu. 

W łącznych wydatkach uwzględniane są wszystkie towary zakupione w sklepie stacjonarnym, witrynie internetowej i aplikacji (z wyjątkiem zakupu kuponów podarunkowych firmy Hunkemöller oraz kosztów wysyłki w przypadku zamówień internetowych). Dokonane zakupy można śledzić tylko po podaniu danych ważnej Karty członkowskiej.    

Zwrot towaru przez Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller (na podstawie dowodu zakupu) odpowiednio pomniejsza saldo naliczonych Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”.           

Nie ma możliwości wymiany Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” na pieniądze. Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” są ważne przez cały okres aktywnego udziału Członka w Programie członkowskim firmy Hunkemöller. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może utracić zdobyte Punkty członkowskie w przypadku swojej nieaktywności (zob. punkt 9 „Brak aktywności”).       

5.2 Poziomy członkostwa         

W momencie dołączenia do Programu członkowskiego dla klientów firmy Hunkemöller Członek przypisywany jest do określonego poziomu w zależności od liczby zgromadzonych przez klienta Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. 4 poziomy programu:       

Poziom I (Flirty Fun): łączna liczba zgromadzonych punktów — od 0 do 499       

Poziom II (Secret Crush): łączna liczba zgromadzonych punktów — od 500 do 999           

Poziom III (Hot Match): łączna liczba zgromadzonych punktów — od 1000 do 1999          

Poziom IV (True Love): łączna liczba zgromadzonych punktów — ponad 2000            

Na tym poziomie Członek uprawniony jest do określonych stałych korzyści (zob. punkt 5.3 „Stałe korzyści”).             

Członkowie mogą przechodzić na wyższy lub niższy poziom: 

dokonując zakupów lub wykonując inne czynności (zob. punkt 5.1 „Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”);       

zwracając zakupione towary (zob. punkt 5.1 „Punkty lojalnościowe „Pasjonetki”);       

nie uczestnicząc aktywnie w Programie (zob. punkt 9 „Brak aktywności”);      

wymieniając Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” na dodatkowe kupony.

Członkowie są informowani o powyższych zmianach w biuletynach otrzymywanych od firmy Hunkemöller (pod warunkiem wyrażenia zgody). Nowy Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller zaczyna od najniższego poziomu. 

5.3 Stałe korzyści           

Każdy poziom wiąże się z określonymi korzyściami zgodnie z opisem przedstawionym w punkcie 5.2 „Poziomy członkostwa”. Korzyści te są wymienione w witrynie internetowej oraz aplikacji firmy Hunkemöller. Im wyższy poziom, tym bardziej ekskluzywne korzyści.             

Korzyści można znaleźć po zalogowaniu się na konto Mój Hunkemöller:         

W przypadku przejścia na niższy poziom Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller traci również uprawnienia do korzyści dostępnych dla klientów na wyższym poziomie.  

5.4 Kupon rabatowy o określonej wartości

Po zgromadzeniu liczby Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ramach Programu lojalnościowego Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller uprawniony jest do otrzymania kuponu rabatowego o określonej wartości. Gdy użytkownik Hunkemoller zwróci swój zakup, zrealizowany kupon zostanie zapisany z powrotem na jego konto.

Datę zakończenia vouchera można sprawdzić na koncie użytkownika.

5.5 Kupony osobiste    

Każdy Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller uprawniony jest do otrzymania kuponów osobistych. Kupony te są przyznawane Członkowi programu dla klientów firmy Hunkemöller na podstawie różnych kryteriów, takich jak poziom członkostwa lub zachowania zakupowe Członka. Im wyższy poziom, tym bardziej ekskluzywne kupony. Przyznawane są różne rodzaje kuponów, które zostały opisane w podpunktach poniżej.

5.5.1 Upust 

Po zgromadzeniu określonej liczby Punktów lojalnościowych „Pasjonetki” w ramach Programu lojalnościowego Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller uprawniony jest do otrzymania kuponu rabatowego. Gdy Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller zwraca zakupione towary w całości, otrzymuje z powrotem wykorzystany kupon rabatowy. Termin ważności kuponu nie ulega zmianie i zależy od daty wystawienia kuponu. Gdy Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller zwraca tylko część zakupionych towarów, nie jest uprawniony do otrzymania kuponu z powrotem. 

Termin ważności kuponów rabatowych wynosi 4 miesiące. Klient może wykorzystać kupon w koszyku w witrynie internetowej i aplikacji, a także przy kasie w sklepie stacjonarnym. Członek może wykorzystać jeden kupon podczas jednej transakcji. Kupony lojalnościowe nie łączą się z innymi akcjami ani promocjami. Kupony nie są ważne w naszych sklepach Designer Outlet Center (DOC). 

5.5.2 Wymiana punktów na kupony      

Na wyższych poziomach (poziom III i IV) Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może wymienić Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” na „zakup” kuponu. Dostępne są różne rodzaje kuponów, takie jak kupony rabatowe lub darmowa dostawa. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może wykorzystać kupon w koszyku w witrynie internetowej i aplikacji lub przy kasie w sklepie stacjonarnym. Ten rodzaj kuponu jest widoczny tylko wtedy, gdy klient ma wystarczającą liczbę punktów, aby „kupić” kupon. Po wykorzystaniu kuponu Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może przejść na niższy poziom. W przypadku pełnego zwrotu Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje z powrotem kupon, a także zwrot wymienionych Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. W przypadku częściowego zwrotu Członek nie otrzymuje z powrotem kuponu ani wymienionych Punktów lojalnościowych „Pasjonetki”. Kupony nie są ważne w naszych sklepach Designer Outlet Center (DOC).    

5.5.3 Kupony niespodzianki 

Członkowie programu mogą także korzystać z kuponów niespodzianek. Ten rodzaj kuponu przyznawany jest przez firmę Hunkemöller Członkowi programu dla klientów firmy Hunkemöller i nie jest widoczny wcześniej na koncie. Członek nie zna także wcześniej daty ważności kuponu, która jest widoczna w warunkach tego kuponu. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller jest informowany o dostępnych kuponach za pośrednictwem biuletynu lub aplikacji. Kupony nie są ważne w naszych sklepach Designer Outlet Center (DOC).

Okazje specjalne            

Członkowie programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymują kupon niespodziankę na specjalną okazję, taką jak urodziny lub rocznica, jeśli Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller uczestniczy w Programie przez określoną liczbę lat. Kupon może zawierać upust lub prezent do odebrania w sklepie stacjonarnym. Kupony są widoczne tylko dla Członków na określonym poziomie, na przykład tylko dla Członków na poziomie IV. Kupony niespodzianki mogą pojawić się na każdym poziomie.             

Wydarzenia  

Firma Hunkemöller może organizować wydarzenia dla swoich Członków. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może zgłosić swój udział w wydarzeniu, aktywując kupon. Czasem istnieje także możliwość wygrania biletów w konkursie (w którym należy wykazać się wiedzą lub umiejętnościami (bez ograniczeń)). W takim przypadku Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje wiadomość e-mail z weryfikacją lub bilet pocztą elektroniczną.           

Prezenty      

Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje także kupony uprawniające do otrzymania prezentu w przypadku zakupu. Prezenty mogą być różne, a ich liczba jest ograniczona. Posiadanie przez Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller kuponu z prezentem nie gwarantuje otrzymania prezentu (ograniczona liczba).

Usługi              

Firma Hunkemöller organizuje świadczenie pewnych usług, takich jakie wykonanie haftu na przedmiocie zakupionym przez Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller. Może się to odbywać na przykład w kampanii przeprowadzanej z okazji Walentynek. W takiej sytuacji Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje kupon dostępny na koncie, które może aktywować, aby skorzystać z tej usługi. Usługi mogą się zmieniać i nie są dostępne przez cały czas.      

Konkursy             

Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może uczestniczyć w konkursach, aktywując kupon za pośrednictwem witryny internetowej lub aplikacji lub zgłaszając swój udział w aplikacji bez konieczności użycia kuponu. Firma Hunkemöller wybiera zwycięzców w drodze losowania* lub konkursu, do którego Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może się zgłosić*. (losowanie nie dotyczy Członków programu dla klientów firmy Hunkemöller mieszkających na terenie Polski).        

 

6. Koło pasji        

Zarejestrowany Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może uczestniczyć w grze „Koło pasji”, zwanej w dalszej części grą. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może grać w grę w witrynie internetowej (na koncie) lub aplikacji. Funkcja ta nie jest dostępna przez cały czas i jest aktywowana lub dezaktywowana przez firmę Hunkemöller w określonych okresach. Uczestnicząc w grze i kręcąc kołem, Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może zdobyć Punkty lojalnościowe „Pasjonetki” lub inne nagrody. Pełny regulamin gry dostępny jest w witrynie internetowej pod adresem www.hunkemoller.nl/wheelofpassion*. (*Powyższe postanowienia nie dotyczą Członków programu dla klientów firmy Hunkemöller mieszkających na terenie Polski).      

 

8. Upusty dla studentów        

Zarejestrowany Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller uprawniony jest do otrzymania upustu dla studentów. Upust przyznawany jest przez firmę Hunkemöller. Po okazaniu ważnej legitymacji studenckiej Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller otrzymuje w sklepie stacjonarnym upust w wysokości 10%. Upust łączy się z innymi akcjami i/lub promocjami. Upust dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie stacjonarnym i nie jest przyznawany za zakupy w Internecie lub aplikacji.

 

9. Zmiany         

Firma Hunkemöller zastrzega sobie prawo do wycofania, zmiany lub składania nowych ofert w ramach Programu członkowskiego, o którym mowa w niniejszym Regulaminie, w dowolnym czasie i w dowolnych okolicznościach. Członkowie zostaną powiadomieni z 14-dniowym wyprzedzeniem o wszelkich zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub w witrynie internetowej pod adresem www.hunkemoller.nl i będą mieli czas na anulowanie swojego członkostwa przed wejściem w życie tych zmian. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może zmienić, dodać lub usunąć dane podane firmie Hunkemöller w związku z Programem członkowskim, przesyłając wiadomość e-mail do biura obsługi klienta lub na adres privacy@hunkemoller.com. W przypadku usunięcia wszystkich swoich danych osobowych Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller nie będzie mógł czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim.  

 

10. Brak aktywności i rezygnacja z udziału     

10.1 Brak aktywności i utrata ważności punktów            

Co roku (co 365 dni) po zarejestrowaniu Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller sprawdzamy jego aktywność w Programie członkowskim. Oznacza to, że Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może stracić punkty potrzebne do utrzymania się na obecnym poziomie. Na przykład Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller potrzebuje co najmniej 500 punktów, aby utrzymać się na poziomie II. Saldo jego punktów wynosi 800, ale nie dokonał on zakupów w ciągu ostatnich 365 dni. W związku z tym ważność 301 punktów upłynie i klient spadnie do poziomu I. Jeśli podobna sytuacja miałaby miejsce na poziomie I, liczba punktów Członka programu dla klientów Hunkemöller spadłaby do 0.        

10.2 Anulowanie udziału przez firmę Hunkemöller           

Jeśli po 6 latach (liczonych co roku od dnia rejestracji) Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller nie wykazuje żadnej aktywności, jego profil zostanie zarchiwizowany. Oznacza to, że dane osobowe Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller zostaną zanonimizowane, a Członek nie będzie mógł czerpać korzyści z Programu członkowskiego. Jeśli po upływie tych 6 lat Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller zdecyduje się dokonać zakupu w firmie Hunkemöller, może wystąpić o nową Kartę członkowską lub utworzyć konto w witrynie internetowej lub aplikacji.                    

10.3 Rezygnacja z udziału przez Członka     

Członkowie programu dla klientów firmy Hunkemöller mogą w dowolnym czasie zrezygnować z udziału w Programie członkowskim. W tym celu należy przesłać wiadomość e-mail na adres privacy@hunkemoller.com. Karta członkowska traci ważności z momentem rezygnacji. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller musi wykorzystać saldo upustów, aby uzyskać rabat na produkty. Po rezygnacji nie można korzystać z Karty członkowskiej w ramach udziału w Programie członkowskim. Po rezygnacji pozostałe saldo rabatu kwotowego straci ważność i nie będzie go można wymienić na gotówkę.     

              

11. Naruszenie zasad programu      

Firma Hunkemöller ma prawo, bez uszczerbku dla wszystkich swoich praw, w przypadku oszustwa Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller, podania przez niego niepełnych lub nieprawdziwych informacji, naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, nadużycia praw Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller lub innego celowego i umyślnego działania na szkodę firmy Hunkemöller i/lub jej sklepów, do unieważnienia Karty członkowskiej ze skutkiem natychmiastowym, jej zablokowania i/lub wycofania wszelkich zgromadzonych upustów i/lub anulowania wszelkich zakupów dokonanych w ten sposób. To samo dotyczy dowolnych przypadków dokonania lub próby dokonania zmiany, sfałszowania, naruszenia lub uszkodzenia (w tym zhakowania) Karty członkowskiej przez Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller. Każde oszustwo (lub próba oszustwa) lub inne nieupoważnione działania mogą zostać zarejestrowane i mogą skutkować odebraniem Członkowi programu dla klientów firmy Hunkemöller prawa do korzystania z Karty członkowskiej.            

              

12. Zakończenie programu  

Firma Hunkemöller zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu członkowskiego w dowolnym czasie. Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller zostanie poinformowany o zakończeniu programu z co najmniej 3-miesięcznym (trzymiesięcznym) wyprzedzeniem. Do dnia zakończenia Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim. Po zakończeniu programu, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym punkcie, Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller nie będzie mógł czerpać korzyści z udziału w Programie członkowskim.         

              

13. Utrata, kradzież lub uszkodzenie Karty członkowskiej           

Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller zobowiązany jest niezwłocznie poinformować firmę Hunkemöller o utracie, kradzieży lub niewłaściwym działaniu Karty członkowskiej. W takim przypadku Karta członkowska zostanie zablokowana, a firma Hunkemöller bezzwłocznie wyśle nową, darmową Kartę członkowską. W celu otrzymania nowej Karty członkowskiej należy zadzwonić na numer +31 (0) 35 6465412 (centrum obsługi klienta w Hilversum) lub odwiedzić sklep stacjonarny firmy Hunkemöller. Saldo punktów zebrane na karcie oraz wszelkie kupony zostaną przeniesione na nową kartę.    

Do otrzymania nowej Karty członkowskiej Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller może korzystać z udziału w Programie członkowskim po zalogowaniu się w witrynie internetowej lub aplikacji. Pracownicy sklepu stacjonarnego mogą także sprawdzić status Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller przy kasie po okazaniu przez niego ważnego dokumentu tożsamości. W razie nieuprawnionego dostępu strony trzeciej (cyfrowego lub fizycznego) do Karty członkowskiej i/lub danych logowania odpowiedzialność ponosi Członek programu dla klientów firmy Hunkemöller.        

              

14. Prywatność         

W ramach Programu członkowskiego przetwarzane są dane osobowe Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller, w tym dane osobowe przekazane przez niego w procesie rejestracji w sklepie stacjonarnym, internetowym lub aplikacji. Firma Hunkemöller zobowiązuje się do ochrony wszystkich danych osobowych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez firmę Hunkemöller, a także wykorzystywania danych osobowych w związku z Programem członkowskim i praw Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller jako osoby, której dane dotyczą, można znaleźć w oświadczeniu o ochronie prywatności.      

              

15. Odpowiedzialność        

Firma Hunkemöller nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione użycie — zarówno przez Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller, jak i strony trzecie — Karty członkowskiej, ani niezgodne z prawem użycie przyznanego rabatu. Firma Hunkemöller nie ponosi odpowiedzialności za kradzież (w tym użycie danych logowania Członka programu dla klientów firmy Hunkemöller przez nieuprawnione strony trzecie), utratę, sfałszowanie lub niewłaściwe użycie Karty członkowskiej wynikające z przyczyn niezależnych od firmy Hunkemöller. Firma Hunkemöller w żadnych okolicznościach nie będzie dokonywać zwrotu niewykorzystanej kwoty rabatu, chyba że jego utrata nastąpiła z winy firmy Hunkemöller.     

              

16. Pozostałe postanowienia      

Firma Hunkemöller zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Z dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu wygasają wszelkie pozostałe postanowienia Regulaminu. W odniesieniu do niniejszego Regulaminu oraz Programu członkowskiego stosuje się wykładnię prawa holenderskiego. Wszelkie spory mogą być rozstrzygane wyłącznie przez właściwy sąd w Amsterdamie.      

Wersja: 11/10/2022